Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Follow Your Heart, And you'll Find What You're Looking For » 16.Haley Lynn Wright

Follow Your Heart, And you'll Find What You're Looking For

21 juli 2011 - 22:32

402

5

273



16.Haley Lynn Wright

Ik grijp Edwards koude vingers vast terwijl we door de gang lopen. Ik word helemaal gestoord van het gestaar van alle leerlingen. Een knap meisje loopt met haar groep door de gang. Edward steekt zijn hand uit als begroeting en het meisje glimlacht verlegen terug. Als ik naar haar omkijk zie ik dat alle meiden om haar heen achterom kijken met een boze, maar toch ook jaloerse blik in hun ogen. Alsof ik de reden voor die blik ooit kan vergeten. Deze prachtige, aparte, bleke jongen die naast me loopt en op de een of andere gekke manier verliefd blijkt te zijn op mij, een rustig meisje, laat alle harten in onze school sneller kloppen. Toch raar als je bedenkt dat de zijne niet klopt. Toen ik hem er naar vroeg had hij onschuldig gekeken. 'Haley, hoe kom je daar bij? Natuurlijk klopt mijn hart.' Ik heb het erbij gelaten, maar iets aan Edward was anders. We liepen snel de school uit en ik stapte in zijn grijze volvo. 'Edward?' 'Ja?' 'Waarom loog je over je hart?' Ik hoor dat hij zijn adem even inhoud. 'Hoezo liegen?' 'Ik weet dat er iets anders aan je is. Doe nu niet of ik gek ben.' Hij slikte even. 'Haley, er is echt niks.' Ik trok mijn wenkbrauw op. ''Vertel het me maar als je er klaar voor bent. Hier heb ik nu dus even geen zin in.' Ik deed het portier weer open en stapte de auto uit. Het regende heel hard en ik stapte boos door de plassen over de straten. Edward reed naast me, 'Doe even normaal. Stap in, je wordt ziek!' riep hij. Maar ik negeerde hem volkomen en deed alsof ik zijn prachtige stem niet hoorde. 'Goed! Ik zal het je vertellen!' Ik grijnsde en kijk in zijn mooie gouden ogen. 'Dan kom ik nu je autobekleding verpesten. Hij rolde met zijn ogen en parkeerde de auto op de stoep zodat ik in kon stappen. 'Jezus Haley, je bent echt zeiknat. Nu was het mijn beurt om met mijn ogen te rollen. 'Vertel nou maar.' Hij haalde even diep adem. 'Asjeblieft loop niet van me weg als ik het je vertel.' Ik knikte en staarde hem gebiologeerd aan. 'Ik ben een vampier.' Ik trok mijn wenkbrauwen op en lachtte schamper. 'Je maakt een grapje.' Zijn wenkbrauwen kwamen langzaam omhoog. 'Zie ik eruit alsof ik een grapje maak?' 'Nee.' 'Nou dan.'


Reacties:


sabiiraaah
sabiiraaah zei op 8 sep 2011 - 20:34:
Wat een leuk verhaal!
Hoop dat je hem verder gaat type!


Hermelien
Hermelien zei op 27 juli 2011 - 16:51:
Meee loves it !
*platknuffel*
Ik heb je gemist meid
Snél verder want dit is AMAZING !
x


realMe
realMe zei op 22 juli 2011 - 11:50:
wauw... dat is nogal rauw op je dak....
mooi geschreven...
snel verder


Lovalicious
Lovalicious zei op 21 juli 2011 - 22:55:
Mooi hoofdstuk!
Ik hou van je manier van schrijven, je doet het echt heel mooi. Vooral dit stukje vond ik mooi;
Als ik naar haar omkijk zie ik dat alle meiden om haar heen achterom kijken met een boze, maar toch ook jaloerse blik in hun ogen. Alsof ik de reden voor die blik ooit kan vergeten. Deze prachtige, aparte, bleke jongen die naast me loopt en op de een of andere gekke manier verliefd blijkt te zijn op mij, een rustig meisje, laat alle harten in onze school sneller kloppen.
Me likeyy!!


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 21 juli 2011 - 22:44:
Haha, wauuw hoe droog; Ik ben een vampier en dan haar droge gedachten die niets voorstellen, ik zou eerlijk gezegd wel bang zijn.. $$
Haha,, leeuk hoofdstukje meid! =)
xxxxxloveeeyoouuu!! <33333