Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Ik zoek je. » Onweer.

Ik zoek je.

8 feb 2009 - 17:52

263

0

167



Onweer.

Tijdens de nacht was het mooie,zonnige weer volledig veranderd in de wijk,misschien wel verder.Een uur of twee na middernacht was er een stevige wind gelandt en er was veel onweer van gekomen.De afgevallen bladeren van de bomen zweefde in het rond in de straten en de bomen waren kaal.Winter,dit is echte winter.Judith la in haar bed op de koude zolder en keek naar de huilende storm.Luide donders en krakende bliksems hadden haar weer eens wakker gemaakt.Het was ondertussen al drie uur 's nachts en Judith ging voor de zoveelste keer rechtop zitten,voor het raam.Ze keek door het raam naar buiten.De regen kletterde tegen het raam en het gedonder kon je horen van ver.Een krachtige bliksemschicht verlichtte de kamer,en toen kwam er een tweede,en toen nog een derde.Judith zag drie gekke,rare schimmen die nog over de straat liepen.Ze droegen lange,zwarte jassen en hadden alle drie een pijp in hun mond.Hij zag ze steeds weer opnieuw,en dan weer niet,en dan weer wel.Ze leken wel opzoek naar iets.Ze kreeg er kippenvel van.Ze rilde.Eén van de figuren draaide zich snel om en keek stil rond,hij keek verdacht rond.Nu kon je hem beter zien.Hij had een lange,harige baard,het was gewoon eng.Hij begon huis per huis door de ramen te kijken,hij was verdacht.Toen hij bij het huis van Judith was,dook ze snel weg.Pas na een paar minuten wilde ze weer kijken,maar toen was hij weg.En ook zijn twee andere copanen.Ze keek rond,zo ver ze kon tot het einde van de straat.Niets.Judith ging weer op haar bed liggen.Ze hoopte snel in slaap te vallen,en te vergeten wat er was gebeurt.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.