Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » The ring.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:43

173

0

214



The ring.

12/07/2011 - Cavallino - Dinsdag, 16:52.

De dagen vlogen voorbij. Alle begravenissen waren achter de rug. Het was een feestelijke dag: Dominico was vandaag achttien geworden. 'Gefeliciteerd, Dominico.' Capri knuffelde hem stevig. Ze waren net ontvlucht aan zijn familie, en lipen door de verlaten straten van het dorpje. Ze gaf hem twee zoenen op elke wang. 'Ik heb een cadeau voor je.' Hij grinnikte. 'Dat had niet gehoeven, gekkie.' 'Hier.' Ze gaf hem een klein doosje, en keek toe hoe hij het opende. Hij pakte er een ring uit. De ring was breed, en er stond een tekst in gegraveerd. 'Ik ben bij je, in je hart.' Las hij fluisterend voor, en deed de ring om. Hij knuffelde Capri en gaf haar een kus op haar kruin. 'Dankjewel, kleintje.' Ze giechelde zacht, en ze gingen op een bankje zitten. Dominico trok haar naar zicht toe, en knuffelde haar weer. 'Bedankt, Capri.' Ze keken diep in elkaars ogen en Capri bloosde. 'Alsjeblieft.' Ze beet zacht op haar onderlip. 'Niet kwijt raken.' Voegde ze er moederlijk aan toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.