Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » My worsed nightmare » Am I the pen or the paper?

My worsed nightmare

7 feb 2009 - 19:16

319

1

275



Am I the pen or the paper?

Waarin een noodlottig moment, al haar twijfels wegwast.

"mamman?" langzaam liep ik naar beneden. Mijn tranen van mijn gezicht vegend en me vastklampend aan de trap. Mijn moeder komt naar me toe gelopen. "mamman, zou ik even in de bank mogen gaan liggen?" Nadenken dat was wat ik nodig had. Alles even rustig overdenken. "Toe maar meisje.. je zult wel moe zijn, kom je dadelijk wel weer even helpen met koken?" Ik stem daarin toe, en kruip meteen onder een sprei in de bank. Ik pak een fotoboek dat naast de bank ligt en blader het door. Oude familiefoto's bekijkend. Mijn moeder was ooit een mooie vrouw. Voordat ze met mijn vader getrouwd was. Voordat ze hem zelfs nog maar kende...



Ik schrok me dood toen zijn gezicht ineens boven mijn hoofd hing "Keira! Godverdomme, wanneer ga jj nou eens iets in huis doen! je doet verdomme nooit iets!" zonder hem te begrijpen luisterde ik naar zijn woorden. Ik deed zo veel in huis. Wat had ik misdaan? Snapte hij nou niet dat ik ook eens rust nodig had? "Kaya! luister je wel?" mijn vader pakte mijn hoofd en draaide mijn gezicht zo naar hem toe dat ik hem wel aan moest kijken. Zijn beide handen omklemde mijn hoofd. Op dat moment besefte ik het, ik moest hier weg. Ik hoorde hier niet. Dit was niet mijn toekomst. "Pappan, je veux rester un peux. Ik ben net uit het ziekenhuis ontslagen. En je wilt toch niet dat de controleur mij morgen oververmoeid vind?" Boos keek mijn vader me aan. Hij sleurde mijn hoofd omhoog, ik liet mijn hoofd onbewust in zijn handpalm steunen. En toen liet hij hem plots los. Ik knalde pijnlijk hard met mijn achterhoofd op de houten leuning van de bank. Mijn vader draaide zich om en liep weg. Hardop scheldend. Maar alles wat ik eruit kon onderscheiden waren de woorden nonde ju! en merde!

Het was 12 uur s'nachts precies. En ik was klaar.


Reacties:


Sweetlady
Sweetlady zei op 23 mei 2009 - 20:37:
Verde het is echt heel mooi.. WAt een stome vader is dat zeg!! Nou ja ga snel verder.