Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I love you, little boy » I love you, little boy - inleiding

I love you, little boy

9 feb 2009 - 16:46

195

0

164



I love you, little boy - inleiding

hier is dus het eerste stukje!


Aarzelend hield ik de zwarte oogpotlood die ik van mama geleend had, bij mijn ogen.
Zal ik het doen? Ik bracht mijn hand dichterbij mijn ogen, en zag hoe de scherpe punt op mijn oog afkwam.
Dit ging nooit lukken.
Ik had al eens eerder make-up op gehad, 2 maanden geleden, tijdens Halloween, en ik had het leuk gevonden, maar toen had mama het gedaan.
Ik kon moeilijk weer gaan vragen of zij het wou doen.
Ik schudde mijn hoofd, en legde het potloodje weer op de plank onder de spiegel.
Toen schoot er de gedachte dat mama toch niet thuis was door mijn hoofd, en pakte vastberaden het potloodje weer vast en trok er een lijn mee onder mijn oog.
Met het puntje van mijn tong uit mijn mond, tekende ik er ook een boven me oog, en zo ging het ook bij de andere.
na 10 minuten, was ik klaar en bekeek het resultaat.
Best goed van mezelf!
Ik legde tevreden het potloodje neer, en liep bijna huppelend naar beneden.
''Wat heb jij nou weer gedaan!?'' Een luie Tom keek me vanaf de bank met open mond aan.
''Nou,gewoon..''

-------
Dit was een kort hoofdstukje, laat me weten wat je ervan vind?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.