Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My life. » 03. I know you!

My life.

15 juli 2011 - 13:46

258

1

169



03. I know you!

Klein stukje, sorry dat ik zo lang niks gepost had!

Toen ik goed naar hem keek zag ik wat bekends aan zijn gezicht. Ik weet het weer, hij is Tom Kaulitz!
Niet te geloven dat het eerste meisje dat me echt aansprak date met Tom Kaulitz. Nog minder kans dus. Het meisje laat Tom los en loopt naar me toe.
“Staat je goed.”¯
“Dankje, ik neem deze. Kan ik afrekenen?”¯ Ik wil zo snel mogelijk hier vandaan.
“Ja, kleed je maar om en kom dan maar naar de kassa.”¯
Ik loop terug het pashokje in en kleed me om. Zodra ik het gordijn van het hokje openschuif zie ik voor de 2e keer Tom het meisje bijna inslikken. Ik trek het gordijn meteen dicht en ga op het kleine krukje in de hoek zitten. Waarom? Waarom haat het leven mij? Ik kan er echt niet meer tegen!
Ik spring van het krukje en kijk mezelf recht in de spiegel aan. “Doe niet zo slapjes! Dat een ding niet mee zit betekent niet dat je gelijk in moet storten!”¯ Ik praat op een bijna schreeuwende toon en ik schrik me rot als ik het kleedhok gordijn open hoor schuiven. Tom’s gezicht glijd naar binnen.
“Gast, wat doe je? Ik hoor je allemaal schreeuwen.”¯
“Oh, eh. Tja.”¯
“Wat problemen in je leven?”¯
“Ja, eigenlijk wel ja.”¯
Ik loop het pashokje uit en zie uit mijn ooghoek dat Tom me na kijkt. Ik leg de spullen op de toonbank en pak mijn portomonee. Het meisje neemt het geld aan en doet het in een tasje.
Ik loop de winkel uit en stap in mijn auto.


Reacties:


ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 15 juli 2011 - 14:08:
Hahah fucking droog x'D
*dies*
GA VERDER *.*

Anders komt vorkpoppetje zijn vork in je kont steken en ik weet waar je woont dus ik vertel wel waar ie moet zijn