Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » Letters.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:41

345

0

251



Letters.

*”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢*

Ryrschian ©
*”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢*

Beste leerling,
Welkom op Ryrschian, de Toverschool van Zwitserland.
Wij wensen u een prettig en aangenaam verblijf toe op onze school.
Hierbij nodigen wij u uit om de 1e dag van de 8e maand naar het station in Bern te komen, en de Ryrschianse expres te nemen, die u naar Berner Oberland zal vervoeren. In Berner Oberland zullen alle leerlingen met koetsen naar Ryrschian gebracht. De koetsen worden getrokken door Nymphonayns. Een Nymphonayn is een kruising tussen een terzieler en een centaur. Dhr. Yorandersch, de conciërge, zal de eerstejaars verdelen over de koetsen, alle andere leerlingen mogen zelf de keuze maken bij wie ze in de koets willen. Eenmaal op school aangekomen, worden jullie in afdelingen geplaatst, met behulp van de Griekse zieneres, Alathea, die zal weten tot welke afdeling u behoort. Er zijn drie afdelingen: Truniyun, een afdeling die bekend staat om zijn moedige leerlingen; Larsyor, een afdeling waar veel slimme heksen en tovenaars in geplaatst worden; en Kyutre, een afdeling voor de sluwe leerlingen van Ryrschian.

Dank u voor uw aandacht.
Een vriendelijke groet,

Mevr. Yurniaerschyck.

*”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢*

Capri opende de volgende brief, en zuchte onhoorbaar.

*”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢*

Beste leerlingen, geachte ouders en verzorgers,

Komend schooljaar verandert er misschien wel veel voor je. Een andere klas, meer docenten, nieuwe vakken. En natuurlijk heb je ook allerlei materiaal nodig. Hieronder vind je een lijst met benodigdheden en boeken.
Als je deze spullen allemaal hebt, ben je er volgend jaar helemaal klaar voor.
Een vriendelijke groet,

Dhr. Pjer Bruysch en Mevr. Alma Musso.

*”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢*

De officiële boekenlijst leerjaar 6:

* Astronomie voor het zesde jaar laag, door mevr. Fursch.
* Geschiedenis van de toverkunst, door dhr. Dehtyun.
* De leer van verweer tegen donkere kunsten der tovenarij, door dhr. Erchun.
* Verzorging van de schepselen des werelds, door dhr. Uynht.
* Kruidenkunde voor gevorderden, door mevr. Arschayan.
* Het brouwen van toverdranken, door dhr. Schayerunn.
* Waarzeggerij en voorspellingen, door mevr. Fyrunshy.
* Bezweringen en spreuken, door dhr. Johrynnuyhn.
* De geschiedenis van Ryrschian, door mevr. Yurniaerschyck.
* Zuivere zangkunsten en Schwarte symfonieën, door mevr. Symbyllorsch.

*”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢**”¢.¸*”¢.¸¸.”¢*¸.”¢*

Zin in een nieuw schooljaar had ze niet, maar er zat niks anders op. Een ding wist ze honderd procent zeker: Niks zal meer hetzelfde zijn...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.