Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » Surrender.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:45

532

0

195



Surrender.

01/08/2011 - Maandag, 22:36.

Er viel een stilte in de kamer, zelfs April Lesley staakte het kussengevecht, en ze keken alle vijf naar de deur. 'Wie is daar?' Vroeg Layla op zo'n toonhoogte dat waarschijnlijk het hele kasteel weer wakker was. 'Wij zijn het. We komen Capri stelen.' Capri herkende de lage stemmen van Dominico en Elliot, en grinnikte. 'Ga naar bed, sukkels. Ik ben er morgen ook heus nog wel, hoor. Jullie verstoren ons kussengevecht! Ik was net aan het winnen!' Elinor grinnikte zacht en Violetta grijnsde. Ally keek Capri aan, en seinde het plan dat tegelijkertijd in vijf meidenhoofden aan het ontstaan was. Ze pakten allemaal een kussen, en slopen op de deur af. 'Ah, Capri, kom op! Toe nou! We missen je.' Smeekte Dominico. 'Capri? Dan zal ik je nooit meer laten schrikken.' Verzekerde Elliot haar. Layla telde geluidloos af, en Capri rukte de deur open. Terwijl zij Dominico vast had gegrepen aan zijn shirt, trok Elinor Elliot mee naar binnen. Violetta gooide de deur dicht, en Layla en April begonnen al vast met het gevecht. Jongens tegen de meisjes.
Lachend rolden Capri en Dominico over de grond, terwijl ze elkaar probeerde te slaan. Elinor en Violette hingen alletwee aan een van Elliot's armen, en Layla had zijn linkerbeen vast. 'Dominico! Help!' Riep hij. Dominico wilde zijn vriend gaan redden, toen April Lesley een kussen in zijn gezicht smeet. Capri renden van achteren op hem af en sprong op zijn brede, gespierde rug. Ze sloeg snel haar armen om zijn nek in de hoop dat hij niet verder kon. Layla liet Elliot's been los en Elinor begon hem te kietelen. Elliot's warme lach vulde de hele ruimte, en al snel lag hij smekend om genade op de grond. Al snel had Dominico zich omgedraaid, Capri vastgegrepen en op de grond gelegd. Hij hing met zijn gezicht vlak boven de hare, en had haar stevig vast gepakt. Ze spartelde in zijn armen. 'Laat me los, Dominico!' Gilde ze, en hij keek haar grijnzend aan. 'Help!' Al snel waren Violetta en Layla op zijn rug gesprongen, maar hij schudde ze van zich af. Capri duwde tegen zijn buik, maar hij was te sterk. Ze liet haar handen weer zakken en keek diep in zijn ogen. 'Ik geef me over.' Zei ze. 'Wat zei je?' Vroeg hij met een gemene grijns op zijn zongebruinde gezicht. 'IK GEEF ME OVER!' Gilde ze nu, en hij lachte. Hij tilde haar op, en zette haar op haar bed. Hij pakte haar weer vast. 'En wat krijg ik nu?' Vroeg hij aan haar, op een zachte en toch plagerige toon. 'Meisjes plagen, kusjes vragen!' Gilden April Lesley, Layla, Elinor en Violetta in koor. 'Neeeeeeeeeee!' Gilde Capri, en ze probeerde hem te ontwijken. Elliot lachte, kwam moeizaam overeind, met twee meiden aan elk been, en liep naar Dominico toe. 'Wij willen kusjes.' Zeiden ze in koor. Capri schoot in de lach. Dominico liet haar los en grijnsde. 'Die houden we nog van je te goed.' Samen liepen ze richting de deur, en alleen Elinor had haar hele lichaam nog om Elliot's been vast geklampt. 'Je mag me wel weer los laten, hoor.' Zei Elliot grijnzend, toen hij haar aankeek.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.