Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » De Kronieken van Narnia » De Magische Ringen » Slapen, slapen, slapen, met de sloefen op de grond en dan richting Londen.

De Magische Ringen

8 feb 2009 - 19:25

290

2

372



Slapen, slapen, slapen, met de sloefen op de grond en dan richting Londen.


We waren nog even verder aan het chatten tot het 10 uur was. We moesten de volgende dag vroeg opstaan dus besloten af te sluiten en dag te zeggen. Ik kruipte in mijn bed en droomde over morgen. Na een nachtje slapen liep mijn wekker af die ik mompelend natuurlijk terug afzette. 'Straks Londen' zweefde de hele tijd door mijn hoofd. Er verscheen een 'Big smile' op mijn gezicht en nam een croissant met ringworst er tussen. Ik slokte hem op en kleedde me snel aan want ik moest lopen, een koffer krijg je niet zomaar op de fiets hé? Ik checkte alles nog even en sleurde de zware koffer de deur uit. Dan liep ik nog even naar binnen om van iedereen afscheid te nemen en gaf een dikke knuffel aan Teddy (mijn hondje). Voor drie dagen missen . Ik liep tot het einde van de straat en stak het spoor over, dat was nu eenmaal de kortste weg te voet naar het station. Mijn mama begeleidde mij naar het station van Brussel waar de Eurostar vertrok. Maar zij ging met de fiets, lekker puh! Uiteindelijk kwam de trein richting Antwerpen, daar moest ik overstappen. Ik nam mijn gsm waar oortjes in staken uit en luisterde naar muziek. Ondertussen waren er al 15 minuten voorbij gestreken en speelde 'Hot N Cold' van Katy Perry voor de tweede keer. 'Welkom op de trein richting Antwerpen-Centraal, we komen zo meteen aan in de eindhalte, Antwerpen-Centraal' klonk plots van bovenuit. De trein remde al lichtjes en ik stak snel mijn gsm in mijn broekzak. 'De trein met eindhalte Brussel-Zuid komt zo meteen aan op spoor 14, vergeet geen persoonlijke attributen asjeblieft, alvast bedankt, het treinteam'. We wachtten op de trein en stapten in..


Reacties:


Emerald
Emerald zei op 8 feb 2009 - 19:35:
YEAAAH


SpamTijger
SpamTijger zei op 8 feb 2009 - 19:30:
Yeah
Geweldig ^^ <3