Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Having a big time crush on you! (Kendall Knight) » 002.I love L.A.

Having a big time crush on you! (Kendall Knight)

18 juli 2011 - 18:34

524

1

207



002.I love L.A.

In het vliegtuig
Ik zucht luid en de jongen die naast me zit kijkt even geïrriteerd op van zijn laptop. Als ik geweten had dat die vlucht naar L.A. zo lang zou duren had ik nog meer tijdschriften gekocht. Ik lees zo onopvallend mogelijk mee wat die gast allemaal opzoekt, maar als ik zie dat het over auto's is haak ik daar ook snel af. Verveeld blader ik voor de twintigste keer door de Joepie als eindelijk het lampje gaat branden dat aangeeft dat de passagiers hun gordels moeten om doen. Ik doe gehoorzaam wat de stewardessen zeggen en al snel landt het vliegtuig op Amerikaanse grond. Als ik uit de gate kom ga ik meteen op zoek naar die zogenaamde vriend van mijn vader. Ik neem de foto die ik van hem heb en voel me meteen misselijk als ik ernaar kijk. Zo'n opgeblazen gek met een rare bril. Ik vraag me af waar mijn vader zulke mensen leert kennen... Plots loop ik keihard tegen iemand aan en ik laat m'n koffer vallen. Hij springt open en al snel ligt de vloer vol met kleren. "Oh, het spijt me zo." zeg ik meteen en ik begin alles bij elkaar te rapen. "Is niet erg hoor... Jij bent Emma, is het niet?" vraagt een vriendelijke vrouwenstem. Ik kijk nieuwsgierig op en zie een jonge vrouw staan. Ik heb ze nog nooit eerder gezien... Waarom kent ze m'n naam dan? "Ik ben Kelly, assistente van Gustavo." Ze steekt haar hand naar me uit en ik stel me meteen recht. Snel trek ik mijn kleren een beetje beter en ik schud haar de hand. "Gustavo?" vraag ik dan een beetje verlegen. "Ja, hij is de man waar je een tijdje bij moet gaan wonen." legt ze me heel diplomatiek uit. Ik kijk naar de foto van de man, dus zijn naam is Gustavo... Ik knik dankbaar en steek de rest van m'n kleren weer in m'n koffer. Ze helpt me met het dragen van m'n spullen en we lopen richting de uitgang. "Ik zal je van te voren al waarschuwen, hij is geen makkie en hij zou je nooit in huis nemen als hij er niet zijn bepaalde redenen voor had. Hij is muziekproducer bij rocquerecords en zijn nieuwste project zijn z'n pups of beter bekend als Big Time Rush." Ik luister maar half naar wat die Kelly zegt en ik denk aan thuis... Was ik maar terug ik Duitsland, bij mijn broer! We zijn verdomme een tweeling en het is toch algemeen bekend dat die niet zonder elkaar kunnen?! "Zo, uw voertuig dame." zegt Kelly als we buiten zijn en ik word uit m'n gedachten gesleurd door een gigantiche witte limousine... en ook wel een beetje door de wind die door m'n haren woelt. Plots dringt het tot me door was Kelly net gezegd heeft. "Muziekproducer? Dus... die vent is stinkend rijk?" gok ik nog steeds een beetje verlegen. Ze knikt en er verschijnt een lachje op m'n gezicht. "H-Heeft hij een villa?" weer knikt Kelly en ik kijk een beetje dromerig voor me uit. "I love L.A." zeg ik als ik in de wagen stap.


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 18 juli 2011 - 19:36:
BIG-TIME-RUSH! <3