Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I love you. [TC] » OOO PROLOGUE.

I love you. [TC]

23 juli 2011 - 12:06

202

2

228



OOO PROLOGUE.

Met een tevreden glimlach om zijn lippen, liep de zwartharige jongen door het besneeuwde park. Het leek hem keer op keer te verbazen, hoe wit alles kon zijn. In de sneeuw stonden kleine afdrukken van de pootjes van vogels, die erover heen hadden gelopen. Een muts was tot ver over zijn oren getrokken, zodat ze er niet af zouden vriezen. Een sjaal zat stevig tot aan zijn neus vastgebonden. Hierdoor zag je alleen zijn ogen en een stukje voorhoofd. Wanten zaten om zijn handen heen, en een dikke winterjas verborg zijn bovenlichaam. Zijn benen waren gehuld in een skinnyjean, en zijn voeten waren verpakt in een paar afgetrapte Allstars. Met sloffende passen liep hij door de sneeuw heen, verder het park in. Een gewicht belandde boven op zijn rug, waardoor hij voorover viel, zo de sneeuw in. Een kreet rolde over zijn lippen. De sneeuw zag een kans om zijn mond in te glippen, doordat die open stond. De jongen spuugde de sneeuw uit en rolde zich om zodat hij op zijn rug lag. Er verscheen een grijnzend gezicht boven dat van hem. Een kus werd op zijn lippen gedrukt voordat hij overeind werd getrokken. Hand in hand liepen de twee verder.


Reacties:


ZeroGravity
ZeroGravity zei op 23 juli 2011 - 19:57:
I like this <3. You freaking well know I do. En ik zit in een dilemma, omdat. ik het op THH wil lezen, maar hier ook. Gewoon, nog een keer, omdat het daar awesome genoeg voor is. Dus, ik doe het hier. Fanfic heerst, daarom.
Mwaa. Ik ga het nog een keer lezen. -danst-. Try and stop me.
Ik ben een beetje melig en vrolijk en shit en poep. datishetzelfde.
Lieb'dich<3


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 23 juli 2011 - 15:05:
Ziet er veelbelovend uit ^^
laat je het weten als je verder bent??