Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Sorry! I'm your daughter! (Hogwarts) » 8

Sorry! I'm your daughter! (Hogwarts)

6 juli 2011 - 18:10

449

0

224



8

De harde klap van Lucius laat me even duizelen maar ik doe alsof het me niets doet.
Hij kijkt me steng aan en ik kijk hem nog vuiler aan.
"We gaan." Bromt hij en Lucius grijpt Draco stevig vast en samen verschijnselen we naar het wereldkampioenschap Zwerkbal.
Zachtjes raken mijn voeten de grond en voor ons staat een gigantisch stadion.
"Kom mee." Zeurt Lucius en hij trekt me ruw mee naar binnen.
Ik zucht diep bij het zien van zoveel trappen.
"Hoe hoog zijn onze plaatsen, pa?" Hoor ik de bekende stem van Ron vragen.
"Wel laat me zeggen, als het regent zijn jullie het eerst nat." Antwoord Lucius en spottend op.
Ik draai met mijn ogen en kijk Harry, Ron, Hermelien en de andere glimlachend aan.
"Chiara!" Zegt Hermelien blij.
Harry en Ron kijken me eerder verbaast aan, verbaast dat ik bij de Malfoy's loop.
"Schatje, kom we moeten gaan." Zegt Draco slijmerig en hij trekt me dicht tegen zich aan.
Harry en Ron hun monden vallen open van verbazing.
Ik kijk Draco vuil aan en duw hem ruw weg.
Als ik terug kijk zijn ze alledrie verdwenen.
Draco lacht vals en we stappen verder naar boven.
Bij de box van de minister stap ik zuchtend naar binnen.
De minister komt meteen lachend op Lucius gestapt.
Hij schud Lucius en Narcissa hun handen en komt dan op mij gestapt.
"haa, mevrouw Riddle. Hoe gaat het met u?" Vraagt hij en hij schud mijn hand.
"Slecht en ik heet niet Riddle maar Zabini!" Sis ik hem toe en ik trek ruw mijn hand terug.
Hij kijkt me verbaast aan en Lucius komt weer met grote passen naar me toe.
"Ik zij dat je meer respect moest tonen!" Sist hij stil dat enkel ik het kan horen.
"Jij moet spreken." Zeg ik droog.
Hij komt nog dichter tegen me staan en kijkt me vernietigd aan.
"Ga je me nu weer slaan? Maar dan ben je wel je goede ego kwijt." Zeg ik vals spottend en ik zet me neer op 1 van de stoeltjes.
Ik kijk vies naar Lucius die staat te praten met andere mensen.
Af en toe kijken ze naar mij.
"Het valt niet op hoor dat het over mij gaat!" Roep ik hun toe en zuchtend kijk ik naar het Zwerkbalveld waar de Bulgaren aan het winnen zijn.
Viktor Krum, de zoeker van de Bulgaren zweeft langzaam voorbij en hij kijkt me glimlachend aan.
Hij was best knap dus glimlachte ik lief terug.
Draco die dit opmerkte komt grijnzend naast me zitten.
"Wat moet je?" Vraag ik bot.
"Ik wil je." Zegt hij grijnzend.
Ik draai met mijn ogen en kijk hem vernietigd aan.
Lucius, die naast Draco zit kijk me schijnheilig aan.
"Ik moet je niet,Malfoy!" Sis ik hem toe.
"Spijtig dat je al je moddervriendjes zult kwijt raken." Zegt Lucius gemeen en hij kijkt met een valse glimlach terug naar het Zwerkbal..

.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.