Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Drowning in the Time | Twilight » | Hoofdstuk 4 | Part 2 |

Drowning in the Time | Twilight

20 juli 2011 - 21:26

407

3

330



| Hoofdstuk 4 | Part 2 |

Kort stukje getypt op mijn iPod, let dus niet op eventuele spellingsfouten... Oja zaterdag ben ik voor twee weken op vakantie, ik heb waarschijnlijk GEEN internet.

De zwarte ruimte doet me denken aan de ruimte waar ik eerst ook in zat. De ruimte die kwam door van een klif af te springen. Ik hoop dat ik nu weer gered word door de cullens en de roedel.
Ondertussen begin ik me af te vragen waarom ze zo raar deden. Waarom stond iedereen opeens stil? Waarom was er niets meer? Langzaam kom ik tot de conclusie dat ik er geen antwoord op heb.
Het lijkt wel of ik alleen maar ongelukken aantrek.
Hoe zal ik uit dit zwarte gat komen?
Ik begin te lopen, maar het lijkt alsof er nergens muren te vinden zijn.
Mijn gedachten slaan weer op hol. Wat als ik er niet uit kom? Wat als niemand me vind? Wat als de Cullens niet wakker zijn? Misschien ben ik nu wel langzaam aan het sterven. Misschien is de dood niet pijnlijk. Misschien loop ik rond in de hel of in de hemel.
Na een tijdje gelopen te hebben, zie ik een deur.
Om bij de deur te komen moet ik eerst een enorme trap op.
Als automatisme bij lange trappen begin ik de treden te tellen.
Één, twee, drie.... Vierenvijftig, vijfenvijftig.... Honderd!
Bij precies honderd treden ben ik boven.
Ik open de deur en een fel licht komt me tegemoet.
Snel sluit ik me ogen, het licht is te fel. Naar een paar keer geknipperd te hebben, ben ik aan het licht gewend en open ik mijn ogen. Ik stap voorzichtig over de drempel heen, niet wetende wat er aan de andere kant is.
Als ik over de drempel stap, verwacht ik iets. Een verandering, iets waardoor je weet dat je door een deur bent gestapt, maar er gebeurde niets.
Na een tijdje in een witte ruimte te hebben gestaan, besluit ik om weer terug te gaan naar de zwarte.
Opeens hoor ik allemaal stemmen.
'Ga niet naar de zwarte ruimte.'
'Je bent op de goede weg.'
'Nog even en je kan terug.'
Allemaal stemmen die ik niet herken, maar toch hebben ze iets vertrouwds. Na een tijdje besluit ik naar de stemmen te luisteren en ga ik in de witte ruimte zitten.
De stemmen stoppen met praten en ik begin zachtjes andere stemmen te horen.
Eerst te zacht en ik kan ze niet verstaan. Later worden ze harder en hoor ik een gesprek tussen de Cullens.
Ze leven nog. Ze zijn gelukkig geen standbeelden meer. Ik word super blij, terwijl ik me meer op hun stemmen.ga concentreren.


Reacties:


JeRiNo
JeRiNo zei op 5 aug 2011 - 15:43:
Idd, lekker mysterious bezig
Leuk hoofdstuk
Moet nog heeeeel veel lezen dus ik ga snel door xd

xxxxx


Hargbloem
Hargbloem zei op 27 juli 2011 - 21:47:
....
omg...
ik had even wat gemist...
maar nu ben ik bij gelezen en zal ik je dus even gaan vertellen wat ik van jou verhaal vind.
Ik zal heel eerlijk zijn, want zo ben ik gewoon.
Ik vind het echt helemaal niets...
echt vreselijk
ik wil het niet meer lezen, want ik vind het echt helemaal NIET meer leuk.
sorry.
...
Sorry als je ik je heb laten schrikken door deze reactie... want het is gewoon...
GRAAAPJEEE!!!
GRAPJE!
ik meende er helemaal geeeeeen zak van!
zo... ik hoop dat je nu niet boos op me bent.... maar ik moest even een orginele reactie typen
oke. ik ga nu dus even vertellen wat ik er dus WEL van vind;

OH MY HOLY BROWN COOOOWWW!!!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
DIT IS HELEMAAL GEWELDIG!
HET IS ZO GOED .. NEEE ,,,VRESELIJK GOED VERZONNEN!!!!
Ik wil dat je verder gaat
weetje,ikgajegewoondwingenverdertegaan
ditiszogeweldigprachtigvreselijkgeweldig!
jeMOETechtVERDERgaan!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!


...
oké, niet echt de standaard reactie dat je van me gewend bent, maar ik moest echt even iets nieuws verzinnen, omdat ... naja... ik zou al veel eerder reageren, en dat heb ik niet gedaan en dat was heel erg stout van mij
Dus nu ga ik mezelf even foei-en;
"FOEI IK! DAT WAS NIET LIEF VAN MEZELF!"

...
oke... ik heb net Energy op... vandaar deze... rare reactie...
maar deze zal je niet zo snel meer vergeten denk ik

aaannyyhoowwww, ik hou van dit verhaal, I really do!!
dus trek je maar niets aan van wat ik in het begin van deze reactie zei, want dat is dus gewoon helemaal NIET waar!!
...
ik heb geen zin deze reactie door te zoeken op spel foutjes... want daar ben ik gewoon te lui voor...
ik ben gewoon een beetje heel erg vaag vandaag...
ej..


Sorry, ik ben vandaag...
Gewoon een beetje heel erg vaag!
Dat ligt dus echt niet aan jou,
*oohhh gooottt dit gedicht wordt echt über lauuwww
Wist je al dat ik opeens een beetje een crush krijg op Draco Malfidus?
duss...
je weeet nu dus ook dat ik altijd op de bad-boys val
...
en dat ik heel erg slecht ben in voetbal!
...

Dit was mijn über lauwe gedicht!
maar ej, Dudé! ik ben geen dichteresss
dus geef me nu geen stres!
Het was gewoon even voor de lol!
en het maakt deze reactie wat meer vol?
..
oké... ik ben slecht Ik ga ermee stoppen...
maaar DUDÉ!! WAT EEN GEWELDIGE ÜBER LANGE REACTIE IS DIT GEWORDEN HE!!
ikweeeeeettt

oohh...
...
...
zag je dat?!
....
....
...
...

....
HE daar was het weer! zag je dat?! omg!
...
...
onee....
...
ik ben een nerd geworden....
nee.. eigenlijk net niet... maar vond het gewoon een coewle smiley en even coewelewoepskie dat te zeggen...
...
gaawd wat een woord; coewelewoepskie...
heb ik gewoon net verzonnen he!! wat goed is dat van mij!!! jaa!! dat weet ik!!
...
oke,.,.
ik ga nu ECHT stoppen
Ik zeg nu DOEI. tegen jou!
xxxLoveyí¡hhh


Hermelien
Hermelien zei op 27 juli 2011 - 17:08:
Mysterieusss...
Wauw lieverd dit is gewoon amazing
Me wants moreeee
x