Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Having a big time crush on you! (Kendall Knight) » 004.Meeting the guys

Having a big time crush on you! (Kendall Knight)

21 juli 2011 - 15:55

761

1

188



004.Meeting the guys

Als ik terug beneden kom staan Kelly en Gustavo alweer in de gang op me te wachten. "Dus, aan welke regels moet ik me nog houden?" vraag ik zo enthousiast mogelijk. "Geen regels meer, wel twee woorden: de pups." Gustavo kijkt me streng aan en ik heb gewoon geen idee waar hij het over heeft. "De jongens van Big Time Rush." legt Kelly uit als ze het ziet. Oja, ik meen me te herinneren dat ze daar al iets over gezegd had. "Ze zijn zoals altijd verschrikkelijk onhandelbaar en we denken dat jij wel met hen op één lijn zal zitten. Dus als jij ze nou zo'n beetje beïnvloedt voor ons zou dat mooi uitkomen." Ik kijk Gustavo en Kelly meerdere keren één voor één aan waarna ik bedenkelijk m'n hoofd schud. "En je denkt dat ze naar mij wel gaan luisteren?" vraag ik ongelovig. Gustavo en Kelly knikken gretig, "Je bent een meisje, daar luisteren ze heus wel naar." klinkt het in koor. Wat een logica... "En, als ik het doe mag ik dat gigantische zwembad daarbuiten gebruiken?" vraag ik op een ondernemingstoontje. Ze knikken en er verschijnt een grijnsje op m'n gezicht. "Ik zal zien wat ik kan doen..." Ik knijp mijn ogen tot spleetjes terwijl ik bedenk wat ik allemaal zou kunnen doen om een groepje jongens te manipuleren. Meteen wordt die gedachte onderbroken door een bang gevoel dat me overspoelt. No way dat ik vier jongens aan zou kunnen, daar ben ik veeeeel te beschaamd voor! Nou, ik heb Gustavo en Kelly ook niet echt iets beloofd, ik heb gezegd dat ik zou zien wat ik kon doen... Er volgt een lange stilte. "Goed, je hebt de hele dag op het vliegtuig gezeten en je bent vast doodop. Ga nou maar je bed in, morgen mag je mee naar de studio waar je de jongens leert kennen." Ik knik nog en loop snel de trap weer op.

Volgende morgen in Rocquerecords
"Opstaan! We gaan zo vertrekken!" galmt het door m'n kamer en ik herken Gustavo's gebrul meteen. Ik hoor hoe hij mijn deur weer dicht trekt en voel hoe m'n spieren protesteren als ik ze probeer te bewegen. Ik verman mezelf en sleep mezelf uit bed... Voor ik het goed en wel besef sta ik al voor de deuren van de studio. "Welkom bij rocquerecords." zeggen kelly en Gustavo enthousiast in koor. Ze gaan naar binnen en lopen allemaal gangen door, als we voor zoveelste deur stoppen merk ik dat de stemming een beetje verandert. "Hier zitten de jongens?" vraag ik, ookal weet ik het antwoord zo al. Gustavo knikt en zonder nog wat te zeggen duwt hij me de kamer in, van zodra ik binnen ben sluit hij de deur alweer achter me. Ik sta er dus alleen voor... Ik heb niet eens de tijd om naar de inrichting van de kamer te kijken, want acht ogen staren me al nieuwsgierig aan. "Jullie zijn vast 'de pups'?" vraag ik een beetje schuchter. Ik heb namenlijk geen idee hoe ze op mij gaan reageren. Moest het hier om meisjes handelen zou ik het wel al weten, ze zouden me allemaal afkeurend aankijken en me dan meteen buiten smijten. Zo doen wij meiden dat als iemand in ons territorium komt. Maar ik heb hier te maken met vier jongens en om eerlijk te zijn heb ik daar totaal geen ervaring mee. De enige jongen die ik ooit vertrouwt heb is m'n broer... Twee van hen zitten op de sofa, "Nieuw chicie!" roepen die in koor. Een derde loopt al op me af. "Hay, ik ben James..." zegt hij vol zelfvertrouwen. "... en je weet dit misschien nog niet, maar binnen twee of drie dagen zijn wij het heetste koppel in L.A." Ik kan een lachje niet onderdrukken. "Euhm... ja, je bent m'n type niet echt." prevel ik en ik kijk verlegen naar de grond. James maakt een hoog jammerend geluidje en hij haalt een handspiegeltje vanuit z'n binnenzak. "Luister maar niet naar wat ze zegt hoor, je bent de mooiste." zegt hij dramatisch tegen zijn spiegelbeeld en hij gaat terug bij de rest staan. Ik lach verlegen naar hem, maar nu blijk ik zijn aandacht niet meer waard te zijn. Dan valt mijn oog op de vierde jongen, hij zit me net zoals de rest nieuwsgierig aan te kijken en als onze blikken kruisen lijkt hij te ontdooien. "Let maar niet op de anderen, die twee die je zo hartelijk hebben verwelkomd zijn Carlos Garcia en Logan Mitchell en die idioot met zijn spiegel is James Diamond. Ik ben Kendall Knight"


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 21 juli 2011 - 16:41:
Haha, egt geniaal als Logan en Carlos 'New chick, niiiiicee' zeggen, x'D