Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » Blessed.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:45

540

0

212



Blessed.

01/08/2011 - Ryrschian - Maandag, 22:02.

'Capri, zou je het licht uit kunnen doen? Ik wil gaan slapen.' Klonk de vriendelijke stem van Layla door de ruime slaapkamer. Een beetje beduusd keek Capri om zich heen. Ze wist helemaal niet dat er een andere kamerverdeling was gemaakt. Ze lag nu bij vier onbekende meisjes op de kamer. Layla, een klein, elfjesachtig meisje met piekharen, uit Luxemburg, met een hartje van goud. April Lesley, een meisje met warrige, lange blonde haren, uit Litouwen, die een ongelooflijk schattig accent had, echt een schat was maar er een beetje arrogant uit zag. Elinor, een blond, Zwitsers meisje, die heel erg verlegen was, en er ook vrij onschuldig uit zag, met haar hartvormige gezichtje. En, last but not least, Violetta, een meisje uit Estland, met Italiaanse adoptieouders. Ze had knalblauwe ogen en lange, steile, zwarte haren. Eigenlijk was Capri gezegend met deze vier lieve meisjes, maar dat wilde ze niet toegeven. Ze wist dat Aurora haar waarschijnlijk hierdoor zou gaan laten vallen. Ze knipte het licht uit, en knoopte haar blouse open. Ze trok haar kleren uit en deed haar slaapshirt aan. Toen ze zich omdraaide keken Elinor en Violetta haar met grote ogen aan. Capri had een vrij hoge reputatie op Ryrschian, niet alleen doordat ze 'bevriend' was met Aurora en Damaris, maar ook door haar moeder, die tot vijf keer toe een gevecht met de Haar had overleefd. Maar toch was een maand geleden haar tijd gekomen, en was ook Sefora, the woman who survived, vermoord door Haar. Door de 'vriendschap' met de twee populairste meisjes van school, was ze ook meer bekend door haar uiterlijk, iets waar Capri zelf mateloos irriteerde. Vaak ving ze gesprekken op van jongens die haar leuk vonden. 'Ik vind die vriendin van Aurora leuk.' 'Welke?' 'Die met die grote tieten en lange benen.' Ieder ander meisje zou er misschien gelukkig van worden, Capri werd er gek van. Ze was Capri, en niet 'de vriendin van Aurora met grote tieten'.
'Wat is er, Capri?' Vroeg Layla, de openhartigste van allemaal. Ze schudde haar hoofd. 'Niets. Ik ga slapen.' Violetta's onderlip trilde, en Elinor werd rood. 'Uh..' Stamelden ze in koor. 'Het.. Sp..Spijt ons dat we na.. naa.. naar je keken, Capri.' Capri keek verbaasd op, en glimlachte toen naar de twee meiden. 'Dat was niet de rede waarom ik zuchte, hoor, als jullie dat soms dachten. Geen zorgen.' De meiden keken elkaar opgelucht aan. April Lesley kwam net onder de douche vandaan, en grinnikte. 'Jullie hoeven echt niet zo verlegen te doen hoor, jullie doen alsof ze superwoman is. Capri is ook maar gewoon een mens.' Een grijns sierde April Lesley's vrolijke gezicht. Capri grinnikte. 'Amen, sister.' April Lesley - kortweg Ally - keek haar aan. 'Graag gedaan hoor.' Capri schoot in de lach, en April greep haar kussen, en smeet het naar haar hoofd. Ze giechelden, en Capri sloeg terug met haar kussen. April duwde het kussen weg, en het kwam tegen Violetta's hoofd aan. Al snel was er een heel kussengevecht aan de gang, en ook Layla lag giechelend op de grond met haar handen voor haar gezicht, Elinor's nieuwe aanval tegenhoudend. Door al het gelach hoorde ze haast niet dat er iemand - twee iemanden - voor de deur stonden en aanklopten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.