Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Lips like morphine •DM » Prologue

Lips like morphine •DM

16 juli 2011 - 14:53

339

1

159



Prologue

Het begon allemaal toen ik nog erg jong was. Al vanaf het begin merkte ik dat er iets mis met me was. Mijn ouders, of hoe je ze ook kan noemen want erg liefdevol waren ze niet, hielden me angstvallig verborgen voor de buitenwereld. In hun ogen bestond ik niet, was ik een mislukkeling, een ongeluk van de natuur. Pas toen hij besloot dat ik dankzij mijn pure ziel en vloek wel eens handig zou kunnen zijn zagen ze me staan. Ik was me er amper van bewust hoe door en door slecht hij was en wat ik zou moeten doen, maar als kind zag ik enkel de positieve kanten. Ik was nog steeds het zielige onderkruipsel, maar ze lieten me met rust en gaven me alles wat ik nodig had. Uiteindelijk stuurden ze me als gepland naar Hogwarts. Mijn opdracht was om zijn geduchtste vijand, de jongen die alles overleefde te kussen. Dat hadden ze me al vanaf dag 1 dat ik uitverkoren was aangeleerd, ik moest er alles aan doen om dat waar te maken, ik moest hem kosten wat het kost smoor op me laten worden. Elk paar lippen dat de mijne raakten met liefde zouden op slag verstijven,de longen zouden geen zuurstof meer opnemen, hun hart zou een laatste tel slaan en uiteindelijk stierven ze. Zijn plan was perfect geweest als hij die dag net als anders me straal voorbijgelopen had en niet had opgekeken. Zijn blik, zijn ogen, alles aan hem vond ik onuitstaanbaar, maar toch bleef hij in mijn hoofd spoken. Sinds die dag veranderde alles. Niets liep meer volgens plan en dat door 1 persoon. Had ik toen geweten wat ik nu wist had ik er een eind aan gemaakt, zeker weten, maar ik was naïef en nog onschuldig. Maar nu wil ik wraak, omdat hij me alles heeft afgenomen wat ik lief had en dat zal ik krijgen. Maar om dit te begrijpen moeten jullie eerst mijn verhaal kennen. Dit is hoe het precies gebeurde, dit is mijn verhaal.



Julie Rose Pixie


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 29 aug 2011 - 20:05:
hoei! ben benieuwd! naar de rest! ga snel verder! let me know!