Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Silence || Emmett Cullen » 014 | What did I do?

Silence || Emmett Cullen

15 juli 2011 - 18:07

222

0

207



014 | What did I do?

De jongen wiens naam ik nog steeds niet wist deed iets wat ik niet verwachtte. Hij wreef over mijn bovenarm en fluisterde me troostende woorden toe, woorden die ik nog nooit had gehoord. Hij gaf me een gevoel van vriendschap, een gevoel dat ik al dagen, bijna een heel jaar niet meer gevoeld had. Ik draaide me om en keek de jongen aan. In een opwelling sloeg ik mijn armen om zijn nek en verstopte mijn hoofd in zijn T-shirt. Ik pikte een zoete geur op. Eentje met een vleugje lavendel en iets dat me deed denken aan een vel vol bloemen. Ik zou hem op school niet meer onder ogen kunnen komen, niet zonder me dood te schamen. In plaats van me weg te duwen sloeg hij zijn armen om me heen en fluisterde me lieve woordjes toe. Het snikken stopte. Ik ging weer rechtzitten en keek beschaamt naar beneden, wat moet hij nu weer van me denken? Waarom verpest ik toch altijd alles?
“Gaat het weer?”¯ vroeg de jongen en keek me vol medelijden aan. Ik knikte en keek weg.
“Dan is het goed,”¯ zei hij weer,”¯Ik ben Emmett. Hoe noem je?”¯ Ik zweeg. Mijn naam lag op het puntje van mijn tong, maar ik kon het niet. Ik keek hem met een gekwelde blik aan en trok mijn muren op...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.