Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » so mutch regret

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

8 feb 2009 - 17:46

361

0

274



so mutch regret

how can i hurt you why did i hurt you just don't look again i will be away by the sunset.

mijn lichaam schokte en ik balde mijn handen tot vuisten.langzamerhand voelde ik mezelf weer ontspannen. toen ik mijn ogen opende zag ik dat ik in het lab lag
Edward kwam kreunend omhoog. ik draaide me naar hem toe en mijn ogen begonnen te glunderen en een niet meer weg te krijgen grijns stond op mijn smoel.Edward grijnsde ook : wat heb jij?'
'sixpack' merkte ik op.Edward lachte maar greep al snel naar de plek waar het verband op zit.Ik dacht diep na en zag mezelf edward afrossen.
geschrokken open ik mijn ogen weer,spring uit bed en ren op edward af.
'Omg alles oke?heb je nog veel pijn! Sorry het spijt me!' riep ik helemaal in paniek. edward lachte flauwtjes : ja ik ben oke,het was mijn eigen schuld hou je een beetje rustig je hebt een woede aanval gehad.
ik knik verbaasd en hoor mijn maag rommelen.
'Honger?' ik knik.'like ik heb een week niet gegeten' deel ik hem mee.
hij knikt 'ik 2 weken niet,dat meot je trainen,je zou tog even moeten wachten tot Carliste terug is.'
ik zucht en ga naast hem op bed zitten :'waar is hij heen?
'lijk schouwing' ik knik :'vampiers?weerwolf of gewoon?'
hij haalde zijn schouders op :'nieuwsgierig aagje,ik weet alleen dat hete een kennis was van Bella' ik knik en opeens dacht ik weer aan mijn plan.
'weet je,het is niet dat ik je haat ofzo maar ik wil gewoon die oude band terug,en een band op bouwen met het meisje die het hart van jouw heeft verroverd dus vrienden?' met een vlak gezicht keek hij me aan. hij probeerd mijn gedachtes te lezen alleen hij doet het te voorzichtig,wha duh straks heeft hij er nog een wond bij
zijn vlakke emotiloze gezicht veranderde en hij lachte lief :'tuurlijk,weet je ga anders eens wat menselijks doen met bella,jij bent het korts vampier van ons jij weet nog wel een beetje hoe alles zit'
ik dacht na,wow dit gaat makkelijk ik krijg gewoon toestemming:'lijkt me harstikke leuk!' roep ik entaushast. edward grijnst : ik vidn het echt geweldig van je dat je dit voor me wilt doen' zegt hij dan zacht.
'Eye een voor allen en allen voor een '
hij grijnst en even later hoor ik voetstappen op de trap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.