Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » Chocolate cake » Justin Drew Bieber » Two

Chocolate cake » Justin Drew Bieber

11 juli 2011 - 19:03

423

1

212



Two

Als ik het schoolplein opfiets. Zie ik Dee, al staan. Je spreekt het uit als Die, zeg maar. Hij is zó lief. Gelukkig mijn vriendje. “Les, baby!”¯roept hij. Ik stap van mijn fiets, zet 'm op slot en loop rustig naar Dee toe. “Hunnay!”¯roept hij blij. Ik omhels hem en geef hem een kus op zijn mond. “Liefie, i missed you.”¯fluister ik in zijn oor. Hij grijnst en drukt een kus op mijn mond. “I missed ya more.”¯fluisterd hij terug. Het moment word verstoord door Dan. Pf, hij heeft me zovaak verteld dat hij nog wat voor me voelt. Maar, ja. Ik niet meer voor hem. “Leslie.”¯grijnst hij. “Dan.”¯zeg ik spottend terug. “Lessie!”¯roept Amy van achter. Ik draai me om en zie haar op me af rennen. “Hóla.”¯zeg ik vrolijk terug en geef haar 3 zoenen. Dan gaat de bel. “Nee! We hebben nu wiskinde, van die ene docent.”¯ “Die ene?”¯ “Ja, die ene.”¯antwoord ik chagrijng terug. We lopen het gebouw in en ik ga op mijn vaste plek zitten, naast Dee. “Deeeee, ik verveel me!”¯zeg ik voor de ik weet niet hoeveelste keer. “Oké, mvr. Osburn. Mijn lokaal uit.”¯ “Yes.”¯fluister ik zachtjes. Ik pak mijn tas en loop de klas uit. “Bye, Dee!”¯zeg ik met een knipoog. Hij kreunt en gaat verder met het luisteren naar hém.. In de gang kom ik Elise weer tegen. “Hey,”¯ “Ey.”¯antwoord ik terug. Ik pak een kauwgom uit mijn tas en stop het in mijn mond. Mm, kersen. Ik hou écht van kersen snoepen. En natuurlijk is - ie zuur. Ik hou van kersen én zure kauwgom. “Leslie?”¯ “Hé? Wat?”¯ “Ik vroeg of je nog gaat werken.”¯ “Waar?”¯ “Fotoshoot.”¯ “Aha, ja. Ik moet vanmiddag met ene Justin Boebar poseren.”¯ “Wtf, echt? Omg, hij is zo hot! En by the way, het is Justin Bí­eber.”¯zegt ze grinnikend. Ik loop de kantine in en ga ergens zitten. Elise komt naast me zitten en begint door te zeiken over die gay. “Hou óp, Elise. Hij is gay.”¯ “Zomaar noem je hem, gí¡y.”¯ “Ja,”¯antwoord ik ongeïnterreseerd. Ik voel iets in mijn broek trillen. Ik haal mijn BlackBerry uit mijn zak en lees het sms'je. ‘Liefje, kom nu naar huis. Je moet de fotoshoot doen. Je krijgt extra veel geld op. Kom snel. Kus 'mama.’ “E, ik moet gaan,”¯ “Oké, ik zal het tegen de docenten zeggen. Doei, tot later!”¯ “Bye,”¯antoord ik en fiets naarr huis. Een fotoshoot met die gay kan er ook wel bij. Heb ik al verteld dat hij stiekem gay is? Ghehe.
-
I'm sorry. Ik schrijf slecht.


Reacties:


noukz33
noukz33 zei op 11 juli 2011 - 19:13:
echt leeeeeuk!!
ga door!!
xx