Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Big Time Rush » Having a big time crush on you! (Kendall Knight) » 008.Guys/girls-talk

Having a big time crush on you! (Kendall Knight)

21 juli 2011 - 17:00

732

0

239



008.Guys/girls-talk

Carlos pov.
"Ah Jamesss, je stelt je gewoon aan." zucht ik en ik glijd via de indoor-glijbaan naar beneden. "Ze ziet er toch een toffe meid uit en daarbij, het was jij die zei dat ik eens wat meer met meisjes moet beginnen omgaan." Ik laat me in de zetel vallen en zet de tv aan. Meteen komt James voor het beeld staan. "Ja, maar IK mag haar niet Carlos... En wat jou betreft Kendall, ze is vast een verschrikkelijk vriendinnetje! Ze doet aan kickboxen, wat heb je aan een meid die sterker dan jou is?" klaagt hij voor het hele appartement. "Ik snap niet waar je het over hebt..." zegt Kendall tevergeefs en hij komt naast me in de zetel zitten. "We zagen je wel naar haar kijken Kendall, je hoeft het niet te ontkennen." smijt Logan zich plots in het gesprek. We kijken hem allemaal aan, in al die drukte waren we allang vergeten dat Logan hier ook nog was. "Bemoei je er niet mee." snauwt James hem toe en Logan verlaat nogal gekwetst de kamer. "Oké, ik geef toe dat ik een bepaalde hoeveelheid interesse in haar heb... En dan?!" Kendall lacht zelfingenomen en hij legt zijn voeten op tafel. Ik ben het helemaal met hem eens. James kan haar gewoon niet uitstaan omdat ze niet meteen dol op hem was. "Of je het nou wil of niet, ze is m'n nieuwe maatje en binnenkort Kendall's vaste vriendin, dus wen er maar aan dude." Ik smijt een tvboekje naar James' hoofd en hij kan het nog net op tijd ontwijken. Tevreden lach ik, want nu kan ik de tv weer zien. Ik krijg van Kendall een stamp in m'n zij, "Binnenkort Kendall's vaste vriendin? Loop niet zo van stapel, ik vind haar gewoon... wel interessant." Maar ik kan nog net zien hoe er een lachje om Kendall's lippen speelt voor hij zijn gezicht de andere kant op draait. "Ze is vast een spion van Gustavo!" roept James plots en zijn gezicht licht helemaal op omdat hij denkt dat hij eindelijk een onweerlegbaar argument gevonden heeft. "Kom op, Gustavo heeft toch geen spionnen nodig om te weten wat wij allemaal van plan zijn? Hij heeft ons zo al altijd door." Meteen betrekt James' gezicht als hij doorheeft dat zijn onweerlegbare argument... net succesvol weerlegd is. "laten we dan maar voorbereidingen treffen voor het feest van vanavond." mompelt hij en hij laat zijn schouders een beetje hangen. Die heeft het duidelijk opgegeven. Ik en Kendall winnen!

Emma pov.
Ik en de meisjes komen net terug van de kapper als ook Gustavo net thuis komt. Een complimentje voor m'n nieuwe kapsel kan er blijkbaar echt niet af en hij verdwijnt meteen in z'n mediakamer die verboden terein is voor mij. Ik haal mijn schouders op en doe teken naar Camille en Estelle dat ze mee moeten komen naar boven. Eenmaal in m'n kamer laat ik me met een zucht op het bed vallen. "Oké, vanavond feest bij de jongens... Tijd voor guystalk!" zegt Estelle enthousiast en zij en Camille komen naast me op bed zitten. "Eerst Camille over 'haar' Logan?" stel ik voor, ik vermijd liefst zo lang mogelijk mijn mening over Kendall. "Oké... Zoals jij al weet Estelle, hebben Logan en ik het een tijdje geleden uitgemaakt en toen we het uitmaakten was dat niet zo duidelijk, want we hebben elkaar daarna nog gekust. Sindsdien zijn we een soort van vrienden die jaloers zijn op andere jongens en meisjes. Ik ben van plan om daar vanavond een eind aan te maken. Ik ga het officieel terug aanvragen." Ik zie op haar gezicht dat ze niet kan wachten tot het avond is. Estelle schudt lachend haar hoofd en ze doet een teken naar me waaruit ik kan afleiden dat Camille een beetje een rare is... Zoals ik eigenlijk al doorhad. "Oké, nu jij Estelle, ben je nog steeds een stel met Dak Zevon?" vraagt Camille om snel van onderwerp te veranderen. Estelle kijkt een beetje droevig voor zich uit, "Nu nog wel, maar niet lang meer vrees ik. Hij heeft nooit tijd voor me, altijd op weg enzo. Maar..." Ze kijkt mij en Camille samenzweerderig aan. "Die James lijkt me wel wat." We beginnen allemaal te lachen en plots kijkt Camille me opvallend aan. "Kijk eens aan, wat een schattig lachje heb jij, net wat Kendall leuk vindt... Dus, Emma... Wat met jou en Kendall?"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.