Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Loenatik [pauze] » Proloog

Loenatik [pauze]

4 april 2012 - 16:22

110

4

355



Proloog

Marian Ik wist dat ik opmerkingen zou krijgen. Maar ik kon er toch niks aan doen dat mijn radijsjesoorbellen over de datum waren en mijn vader was vergeten de moestuin te onderhouden?

Iedereen liep met een grote boog om mij heen. Volgens mij deden ze dat altijd al, of niet? Daar kwam Harry. "Hé!" wilde ik roepen maar ze hadden kennelijk iets nieuws op Zweinstein geintroduceerd. Lopende pilaren!
Want met een grote smak kwam ik tegen één tot stilstand. Mijn sluik blonde haar dwarrelde zielig om mijn hoofd en ik giechelde.

Het was twaalf uur, tijd voor de lunch, alleen geen radijsjes meer voor mij. Helaas zag ik Hermelien ook aan onze tafel zitten. Wat een raar kind is dat toch. Kreukelhoornige snottifanten bestaan wel. Zij mag dan wel de hele dag met haar neus in de boeken zitten, mijn vader heeft altijd gelijk!


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 29 jan 2014 - 7:00:
Omgg, Luna is mijn SWEET BEST PERSONAGE<333333333


HPLover
HPLover zei op 23 maart 2013 - 20:25:
Leuk verhaal ik ga direct het volgende hoofdstuk lezen!.


Hermelien
Hermelien zei op 10 juli 2011 - 9:12:
Haha ik werd toch even nerveus toen ze Hermelien een raar kind noemden,
Maar ik kan er mee leven omdat dit gewoon erg mooi is !
Ik lees snel verder
x


Margootje
Margootje zei op 7 juli 2011 - 19:07:
leuk! klinkt als louise. Ik ga meteen het tweede hoofdstuk schrijven.