Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » i call it :' The guardian of the red chamber and Edward lullaby'

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

7 feb 2009 - 19:58

811

1

305



i call it :' The guardian of the red chamber and Edward lullaby'

whene the pain is deep and you are all alone take your pencil and draw like itsthe last time you can draw again!

Rose loopt naar haar kluis en pakt haar spulletjes eruit : ik heb frans en geschiedenis en jij?
'tekenen en muziek'grijns ik. ze knikt en op dat moment ging de bel. ik drukte een kus op haar ijskoude wang.
ze lachte en wandelde naar haar klas.
ik liep de trap op naar boven waar ik Edward voor me zag lopen. ik volgde hem de klas in en keek even rond.Alice zwaaide even dat ik naast haar kon zitten en snel greep ik mijn kans.
Edward hield zijn wenkbrauw op maar meer aandacht besteedde hij er niet aan.
Bella zag hte en gign snel naast hem zitten alsof het een grap was van mij dat ik zo weer naast hem zou gaan zitten. ik rolde met mijn ogen en pakte nieuw papier,een verf doos en water. in mijn tas pakte ik mijn kwast met de gouden steel.mijn lievelings kwast. eerst tekende ik een meisje.ze had zwart haar tot aan haar enkels lang en was gekleed in een zwarte jurk.daarna tekende ik grote grijze donzige vleugels die de helft van het papier in bezit namen.
het meisje had geen schoenen aan en stond in een bloed rode kamer. onder haar was het bordeau rood zodat het leek op haar schaduw.
ik vulde de tekening op met verf en keek trots naar het resultaat.
'Oke laat allemaal jullie werk van deze les maar zien' zei meneer braunsma.
hij liep langs de tafels en knikte af en toe. bij Edward en Bella bleef hij staan.
'het is zo fijn getekend,zo levens echt!' hij hield het omhoog en iedereen keek ernaar. mijn mond viel open en alice keek vertederd naar de tekening.
'maar,maar,maar dat ben ik'stamelde ik vol verbazing. edward verborg zijn gezicht terwijl bella een jaloerse blik kreeg.
op de tekening stond een meisje van 12 met rood haar en een gele pony die een ondeugende grijns had.ze stond met haar duim omhoog.
de man kwam naar mij toe lopen en bekeek mijn tekening. hij kreeg denk rimpels op zij nvoorhoofd 'zoveel emoties,zo vol van kinderijke pijn.Jackie een tien plus,edward een 9 voor de rest doe beter je best!' hij hield mijn tekening ook omhoog en iedereen keek er vol bewondering naar. ik bloosde en begon met het opruimen van de spulletjes die ik gebruikt heb.
net wanneer ik klaar ben gaat de bel en loop ik de klas uit. net wanneer ik het muziek lokaal in wil lopen word ik aan mijn arm gegrepen.et is Alice.
'hee alice wat is er?' vroeg ik met een scheve lach.
'hoe noem je die tekening?'
'eh the guardian of the red chamber' zeg ik uiteindelik 'waarom?' vervolgde ik.
'ik eh geen idee vond het gewoon een heel indrukwekkende tekening' antwoordde ze toen. iets in me zegt dat er iets niet klopt en ik vervolg mijn weg de klas in.
'aah jackie, jij staat op mijn lijstje met je compositie vandaag'
ik knikte en schoof achter de piano.
ik liet mijn vingers in contact komen met de toetsen en voelde me bij de eerste noten al 1 met de piano. ik zong mee op de tonen die ik speelde:'
[i]i promise to love you
everyday and forever
this i swear to you
i love you
without you i
would die
this i know its true
You stole my heart and i
would never let you go
i am safe in your arms
safe from any harm
You where heavens gift
to me
there is nothing to fear
while your here
you are the most beautyful
soul to me
you never see your self
as clearly as me
i tell you
a little secret from me
that my dream can only now...
Whene i first saw
you i knew could
never let you
slip away
sometimes whene you stay
i can hear myself
saying your name
one day i'll will ask you
to please be with me
but until then i dream
even tho i can not sleep
you will never understand
what you meen to me
you are my life
Before you
i was lost
i will let you know
somehow saving you
saved me
My heart is yours to keep'
zelfs bij mij waren de tranen uitgebroken.
het was zo echt 'my love is forever' snikte ik en opende mijn ogen om door de klas te kijken. iedereen zat met tranen in hun ogen en Alice keek me vertederd aan. ik voog mijn tranen weg :' ik noem het Edwards Lullaby' weer slik ik en ren de klas uit de trap af naar beneden,de school uit tot bij de eik waar ik me tegen laat vallen en in huilen uitbarst.
'god damt why i love you so' snik ik hard en knijp mijn ogen stevig dicht.
als ik de voordeur open hoor gaan spring ik op,en zoals ik al dacht waren het edward en Alice. snel rende ik dieper het bos in.steeds sneller wat een normaal mens niet zou bijhouden.ik zie dingen voorbij flitsen en voor ik het weet sta ik op een strand. het is prachtig.Een perfect briesje waait hier. ik loop rustig langs het water en ga op een rots zitten. ik zucht een keer en veeg de laatste tranen weg.
'hee alles oke?'


Reacties:


BILLSxKETTE
BILLSxKETTE zei op 7 feb 2009 - 20:27:
O-M-G!
Totale schoonheid! Mijn verhaal is hier niks bij!
I'm jealous.