Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Having a big time crush on you! (Kendall Knight) » 005.Carlos' new bff

Having a big time crush on you! (Kendall Knight)

21 juli 2011 - 15:56

627

1

451



005.Carlos' new bff

"Ik ben Emma. Heeft Gustavo niet verteld dat ik bij hem zou komen wonen?" Ik kijk de jongens één voor één aan en probeer hun namen nog eens te herhalen in m'n hoofd: Kendall, Logan, Carlos en James. "Cool, woon jij echt in Gustavo's villa?" vraagt Carlos en hij staat enthousiast op van de sofa. Uit zijn vraag kan ik dus aflijden dat ze nog niks wisten van mijn komst. Ik merk meteen dat Carlos de kleinste van de groep is en dat hij een oogverblindend lachje heeft, hij is gewoonweg schattig. Ik knik als antwoord op zijn vraag en zijn ogen worden nog groter. "Cooooooool." Er volgt een korte stilte tot Logan even opvallend hoest om de aandacht te trekken. "Vertel eens wat over jezelf." pusht hij me en hij grijnst breed. Hij is de opeen na kleinste en zijn lachje is heel charmerend, ik zie zo dat hij al zijn verleidingstrucks bovenhaalt. "Ik ben Emma, heb een tweelingsbroer die nog in Duitsland woont en mijn vader is truckchauffeur. Ik wil later zelf ook truckchauffeur worden en mijn favoriete hobby is kickboxen." Ik wacht met een bang hartje hun reactie af. Dat zijn namenlijk niet echt de meest vrouwelijke dingen waar ik me mee bezig houdt. James kan een lachje niet onderdrukken, maar hij krijgt meteen Carlos' vuist in z'n maag. "Emma, houd je van fruitsabbels en worstlolly's?" vraagt hij daarna gretig. Ik knik verlegen en Carlos straalt nu helemaal. "Wij worden beste vrienden oké?!" vraagt hij dan enthousiast en ik kijk even vragend naar Kendall. Kendall gaf me van in het begin de indruk dat hij de leider van de band is, dus lijkt het me logisch dat hij weet wat goed is. Hij geeft teken dat Carlos wel oké is en ik knik weer. Carlos staat enthousiast te springen en James kijkt hem geschrokken aan. "Ik dacht dat we een deal hadden, iedereen die mij niet prachtig vindt is geen vriend van ons." zegt hij kordaat, maar hij wordt meteen de mond gesnoerd. "Hoepel op met je veel te hoog zelfbeeld James, ik heb een nieuw maatje." Carlos loopt op me af en hij slaat z'n arm om m'n schouder. Hij neemt z'n mobiel, trekt er een foto mee en bewerkt hem met een fotoprogramma. Als hij me de foto toont zie ik dat hij er onderaan 'best friends forever' heeft bij gezet. Ik zucht opgelucht, dat is er ten minste al één die niet meer dan vrienden met me wil zijn. Van James ben ik ook al overtuigd dat die niks van me wil, maar dat lachje van Logan is veel te charmerend... Die ziet duidelijk meer in ons. Plots gaat de deur achter me open en Gustavo komt binnen gelopen. Hij kijkt even naar Carlos' arm die over mijn schouder ligt en hij maakt een goedkeurend geluidje. "Goed, Emma is vanaf nu m'n tweede assistente in de rang en daarom zal ze hier heel veel zijn. Ik wil dat jullie haar ontvangen met open armen." Hij wacht even af om te zien of iemand daar iets op te zeggen heeft. Blijkbaar niet. "Logan!" Iedereen maakt een kreetje van schrik als er een meisje met bruin golvend haar binnen gestormd komt. "Doe die grijns van je gezicht, die meid moet geen nerd zoals jij! Als je het niet erg vindt wil ik haar even alleen spreken." Ze neemt me bij m'n arm en trekt me vanonder die van Carlos. Als we buiten weer op de gang staan en er niemand in de buurt is kalmeert ze een beetje. "Kijk meid, ik heb niks tegen jou, maar Logan is van mij. Hoor je?" Ik knik verwoed en doe een stapje achteruit. "Ik ben camille by the way." zegt ze op een veel vriendelijkere toon.


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 21 juli 2011 - 16:45:
Haha, IJUST LOVE LOGAN! <3