Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » Hush.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:44

440

0

205



Hush.

30/07/2011 - Cavallino - Zaterdag, 23:01 - Volle maan.

Er heerste doodste stilte in Cavallino. Capri huilde geluidloos in Dominico's sterke, gespierde armen. 'Ik ben wees.' Mompelde ze steeds weer. Hij woelde door haar lange, goudbruine, rossige haren, een veegde telkens opnieuw haar tranen weg. 'En mijn tante is ook dood.' Snikte ze, terwijl ze tegen zijn borstkas aanleunde. 'Stil maar. Dan vertel je me al genoeg.' Fluisterde hij, Capri's eigen woorden overnemend. Ze probeerde te glimlachen, en omhelsde Dominico. Aurora verscheen. 'Ik heb het gehoord.' Zei ze zacht, en pakte Capri's hand vast. Dominico keek haar even vernietigend aan, maar zijn blik verzachtte toen hij naar Capri keek. 'Je kan over twee nachten naar Zwitserland.' Zei Aurora weer. 'Weet ik wel.' Antwoorde ze koppig.

De volgende dag werden opnieuwd alle doden begraven. Dominico, Capri, Damaris en Aurora begaven zich naar de Venezia Vicolo - de tovenaarswinkelstraat. De stemming was slecht; Capri was verdrietig, Dominico irriteerde zich aan Aurora en Damaris, Aurora negeerde Capri en Dominico, en Damaris praatte alleen over zichzelf. 'Misschien kunnen we maar beter opsplitsen.' Merkte Dominico op. 'Goed plan.' Zei Damaris, en sleurde Aurora mee naar een kledingzaak voor nieuwe uniformen. Capri zuchtte, ze mocht Damaris niet zo. Ze pikte Aurora is, was egoistisch en een beetje sletterig. Aurora schoof Capri altijd opzij en negeerde haar zodra Damaris in de buurt was. Toch was Damaris soms best prettig gezelschap. Ze praatte lekker veel, zodat Capri haast niks hoefde te zeggen. Aurora, aan de andere kant, veranderde in een spijkerharde bitch, en daar baalde Capri van. 'Kom, naar de bank.' Dominico sleurde haar mee.

Drie kwartier later hadden ze alletwee al hun schoolboeken en nieuwe gewaden. Dominico was een groep oudere jongens tegen gekomen, en stond met zijn vrienden te praten. 'Hey Nico, wie is je mooie vriendin?' Vroeg Gunther, een Deense jongen. Alle ogen waren nu op Capri gericht, iets waar ze zich erg ongemakkelijk bij voelde. 'Dat is Capri. Maar handjes thuis, jongens.' Ze glimlachte zwakjes naar Dominico. 'Ah, je wilt haar voor je zelf houden.' Ze Gunther lacherig. Capri trok een wenkbrauw op. 'Ik ben geen ding.' 'Stil maar, pige!' 'Pige?' Vroeg Dominico aan Gunther. 'Dat betekent meisje in het Deens.' 'Oh.' Was zijn reactie. Capri keek Gunther wantrouwend aan. Ze vond hem een creep. 'Geen zorgen, pige, je bent erg mooi.' Zijn ogen gleden over haar lichaam en bleven bij haar borsten hangen. Capri fronste, en gaf en een klap in zijn gezicht. Ze draaide zich om, en liep met ferme passen weg. Ze hoorde de jongens lachen. 'Je chick heeft pit!' Zei eentje, en Dominico kwam naar Capri toegehaast. 'Het spijt me van Gunther.' Ze haalde haar schouders op.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.