Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Having a big time crush on you! (Kendall Knight) » 007.Kendall is into you

Having a big time crush on you! (Kendall Knight)

21 juli 2011 - 17:00

786

0

237



007.Kendall is into you

"Kendall! Kom hier!" klinkt het plots door de hele gang en iedereen komt de hoek om gelopen. Ze blijven allemaal staan en kijken Kendall en mij raar aan. Ik voel hoe Kendall zich wat verzet en nu pas besef ik hoe dicht we eigenlijk bij elkaar zaten. "Wat nu weer?" vraagt hij losjes. "Interview met een reporter van Poptigers, nu!" schreeuwt Gustavo en voor we het goed en wel beseffen zitten we al weer in een andere kamer. "Ik ben Estelle van Poptigers." stelt een redelijk jong meisje zich voor. "Hey Estelle, lang niet gezien." zegt Camille meteen en ze gaat naast me op de grond zitten. Ik bekijk Estelle eens goed en ze heeft donkere ogen en donker haar. Haar huid is ook aan de donkere kant. "Normaal, doe ik interviews altijd in privé, maar voor deze ene keer is het goed." zegt ze terwijl ze haar blik van mij en Camille afwend. Alle jongens stellen zich voor en de rest van de voormiddag zit ik maar wat met mijn haar te spelen terwijl ik wacht tot de vier jongens gedaan hebben met vragen beantwoorden.

"Goed, dat was het zo wel. Camille, ga je mee iets eten?" Ik schrik wakker en ik kijk versuft om me heen. Ik besef dat ik in slaap was gevallen en wrijf even in m'n ogen. "Tuurlijk Estelle, wacht even. Het is alweer superlang geleden dat we nog iets samen deden." antwoord Camille en ik zie hoe ze heel kordaat en agressief haar lippen op die van Logan duwt. Ik kan het niet heel goed verstaan, maar volgens mij fluisterd ze nog iets in zijn oor als "Just friends?" Carlos springt enthousiast op uit zijn stoel. "En? Wat denk je ervan nieuwe bestie? Gaan wij ook nog iets doen vandaag?" vraagt hij hyper en hij komt op me af gelopen. Ik wil al ja zeggen als ik door iemand onderbroken word. "Neen, Emma, ga jij met ons mee? We moeten iets bespreken." Het is Camille die zich met het gesprek moeit. "Ik wil... eigenlijk liever bij Carlos zijn." zeg ik met een bang hartje. Camille lijkt me niet echt de dame waar je ruzie mee wilt. "Oh, maar liefje. Dit is heel belangrijk." deze keer is het Estelle die zich ermee gaat bemoeien. Carlos wil alweer commentaar geven als ik hem wijselijk tegen houd. "Laat maar Carlos, Kendall heeft me daarnet uitdenodigd om naar jullie big time party te komen deze avond, dan kunnen we nog genoeg gekke dingen doen." Ik zou nog steeds liever met carlos meegaan, maar Camille en Estelle hebben me nu wel nieuwsgierig gemaakt. Ik neem mijn spullen en wil naar de deur lopen. "Hé!" roept carlos meteen en ik draai me weer om. Hij wijst met een pruillipje naar z'n wang en meteen voel ik me heel onzeker. Ik geef Carlos verlegen een kusje op z'n wang en ik wil al weer naar buiten lopen als ik achter me een kuchje hoor. Ik draai me om en Kendall en Carlos zitten me grijnzend aan te kijken. "Al goed." mompel ik en ik geef eerst Logan en daarna Kendall een kusje op hun wang. Ik kijk even twijfelend naar James die vernietigend terug kijkt. Ik haal m'n schouders op en snel loop ik achter Camille en Estelle aan die al op de gang zijn. Inplaats van het geboux te verlaten, trekken ze me in een kuishokje en doen ze de deur op slot. "Emma, het gaat om Kendall." begint Camille meteen te praten. Ik kijk de meiden vragend aan en ze zuchten. "Daarnet toen we in de gang kwamen zat hij zo dicht bij je. Daarna kon hij z'n ogen niet van je afhouden toen we naar het interview gingen..." Camille pauseert even waarna Estelle vervolgt. "... En tijdens het interview kon hij z'n ogen niet van je afhouden, zeker niet toen je lag te slapen. Ik wil zelf zweren dat ik hem 'schattig' hoorde mompelen." Ze kijken me alletwee een beetje bestraffend aan en ze kruisen hun armen. "Euhm... Oké, en wat kan ik daaraan doen?" vraag ik een beetje bang. Meteen verandert hun uitdrukking, "Neen! Neen, dat is juist goed. Sinds het uit is met zijn ex loopt hij er altijd depressief bij. Sinds deze morgen, na dat hij met jou op de gang is geweest, is hij weer veel gelukkiger. Luister naar me als ik zeg, die jongen komt langzaam over Jo heen en het komt door jou." Ik haal m'n schouders op, "Tuurlijk komt het door mij, we hebben erover gepraat en... dat helpt soms weet je... Praten." Ze maken beide een afkeurend geluidje, "Er is hier iets veel groters aan de gang." Houden ze koppig vol terwijl ik ontkennend m'n hoofd schud.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.