Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » The Road To Happiness » Chapter 4

The Road To Happiness

14 juli 2011 - 15:18

4398

1

345



Chapter 4

We dansen nog altijd rond het vuur. Zijn ogen laten de mijne niet los en ik voel me volledig gehypnotiseerd door zijn blik en zijn handen, die me steeds dichter lijken te trekken. Op een bepaald moment begint er een andere soort van dans waardoor de partners moeten wisselen. En op een hardhandige manier wordt Jared van me weggesleurd door een mooie zigeunerin met lange zwarte haren en een mooie donkere huid. Ik kom intussen in de armen van één of andere oude man terecht, die me aan het lachen probeert te maken door heel zwierig en grappig te dansen. Maar het lukt me niet meer om me te concentreren. Mijn aandacht is gericht op de zigeunerin die wanhopig Jareds aandacht voor haar wil. Hij is me echter aan het zoeken met zijn ogen en heeft dus geen aandacht voor haar. Iets wat ze helemaal niet leuk vindt, maar ik natuurlijk wel. Ik verontschuldig me bij die man en roep zijn naam.
“Jared!”¯
Hij hoort me, draait rond om me te zoeken en zo gauw hij me vindt, lichten zijn ogen op. Hij wilt net naar me toe komen als die zigeunerin voor hem komt staan om hem tegen te houden. Hij pakt haar echter beet aan de bovenarmen.
“I’m sorry, but I’m leaving”¯, zegt hij. Jared zet haar opzij en komt naar me toe.
Marita heeft alles gezien en gaat dat meisje een fikse uitbrander geven. Het is niet netjes om de man van iemand anders proberen te krijgen! Intussen loop ik naar Jared toe en vlieg ik hem zowaar om de hals, ook al zijn we slechts vijf minuten uit elkaar geweest.
Hij streelt door mijn haar en over mijn rug.
“I want to go home”¯, zeg ik. “Please?”¯
“Okay, we will”¯, antwoordt hij. Hij laat me los, kijkt me even in de ogen om zeker te zijn dat alles goed is en slaat dan zijn arm rond me. Zo wandelen we naar Marita om te zeggen dat we doorgaan. Zij verontschuldigt zich voor het ronduit slechte gedrag van dat ene meisje en hoopt dat we nog eens terugkomen en niet kwaad zijn. Ik pak haar beide handen vast en zeg:”¯ Marita, I had a great time today and I’m not angry at all. The atmosphere here is amazing and I would love to come back some day! What shall I do with these clothes?”¯
“Keep them!”¯ zegt ze. “I put your other clothes in a bag. And thank you for not being angry. You are always welcome here!”¯
Ze geeft me nog twee kussen op beide wangen en dan vertrekken we terug naar ons huisje. Jared neemt al snel de zak over en slaat zijn arm terug rond me om me dicht bij hem te houden.
“I’m so sorry”¯, zegt hij. “I had no idea what was going on. All of a sudden you were gone and there was this freak shaking everything in front of me. I couldn’t find you anywhere.”¯
“It’s okay”¯, zucht ik. “I didn’t know it either. She just pulled you away and then there was this other man holding me, trying to make me laugh and…”¯
Ik kan mijn zin niet afmaken, want hij onderbreekt me.
“Another man holding you?”¯
Ik schiet in de lach om zijn plotse jaloezie, terwijl ik echt wel meer reden had om jaloers te zijn. “Yes, he was a very attractive man. I think he still had two teeth and he could dance like a drunk penguin!”¯ Hij lacht met me mee en geeft me al wandelend een kus op mijn hoofd.
“I still hope you had a nice time.”¯
Bij die woorden stop ik met wandelen en sla ik mijn armen rond zijn hals. “I meant what I said to Marita. I had a great time and I loved every minute of it. Thank you so much.”¯
Ik blijf hem in zijn ogen kijken en hij staart me terug aan met dezelfde intensiteit als voorheen.
“I think we should get going. Fast”¯, zegt hij dan op zo’n lage toon dat ik het voel tot in mijn tenen. Glimlachend wandel ik terug met hem naar ons huisje, waar hij zijn eerdere belofte volledig inlost.

Jared wordt als eerste wakker en draait zich om om naar me te kunnen kijken. Ik lig op mijn buik met het laken tot aan mijn middel en hij ziet duidelijk de lichte welving van mijn borsten. Hij kan het niet laten om me wakker te maken en begint kusjes te geven op mijn wervelkolom. Zo word ik wakker van zijn heerlijke lippen en glimlach en kreun ik een beetje om hem dat te laten weten. Hij lacht en zegt: “Goodmorning, darling.”¯
Ik draai me naar hem om dicht tegen hem aan te kruipen. “Goodmorning.”¯
Hij streelt zacht over mijn arm en blijft naar me kijken, maar ineens schiet ik recht en loop ik naar het toilet. Bezorgd staat hij snel naast het bed om me te volgen en me gebogen aan de wc te zien zitten. Jared knielt naast me en streelt over mijn rug, terwijl ik kokhals, maar er niets uitkomt. De tranen branden achter mijn ogen van de inspanning en ik wacht tot er meer komt. Dat gebeurt niet en de misselijkheid trekt langzaam weg.
“What the hell was that?”¯ vraagt Jared.
“Don’t know. All of a sudden I felt sick and I thought I had to throw up.”¯
Hij kijkt maar bezorgd. “Are you feeling better now?”¯
Ik wacht even om goed al de sensaties in mijn lichaam te voelen en zeg dan: “Yes, I think so.”¯ Jared helpt me recht en houdt me vast terwijl ik terug naar de slaapkamer wandel.
“I’m going to get some water and something against throwing up.”¯
Ineens denk ik terug aan het doosje tampons en aan het feit dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik weet niet of zo’n pilletje kwaad kan voor de baby, maar wil het niet riskeren.
“No, I’m fine. Water alone is good.”¯
Jared is het er niet mee eens. “I really think you should take something. Maybe you didn’t react well to the food yesterday?”¯
Maar ik blijf volhouden. “Water alone please…”¯
Ik sluit mijn ogen, leg mijn hand op mijn voorhoofd en denk na over wanneer het de laatste keer was dat ik ongesteld was. Daarom zie ik ook niet dat Jareds blik nog bezorgder wordt. Normaal ben ik het wel met hem eens over het gebruik van zo’n pilletje. Toch gaat hij snel wat water halen, zodat hij zo snel mogelijk terug bij me is. Hij brengt ook een warmwaterkruik mee en gaat naast me op het bed zitten.
Intussen gaan mijn gedachten terug naar twee maanden geleden toen ik met Jared Thaïs was gaan eten. Ik kende niets van al die gerechten en had dus maar iets genomen wat goed klonk. Helaas was het een beetje pikant en verteerde ik het niet zo goed. Want toen ik thuiskwam bracht ik meer tijd op de wc door dan bij hem in de living. Na wat pilletjes (die ik toen wel direct nam) ging het al wat beter en begon Jared me te plagen, omdat hij het wel grappig vond. Ik had hem toen verontwaardigd enkele kussens naar zijn hoofd gesmeten en hij was me weer achterna gekomen. Die plagerij was uitgedraaid op meer en al voelde ik me de ochtend erna beter, het was toch niet wat het moest zijn. Nu ik op het bed lig en de laatste misselijkheid me overspoelt, vraag ik me af of mijn pil toen misschien niet gewerkt heeft. Het zou wel eens het moment kunnen zijn waarop ik zwanger ben geworden. Als ik al zwanger ben natuurlijk.
Maar ik denk van wel. Ik voel het aan alles. Mijn buik reageert gevoeliger, ik ben al twee maanden niet meer ongesteld geweest en ik reageer veel gevoeliger op ‘belachelijke’ dingen, zoals gisteren met dat zigeunermeisje. Ik wist wel dat ik er geen schrik voor moest hebben, maar toch deed het me meer dan anders. Mijn emoties en gevoelens liggen volledig in de war, want het idee aan een kindje van ons beiden lijkt me heerlijk en ik weet nu al dat ik met heel mijn hart van hem of haar ga houden. Onbewust glijdt mijn hand al naar mijn buik om er zacht over te strelen en het kindje te sussen. Terwijl ik in mijn hoofd lieve woordjes zeg, denk ik ook ineens weer aan Jareds reactie. Hij heeft gezegd dat het nog niet het juiste moment was voor een kindje en ik weet dat het slecht uitkomt nu. Hij is bezig met dingen die hij zo belangrijk vindt. Dingen waar hij al zolang naar heeft uitgekeken en ik wil die droom niet wegnemen.
Omdat ik zo lig na te denken over alles, merk ik niet dat Jared denkt dat ik nog altijd veel pijn heb, omdat ik zo lig te fronsen.
“Are you okay? Is it getting worse?”¯ hoor ik hem ineens vragen en dan pas besef ik weer dat hij naast me zat. Ik neem zijn hand vast en zeg: “No, It’s getting better. I just don’t want to move to fast. Maybe then it will come back. But thank you for being so sweet. You are adorable.”¯
Hij voelt zich duidelijk opgelucht, omdat ik lach en legt zich naast me. “Well, we can just stay here for a while until you feel better. We have time enough!”¯
Jared streelt me over mijn arm, terwijl ik me afvraag hoe ik het hem in hemelsnaam moet vertellen. Zo gauw we thuis zijn, zal ik een test moeten kopen en als het dan zo blijkt te zijn, kan ik het hem zeggen. Langs de ene kant voel ik me zo gelukkig, maar langs de andere kant ben ik bang voor zijn reactie. Ook al weet ik dat hij van me houdt. De tranen beginnen al te branden achter mijn ogen en ik kan het niet laten om te denken hoe fantastisch het is met al die hormonen die in de war zijn. Toch probeer ik mijn tranen voor hem verborgen te houden. Ik draai mijn hoofd van hem weg, maar trek dan mijn neus op om het tegen te houden. Jared kijkt verbaasd op en ziet een traan over mijn wang lopen. Al snel is hij recht.
“Alyssa? What is wrong? Is there something you are not telling me? This is not normal.”¯
Ik kan het hem onmogelijk nu vertellen, omdat ik eerst zelf zeker wil zijn. “No, it’s nothing”¯, zeg ik tegen hem. “I’m sorry. I feel like I’ve ruïned our day now and I don’t want that.”¯
“But you didn’t ruin this day at all. It’s only the beginning. And we can stay here and sit by the pool and relax! It’s a vacation, right?”¯ zegt hij verbaasd.
Ik veeg mijn tranen weg en zet me een beetje rechter. Jared staat al meteen klaar om me op te vangen, moest er iets misgaan, maar alles blijft rustig. Voor hij het beseft, omhels ik hem om hem te bedanken dat hij zo lief is.
Hij streelt me over de rug en vraagt nog eens of ik me beter voel. Op dat moment merk ik ook dat de misselijkheid volledig over is. Blij antwoord ik positief op zijn vraag.
Jared kijkt al heel opgelucht en om hem nog wat beter te doen voelen, zeg ik: “So you said we could lay by the pool! Great idea! I’m going to get my bikini!”¯.

Ik stap het bed uit, neem mijn bikini uit de kast en loop naar de badkamer. Jared is ook al rap bij de kast om zijn zwembroek en een paar handdoeken te nemen en volgt me dan. Hand in hand wandelen we erna naar het zwembad in de kleine, maar mooie tuin van ons huisje. Terwijl ik eerst met mijn klein teentje voel of het water wel warm is, springt Jared er met een mooie duik al in. Ik voel dat het warm is door de spetters die overal heen springen en lach. Maar eerst leg ik de handdoeken op de twee ligstoelen en ga ik daar op zitten om me in te smeren. Jared merkt het en komt haastig uit het zwembad om me te helpen, maar natuurlijk maakt hij me nat met al die druppels die over zijn lijf stromen.
“Are you doing that on purpose?”¯ vraag ik hem quasi kwaad, maar hij weet van niets.
“What? I just want to help you. Give me that.”¯
Hij pakt de zonnebrandolie uit mijn handen en begint mijn rug in te smeren. Hij zegt ook dat ik moet gaan liggen, dus leg ik me voorzichtig op mijn buik in de hoop dat ik niet terug misselijk word. Gelukkig lijkt alles oké te zijn.
Hij smeert de achterkant van mijn benen in en ook mijn schouders krijgen een beurt. Zo krijg ik half een massage.
“Well, if you insist on giving me a massage, I could stay here instead of swimming.”¯
Hij lacht en doet rustig verder. Zijn handen zorgen ervoor dat ik me volledig ontspannen voel. Op dit moment denk ik zelfs dat alles goed gaat komen en zie ik me in gedachten al vrolijk zwanger met Jared als fiere papa naast me. Ik geniet van zijn massage, maar na lange tijd zegt hij toch dat hij klaar is. Ik blijf nog wat rustig liggen zonnen en hij legt zich ook op het ligbed om wat te dutten. Als ik merk dat hij slaapt, denk ik dat het nu het perfecte moment is om hem nat te maken. Daarom spring ik als een bommetje in het water. Hij verschiet van de plons en wordt ook nat door mijn spetters. Als reactie duikt hij ook snel het water in om me te pakken te krijgen. Al snel zwem ik weg, maar het zwembad is niet groot en dus heeft hij me al snel beet. Ik lach en ga op zijn schouders leunen, zodat hij onder water gaat. Dan duw ik me af aan de kant om terug de andere richting uit te zwemmen. Maar hij is snel en trekt me bij mijn been terug naar hem. Als ik terug bij hem ben, legt hij mijn benen rond zijn middel, zodat ik niet weg kan. Daarna beweegt hij naar de kant en duwt hij me er zacht tegen.
“You’re trapped”¯, zegt hij en hij kijkt me met zo’n blik aan dat ik er helemaal ondersteboven van word.
“What are you going to do to me now?”¯ antwoord ik wat plagerig.
“Oh I don’t know”¯, plaagt hij terug. “I could do this?”¯
Hij kust me in de hals en ik laat hem maar snel begaan. We spelen nog wat verder in het water, leggen ons wat te rusten op de ligstoelen en gaan enkele uurtjes later terug naar binnen om met het avondeten te beginnen.

Jared besluit om zelf iets lekkers te maken en begeeft zich naar de keuken, terwijl ik mijn haar ga wassen. Al die chloor is er natuurlijk niet goed voor. In de spiegel bekijk ik mijn hele lichaam om te zien of er al veranderingen zijn opgetreden. Als ik over mijn borsten wrijf, merk ik wel dat ze misschien iets voller zijn dan anders. Zuchtend leg ik een hand op mijn buik om het kindje duidelijk te maken dat ik er alleszins blij mee ben. Ik laat mijn haar eerst een beetje drogen zonder haardroger en ga dan naar de keuken waar intussen heerlijke geuren uitkomen. Jared is aan het zingen, terwijl hij verder kookt en ik begin met de tafel te dekken. Tijdens het eten vraag ik aan hem wat hij nog van plan is deze avond en hij heeft geen idee.
“It is our vacation but I chose yesterday, so now it’s your turn.”¯
Ik denk na over de mogelijkheden en denk dan ineens aan een danscafé waar we gisteren zijn langs gelopen. Ik stel het aan hem voor, maar hij kijkt bedenkelijk.
“Are you sure you’re up for that? You were sick this morning?”¯
Ik probeer heel overtuigend te klinken en zeg: “I feel perfect now! And I want to show you some dance moves! So unless you are too chicken, we are going!”¯
Zoiets laat hij zich natuurlijk geen twee keer zeggen. “Me? Chicken? Wait and see, missy!”¯
Ik lach en we eten, gezellig pratend, verder. Dan is het zijn beurt om zich te gaan douchen en ruim en was ik af. Daarna ga ik terug naar de badkamer om mijn haar nog een beetje te drogen met de haardroger en het goed in de plooi te leggen. Ik maak me op en besluit een mooi, zomers kleedje aan te doen om te gaan swingen. Het is immers nog altijd aangenaam warm buiten. Jared was zich in de slaapkamer aan het omkleden en als ik binnenkom, fluit hij goedkeurend. Zijn ogen glijden over mijn lichaam.
“Wauw. You are stunning! I’m so lucky with such a beautiful wife.”¯
“Officially, I’m not your wife, mister!”¯ plaag ik hem en hij komt naar me toe en houdt me vast.
“Not yet, my love. Not yet.”¯
“Is that a proposal?”¯
“I want to do that a little bit more special, so be patient while I work something out”¯, antwoordt hij serieus.
“So you are going to propose someday?”¯ vraag ik wat verbaasd om zijn serieuze antwoord.
“Of course! What do you think? And you are kind of ruining the surprise here, sweetheart.”¯
“I’m sorry”¯, mompel ik, terwijl ik erover nadenk. Ik had het natuurlijk ergens wel gehoopt, maar ik was niet zeker of trouwen ook wel iets voor hem was. Nu hij het echter zo specifiek zegt, denk ik er ineens anders over. Er lijkt me niets heerlijkers dan officieel mevrouw Leto te zijn.
Jared steekt intussen een lok achter mijn oor en vraagt: “What is it? What’s on your mind?”¯
“Nothing”¯, glimlach ik. “But I was never really sure if you wanted to get married and hearing you say that you want to marry me, even if you are not proposing yet, just feels really good.”¯
Hij kust me op mijn voorhoofd en zegt: “I couldn’t imagine my life without you. And I want to make it official someday. Calling you my wife sounds too good.”¯
Ik voel me vereerd door die woorden en leun wat meer naar hem toe. Hij streelt me over mijn rug, maar zegt dan: “We should get going if you want to dance!”¯
Dus pak ik mijn tasje en gaan we samen op weg naar het danscafé.

De muziek klinkt al heel goed, want ze draaien net Suavemente. Ik sleur Jared al half de dansvloer op om met hem te kunnen shaken. Ik draai met mijn heupen op de muziek en hij kijkt goedkeurend toe, pakt mijn hand en draait me ook eens rond. Dan vraagt hij of ik wat wil drinken en terwijl ik vraag voor een Ice Tea, beginnen ze net het liedje van Justin Timberlake en Esmee Denters te draaien. Hij wacht op de drankjes en ik ben me helemaal aan het geven op de dansvloer. Jared leunt tegen de bar, maar staat naar mij gedraaid, zodat hij me in het oog kan houden. Met mijn bewegingen probeer ik hem te hypnotiseren. Ik playback het liedje mee en blijf hem in zijn ogen kijken om duidelijk te maken dat het in mijn geval over hem gaat. Hij lijkt het heel amusant te vinden, want hij staart met een tevreden grijns.
Na een uurtje gedanst te hebben, gaan we op een paar barkrukken zitten om te ontspannen. Jared ziet ineens iemand bekend staan.
“I’m going to say hi to that man over there. I know him from a movie. Want to come too?”¯
“No, you go. I need to sit for a moment”¯, antwoord ik.
“No wonder”¯, lacht hij. “You were a maniac out there.”¯ Hij geeft me een knipoog en zegt: “I”¯ll be back soon.”¯
Ik drink rustig mijn drankje op, terwijl ik kijk naar hoe hij praat met die man. Ik glimlach omdat ik me echt gelukkig voel en kijk dan verder de dansvloer rond. Ineens komt er een man naast me zitten. Hij heeft de eerste knoopjes van zijn hemd open en het borsthaar komt er ruimschoots aan uit. Ik vind het maar een grappig zicht, omdat hij voor de rest kaal is. Hij kijkt me intussen van kop tot teen aan en knikt goedkeurend.
“Hi there, gorgeous.”¯
Ik kijk maar wat raar en knik.
“What is a beautiful lady like you doing here alone?”¯ vraagt hij.
Al snel wil ik zeggen dat ik niet alleen ben, maar daar krijg ik de kans niet voor.
“Come dance with me”¯, zegt de man en hij trekt me al half mee.
“No, I just want to rest a little while before I start dancing again”¯, zeg ik en ik trek mijn arm terug. De man denkt echter dat het een hint is.
“Oh well, you can rest in my car if you want to.”¯ En hij geeft me een vette knipoog. Opnieuw pakt hij me bij de arm, maar ik zeg: “No, I don’t want to come with you. Leave me alone.”¯
“Hey baby, don’t start to be irritating now ey?”¯
Jared was intussen rustig met die man verder aan het praten tot hij ineens iets hoorde wat zijn aandacht trok. Hij keek mijn richting uit en zag die man met zijn hand op mijn arm. Aan mijn gezicht kon hij duidelijk zien dat ik me niet op mijn gemak voelde. Niet meer horend wat die andere man tegen hem zegt, mompelt hij snel een verontschuldiging en komt hij naar me toe, terwijl de woede al door zijn lijf raast. Hij tikt de kale man op zijn schouder en zegt: “Excuse me, but the lady said ‘no’. Leave her alone.”¯
Opgelucht slaak ik een zucht van verlichting dat Jared er is.
“Oh yeah? What do you know about that?”¯ vraagt de man agressief.
“She’s my girl and she belongs with me. Leave her alone. Now”¯, antwoordt hij.
De man voelt zich duidelijk aangevallen, ook al is Jared heel rustig gebleven. Voor we het allebei beseffen, haalt hij uit en slaat hij Jared tegen zijn oog. Hij valt achteruit, maar herstelt zich snel en vliegt op de kale. Intussen ben ik van mijn barkruk opgesprongen en roep ik zijn naam, terwijl ik daar angstig sta te kijken. Jared heeft de man op zijn neus geslagen, zodat die op de grond is gevallen en draait zich naar me om. Hij neemt mijn gezicht tussen mijn handen en vraagt of ik oké ben. Ik knik, maar zie de barman al toesnellen om te helpen.
“Pedro, this was your last chance. From now on you are never going to come in here. Take him away boys.”¯
Twee stevige kerels brengen hem weg, terwijl Pedro’s neus was beginnen bloeden.
“I’m so sorry”¯, zegt de barman. “Are you okay?”¯
“Yes, I’m fine”¯, zegt Jared, maar ik antwoord: “Do you have some ice for his eye? I think it might get thick otherwise.”¯
“Yes, of course. Follow me”¯, zegt de man.
We volgen hem naar de opslagruimte achter de bar en hij geeft me een grote biefstuk van de diepvries wegens gebrek aan beter. Dan verlaat hij de kamer. Jared pakt de biefstuk over en legt het op zijn oog, terwijl ik sta te ijsberen voor hem.
“You should not have done that, Jared! That was very irresponsible”¯, zeg ik hem.
Hij kijkt me met één oog aan en zegt: “He hit me first, you know. And he was treating you with no respect. He was forcing you to come with him. Do you really think I could just stand there and watch?”¯
Ik stop met ijsberen en ga voor hem staan. “No, but… your eye? Does it hurt?”¯
Ik neem de biefstuk even weg om te kijken. Zijn oog is al rood en ik weet dat het straks blauw gaat uitslaan. Hij neemt mijn hand weg van zijn oog.
“It stings a little, but I will be fine. Are you okay?”¯
Zuchtend, omdat hij in zo’n situatie echt niet aan mij moet denken, antwoord ik: “Yes, I’m fine. But we are leaving as soon as that beef has done its job. This night is over.”¯
Jared is het er echter niet mee eens. “No way, honey. I’m not going to let some stupid guy named Pedro, ruin this for us. We are staying and that’s it.”¯
Ik sta hem zo wat aan te kijken om te zien of hij zeker is, maar hij meent het en dus wacht ik nog tien minuten.
“Okay. You can give me the beef now. They should ask extra money for it, since it has been placed on Jared Leto’s eye! Oh, and thank you for saving me. Once again, you’re the hero of the day.”¯
Hij lacht en geeft me de biefstuk terug.
“I’m always the hero of the day!”¯
Ik leg de biefstuk terug en wandel met hem terug naar het café.

Op dat moment is er net een slow begonnen van Lifehouse en Jared pakt mijn hand en leidt me naar de dansvloer. Hij legt zijn armen rond mijn middel en ik die van mij rond zijn hals en heel dicht tegen elkaar, slowen we op ‘Everything’. Daarna zegt hij tegen me: “Come and take a walk with me”¯, en ik volg hem naar buiten. De maan verlicht de straten en hij neemt me mee naar het strand waar we hand in hand wandelen aan de kustlijn. Hij begint me zachtjes te kietelen in mijn zij en ik schiet in de lach.
“Catch me if you can!”¯ roep ik en ik loop van hem weg.
Hij lacht ook en komt me achterna. In het begin weet ik hem telkens te ontspringen, maar op het laatste pakt hij me beet bij mijn middel en valt hij op zijn rug in het zand. Ik beland bovenop hem en hij streelt het haar uit mijn gezicht. Ik buig naar hem toe en kus hem zacht op zijn lippen. Hij streelt terwijl door mijn haren en zo blijven we een tijdje liggen.
Dan merk ik op dat het waarschijnlijk tijd is om door te gaan en staat hij ook op om me omhoog te trekken. Met zijn arm over mijn schouder en met mijn arm rond zijn middel wandelen we terug naar het huisje. Daar aangekomen pak ik mijn spullen terug in en kleed ik me uit. Jared staat intussen toe te kijken hoe mijn naakte huid zichtbaar wordt en voordat ik tijd heb om zijn T-shirt aan te doen voor de nacht, is hij bij me.
“Let us sleep like this tonight”¯, zegt hij met diepe stem.
Hij trekt al zijn kleren uit, leidt me naar het bed en zijn handen en lippen zijn overal. Na een paar uurtjes vallen we dan toch eindelijk in slaap. Klaar om de dag erna weer naar de echte wereld te vertrekken. En… naar de zwangerschapstest…


Reacties:


Lovalicious
Lovalicious zei op 14 juli 2011 - 18:58:
Gosh! You're so talented!
Great job, definitely!
I like the way you write, it's really pleasant to read your stories!
All I can say is; Hang in there, baby!

xxxx Nadine