Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » My Chemical Romance » When Frank Was Fifteen » Chapter Seven

When Frank Was Fifteen

7 juli 2011 - 21:23

437

1

295



Chapter Seven

Hier is dan weer eens een deel. Ik hoop dat jullie 't wat vinden.

De weken bij Frank thuis gingen best snel voorbij. De beslissing om met hem mee te gaan naar school was de verstandigste die ik had gemaakt, want zo hield ik ook contact met Gerard, Ray en Mikey. En op die ene dag ontmoette ik zelfs Bob Bryar.
'Hello class,' zei onze scheikundeleraar vrolijk. 'Today is a very important one.'
De klas maakte een verbaasd geluidje; iets bijzonders gebeurde niet vaak op deze school.
'There will be a healthy food challenge, and our school is chosen to battle against the other school in our neighborhood!'
We klapten allemaal. De kinderen hier schenen het allemaal bijzonder te vinden, maar ik vond er niet veel aan. Geef mij maar fastfood. Frank keek me blij aan en zei: 'One of our best friends is on that school!'
'Is it Bob?' vroeg ik enthousiast.
'Is Bob famous?'
'He will play the drums for one of your albums.'
'Really? Wow, that's awesome!'
'Is it Bob?'
'Yes, he is.'
'Aargh, I'll be so starstruck when I see him!'
'Just like the first time you saw us?'
Ik dacht terug aan die dag. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan voor het domme gedrag wat ik toen had vertoond. Ik knikte bedroefd en zei: 'Epic failure.'
Hij lachte heel hard, maar aangezien de hele klas nog aan het praten was viel dat niet echt op. Behalve voor Mikey, Ray en Gerard die achter en voor ons zaten.
'What's so funny?' vroeg Mikey, en Frank draaide zich naar achteren om om het te kunnen uitleggen aan hem en Ray. Ik legde het uit aan Gerard, en hij lachte net zo hard mee. Binnen de kortste keren was ik de enige die niet aan het lachen was, maar gelukkig was de hele klas alleen aan het lachen omdat Gerard zo'n grappig lachje heeft en niet om mij.

Toen de bel voor het laatst ging, wilde de wiskundedocent dat we nog even bleven. We zouden de klas van de andere school gaan ontmoeten, waar we tegen moesten "strijden" in de Healthy Food Challenge. Ik hipte op en neer op mijn stoel, waardoor mensen raar naar me keken. Maar dat maakte me niks uit. Ik stond op het punt om Bob Bryar te ontmoeten nota bene!
De klas kwam binnen in ons kleine lokaaltje. Ze pasten er maar net in.
'Where's Bob?' vroeg ik teleurgesteld aan Frank toen ik hem niet kon vinden.
'Right over there!' zei hij alsof ik de domste persoon in de wereld was, en wees naar iemand aan de rechterkant.
'No! Is taht Bob Bryar?' gilde ik iets te hard.
Eerst herkende ik hem helemaal niet, maar toen ik wat beter naar zijn gezicht keek kon ik er toch echt niet meer omheen.
Dit is Bob.


Reacties:


dobbyenwinky
dobbyenwinky zei op 8 juli 2011 - 16:57:
Geen idee wie bob is XD (ja ik ben een slechte fan!) Maar hij zal vast heel interessant zijn anders zou je er niet over schrijven XD

Dit stukje is weer zet zo super als altijd! Snel een nieuwe?