Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Having a big time crush on you! (Kendall Knight) » 006.kendall's brake-up

Having a big time crush on you! (Kendall Knight)

21 juli 2011 - 15:57

690

1

199



006.kendall's brake-up

Als ik samen terug met Camille binnen kom zie ik dat Carlos en James ruzie met elkaar hebben. Ik hoef niks te vragen om te begrijpen dat het om mij gaat. "Oké en nu is het genoeg!" roept Gustavo plots. "Kendall, jij bent de enige normale jongen hier, geef jij haar eens een rondleiding?" beveelt hij. Iedereen kijkt naar Kendall en met tegenzin duwt hij zich af tegen de muur. Hij neemt me bij m'n arm en trekt terug mee de gang op. "Dus... Is het hier altijd zo'n zottenkot?" vraag ik nog een beetje verlegen. Hij knikt terwijl hij zijn handen in z'n broekzakken steekt. Samen lopen we zo wat door de gangen te slenteren en af en toe wijst hij op een deur waarna hij mompelt wat de functie van de kamer erachter is. Na een tijdje ben ik het wel beu. "Oké, heb ik iets verkeerds gezegd ofzo? Omdat je plots zo down bent." vraag ik en ik blijf met m'n armen gekruist staan. Meteen kijkt hij me geschrokken aan en hij schudt snel z'n hoofd. "Neen, het is niet... Het ligt niet aan jou. Het is gewoon... Ik zou dit eigenlijk niet met jou moeten bespreken want ik ken je haast niet, maar het is net uit met mijn vriendin Jo en is dat holle gevoel normaal dan of moet ik naar de dokter?" hij laat zijn hoofd een beetje hangen en staart naar de grond. Ik kan een lachje niet onderdrukken als ik naar hem toe loop en m'n hand op z'n schouder leg. Hij kijkt naar me op en even zie ik een emotie in z'n ogen die ik niet kan thuisbrengen. "Je hebt nog niet vaak een relatie gehad hé?" vraag ik en hij schudt triest zijn hoofd. "Dat holle gevoel is normaal, maar jullie jongens hebben het nog gemakkelijk." verzeker ik hem en ik wil al doorlopen. Hij pakt m'n hand en trekt me terug. We staan nu redelijk dicht bij elkaar en ik houd mijn adem bang in. Meestal als mijn broer me op deze manier terug trok volgde er altijd een pak slaag... (niet dat hij me aankon, ik ben kickboxer) Maar Kendall lijkt daar niet op uit te zijn. "Wat bedoel je daarmee, met dat laatste?" hij kijkt me indringend aan en ik slik de krop in m'n keel weg. "Wel, bij ons meisjes, met onze veel sterkere emoties dan jongens, wordt dat holle gevoel nog veel meer versterkt. Bij ons voelt het alsof... Alsof we geen ingewanden meer hebben, check maar in Twilight hoe Bella zich voelt als Edward weg gaat." Ik lach, tevreden met m'n uitleg en wacht tot kendall m'n hand gaat los laten. Inplaats van dat te doen staat hij bedenkelijk voor zich uit te kijken. Het wachten vergaat me en ik trek m'n hand zelf maar los. "Je moet dat meisje proberen vergeten en weer eens wat anders gaan zoeken, er zijn voldoende vissen in de zee." zeg ik nog en ik loop verder. Ik hoor hoe Kendall meteen achter me aan rent en al snel heeft hij me weer ingehaald. "Dus... vertel me wat over de jongens." zeg ik uiteindelijk als we aan het einde van de gang zijn en ik zet me op een witte sofa die daar staat. Kendall grinnikt en hij gaat naast me zitten. "Carlos is enthousiast, prettig gestoord, maar vooral super lief voor anderen en blijkbaar nu ook je beste vriend. Logan is de slimste van de groep, ook de verantwoordelijkste en hij ziet je duidelijk wel zitten. Maar hij heeft nog zijn handen vol aan Camille, dusja... Hij is ook een beetje de saaiste." Dat laatste fluistert hij in m'n oor. "James is de ijdelste jongen die je waarschijnlijk ooit leert kennen en bij hem heb je het duidelijk al verknald. Ik ben hier zo'n beetje de enige normale, nogal koppig, doe m'n eigen ding en ben volgens mij het enige wat deze groep hier tesamen houdt..." Hij denkt even na en lijkt iets te beslissen. "En ik vind je wel een toffe, dus vraag ik je hierbij om vanavond naar onze Big Tim Party te komen."


Reacties:


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 21 juli 2011 - 16:49:
Erg leuk! Ga je snel weer verderposten? (:
x