Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » Predictable.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:46

472

0

178



Predictable.

02/08/2011 - Ryrschian - Dinsdag, 08:42.

Capri, Layla, Ally, Elinor, Violetta, Dominico en Elliot zaten met z'n zevenen helemaal aan het uiteinde van de zesdejaars tafel. Layla, Violetta en April waren druk in gesprek, Elliot en Elinor bespraken hun vakanties, Dominici drok zijn pompoensap en bestudeerde Capri - zijn beste vriendin, en sinds een half jaar ook zijn crush - en Capri bestudeerde de schoenen van alle leerlingen. Twee afgetrapte Episode gympen, zo'n zestig euro, maximaal, van Layla. Twee suede peeptoes van het peperdure merk Balanciaga, prijs 531 euro, van Aurora. Sandalen van KG by Kurt Geiger, met de prijs 139 euro, eigenaar: Krizia. Capri grinnikte. Iedereen hier op school was zo ongelooflijk voorspelbaar. Ze keek op, en haar ogen ontmoetten die van Dominico. Hij grijnsde en fluisterde zwoel en toch ook speels in haar oor: 'Wanneer krijg ik die kus?' Ze prikte lachend in zijn buik. 'In je dromen.' Zei ze giechelend. Ze hadden net hun roosters gekregen, en Capri zag dat ze als eerst een blokuur waarzeggerij, van professor Tarpanney. Ze boog zich naar voren, alle ogen van jongens die in haar shirt gluurden negerend, en keek op het rooster in Dominico's handen. 'We hebben de eerste uren tot de pauze samen!' Hij keek haar glimlachend aan. 'Heb jij ook zo'n zin in twee lesuren lang dat gezeik van Tarpanney? Wacht, wat hebben we daarna?' Hij wilde op zijn rooster kijken, maar Capri had het al naast de hare gelegd, om te vergelijken. 'Bezweringen, en daarna pauze. Daarna zal je het zonder mij moeten doen, vriend.' Zei ze met een lachje. Ze draaide haar hoofd richtig April Lesley, die tegenover haar zat. 'Ally, wat heb jij na de pauze?' 'Kruidenkunde, met Layla.' Capri keek sip. Al snel hoorde ze het geluid van hakken achter zich. Ze draaide zich om, en zag twee suede peeptoes. Ze keek op naar Aurora. Deze schoof Elliot, die aan de andere kant van Capri zat, met een ruw gebaar opzij, en plofte naast haar neer. Ze keek Capri aan. 'Sinds wanneer vergelijk je jouw rooster niet meer met de mijne?' Vroeg ze op een korte, beledigde toon. 'Heb je me nu al ingewisseld voor die domme sloeries?' Ze keek naar Capri's kamergenoten, met opgetrokken wipneus. Capri haalde haar schouders op. 'Ik zou jou eerder als sloerie bestempelen dan een van hen, maar het antwoord is nee, ik heb je niet ingewisseld. Jij hebt mij ingewisseld, voor Damaris en Krizia en al die andere tuttebellen met meer geld dan alle inwoners van Rome samen.' Even keek Aurora haar ontsteld aan, maar stond daarna op. 'Ik heb je niet ingewisseld.' 'Kom op zeg. Je praat niet eens met me met hun in de buurt.' Capri schudde verdrietig haar hoofd, en haar haren dansden mee. 'Capri, je bent echt niet zo perfect als je denkt hoor.' En met die woorden verdween Aurora weer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.