Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » Precious.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:43

170

0

191



Precious.

23/07/2011 - Cavallino - Zaterdag, 23:48 - Halve maan.

Silvano had zijn armen om zijn dierbare dochter heen geslagen. 'Je moeder zou trots op je zijn geweest, Capri.' Verbrak hij de stilte. Capri keek op. 'Waarom dat?' 'Om alles wat je bereikt hebt. Omdat je jezelf bent, en voor jezelf opkomt.' Ze glimlachte waterig. 'Bedankt pap.' Ze keken samen naar de halve maan. 'Nog een week.' Fluisterde Capri, doelend op de maan. Over zeven dagen zal het opnieuw deze maand volle maan zijn, daarom is Juli vervloekt. De vervloekte maand. Silvano kneep zacgt in haar schouder.

29/07/2011 - Cavallino - Vrijdag, 18:07

'Capri, kom eens hier.' Capri nestelde zich in de bankt, naast haar oude vader. 'Als ik er na morgen niet meer ben -' 'Pap!' Riep ze uit. 'Ik wil niet dat je me onderbreekt, Capri Victoria.' Ze slikte. 'En ik wil niet dat je over dood gaan praat.' Mompelde ze. 'Lieverd, er komt een einde. En ik wil dat je dan bij je tante Cirilla gaat wonen.' Capri knikte, en omhelsde haar vader. 'Dat beloof ik, papa.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.