Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Als in een film (One-Shots) » Goodbye My Friend

Als in een film (One-Shots)

6 juli 2011 - 13:49

295

4

256



Goodbye My Friend

Ze liep sierlijk naar de andere kant van de ruimte, en het enige wat ik kon doen was kijken. Het was onwaarschijnlijk dat ik ooit bij haar in de buurt kon komen. Deze half-God gaf me bijna een minderwaardigheidscomplex en als ik een meisje was geweest zou ik er spontaan lesbo van zijn geworden. Ze was zo perfect, zowel van buiten als van binnen, dat ik me niet voor kon stellen dat ik ooit het privilege had gehad bij haar in de buurt te staan. Trots was ze, en blij dat ik een goede vriend was. Misschien, heel misschien, heeft ze me zelfs een poosje leuk gevonden. Totdat ik het verpestte. Ze was er kapot van en ik had het in eerste instantie niet eens door gehad. Ik vroeg haar wat er was toen ik erachter kwam dat ze zich rot voelde. Ze legde het uit en ik zei dat ik het nooit zo had gemeend. Ze begon me te negeren, je kunt je niet voorstellen hoe dat voelde. Één klap, van goede vriendin naar vijanden. Ooit heb ik het goed willen maken door voor haar verjaardag iets te kopen, maar ze gaf het botweg terug. Nooit had ik de intentie gehad haar te kwetsen, op wat voor mogelijk bedenkbare manier ook, maar nu was het niet meer terug te draaien. Ik had er zo veel spijt van dat iedere keer dat ik haar zag er een snijdende pijn door me heen ging. Ik miste haar, en nu nog steeds. Maar nooit kon ik meer bij haar in de buurt komen, nooit zou ze het mij meer vergeven. Dus het enige wat ik kon doen was kijken. En iedere stap die ze van me wegliep herinnerde me weer aan het afscheid wat we genomen hadden.


Reacties:


Chrissy
Chrissy zei op 3 juni 2012 - 20:04:
Ahw!
Dit is echt goed! Wauw!


Hermelien
Hermelien zei op 6 juli 2011 - 18:49:
Klein maar AMAZING !
Je gebruikt de woorden zo goed.
Ik lieft jouw verhalen
Je schrijft echt fantastisch
x


pikafan10
pikafan10 zei op 6 juli 2011 - 16:38:
heb niet zo veel te vermelden als hieronder
klein stukje, maar mooix3


Hargbloem
Hargbloem zei op 6 juli 2011 - 15:43:
gaawwwdd, je schrijft echt geweldig goed!
Zo'n klein stukje, maar toch zo mooi!
echt heel goed!
xxx