Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » Trust.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:42

328

0

214



Trust.

02/07/2011 - Cavallino - Zaterdag, 13:04.

Capri klopte aan bij de familie Oscurita. Zodra de deur geopend werd, viel ze haar beste vriendin in de armen. 'Aurora!' Snikte ze zacht. 'Ik heb gehoord wat er is gebeurd met je broertje.' De tranen biggelden over Aurora's wangen. 'Kom binnen.' Het hele dorp was in de rouw. Benina, Aurora's moeder, droeg een ravenzwarte mantel. 'Moge Samuele, Sefora en alle anderen in vrede rusten.' Verzuchtte Benina, nadat ze de deur gesloten had. 'Liefste, kan ik je thee of pompoensap aanbieden?' Vroeg ze aan Capri, wiens haar in een wilderige knot zat. Ze knikte. 'Sap zou lekker zijn, mevrouw Oscurita.' Aurora bewonderde de speld in Capri's haar. 'Van mijn tante Cirilla gekregen.' Lichtte ze toe. Benina kwam teryg met twee glazen pompoensap en een kop thee. 'Ik kreeg een brief van Damaris. Haar zusje Cosima is ook gestorven.' Capri reageerde geschokt. Damaris was een schoolvriendin, en haar zusje was pas elf jaar oud. 'Ik hoorde dat Cipriana en Dianora ook zijn gedood.' Benina zuchtte. 'Zoveel onschuldige jonge vrouwen en kinderen zijn overleden...' Ze staarde triest voor zich uit. Aurora's vader stapte de kamer in. 'Elviana is gestorven.' Benina en Aurora keken geschokt op. Hun buurmeisje was dood. Capri slikte. 'Jemig.'

Een uur later liepen Capri en Dominico over het strand. Capri vertelde over haan bezoek aan Aurora. Dominico fronsde. 'Ik vertrouw die vriendin van je niet. Volgens mij zijn al haar familieleden trouwe aanhangers van Haar. En Aurora zelf ook.' Capri lachte schamper. 'Waarom zouden ze de Meesteres van de Duisternis volgen?' Hij haalde zijn schouders op. 'Weet ik het, vraag het haar! Ik zeg je, ik vertrouw haar niet.' Ze grinnikte, strond op naar tenen en gaf Dominico een zacht kusje op zijn wang, die vervolgens roze kleurde. 'Wow... Ik ga vaker je vriendinnen beledigen!' Ze lachte. 'Ahh, je bloost! Wat schattig...' Ze giechelde, en Dominico begon nog erger te blozen. 'Zeg dat nou niet...' Mompelde hij zacht. Capri stak haar tong naar hem uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.