Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Having a big time crush on you! (Kendall Knight) » 003.Gustavo's rules

Having a big time crush on you! (Kendall Knight)

18 juli 2011 - 18:35

546

1

191



003.Gustavo's rules

"Dus, ik hoorde van je vader dat je niet zo graag naar hier wou komen?" vraagt Kelly beleefd om het gesprek op gang te houden. Ik knik, maar snel voeg ik eraan toe "Het blijkt al bij al dus nog mee te vallen." en ik kijk bewonderend de limousine rond. Na een tijdje stopt hij en ik kijk verbaasd naar buiten, blijkbaar zijn we er dus al. Ik stap uit en m'n mond valt letterlijk open, wat een villa! "Kelly, één vraag: waar heeft mijn vader die Gustavo leren kennen?" ik schud ongelovig mijn hoofd, ik heb nooit geweten dat mijn pa zulke contacten heeft! "Niet echt je vader hoor. Gustavo was eerder bevriend met je moeder... Meer dan dat, ze zijn familie, iets van een achterneef ofzo." legt Kelly uit en terwijl de chauffeur mijn spullen uit de kofferbak haalt sta ik nog steeds ongelovig te kijken. Toen ze het over mijn moeder had voelde ik even een stekende pijn, maar ik probeer ze zo snel mogelijk weer van me af te zetten. Ik zeul samen met Kelly alles naar binnen en het eerste wat ik zie is een naaktkat die in de hal ligt. Ik vind katten normaal schattig, maar deze was allesbehalve dat. Plots komt de man, die dus Gustavo heet, uit één van de vele deuren en hij kijkt me maar nors aan. "Luister meisje..." "Ik ben Emma." onderbreek ik hem en ik steek m'n hand naar hem uit. Met tegenzin schudt hij ze waarna hij weer begint te praten. "Luister Emma, er zijn hier een paar regels. Je komt niet op m'n dure bank, je raakt mijn kat niet aan..." hij wijst naar het lelijke beest dat nog steeds ligt te slapen op de grond. Alsof je daar ooit zou WILLEN aankomen, klinkt een stemmetje in m'n hoofd. "Je komt niet aan mijn koelkast in de woonkamer en de mediakamer ga je NOOIT in!" brult hij tot slot. Ik knik vriendelijk en Gustavo lijkt daar verbaasd om. "Nog iets?" vraag ik met een lachje. Ik kan maar beter een goede indruk maken op deze man, want ik wil niet dat hij me ooit deze villa uitsmijt. "Denk maar niet dat ik hier ben om die vader van jou een plezier te doen, we hebben nooit een goede band met elkaar gehad! Jij bent hier om andere redenen die ik zometeen wel uitleg!" schreeuwt hij tot slot en hij gaat weer één van de vele deuren in. Ik kijk een beetje raar naar Kelly. "Moet die altijd zo schreeuwen?" Ze knikt zuchtend en loopt de trap op. Ik volg haar maar in de wetenschap dat ze me naar m'n kamer brengt. "Hier slaap je." zegt ze als we bij de deur op het einde van de gang komen. Ik open de deur en zie een gigantische kamer met balkon en hoogslaper. "I Love L.A." zeg ik opnieuw en ik smijt mijn koffer ergens in de hoek van de kamer. "Goed dan, als je klaar bent met uitpakken kom je terug naar beneden. Gustavo zal je dan verder uitleg geven." zegt ze nog en ze gaat m'n kamer uit. Ik zucht, ik ben misschien wel in een villa, maar het lijkt er niet op dat ik hier echt m'n zin zal mogen doen.


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 18 juli 2011 - 19:43:
Haha, die kat x'D
Snel verder, melding? (:
xx