Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3] » beauty day with bella Hell Yeah Believe it!

love is not a compatition but im winning [robert pattinson lovestory<3]

9 feb 2009 - 18:22

492

0

241



beauty day with bella Hell Yeah Believe it!

my hair change black/brown my make-up makes me look like a real person. Her trust in me will break them down (6)

'so wat gaan we doen?'vroeg bella me.

ik lach :'í­k ga mijn haar verven! en jij?'

'Eh..Ik weet niet' een onzekere ondertoon.

'haha je hoeft je niet drastisch te veranderen hoor ik heb ook cremé,make-up enzo' lach ik. ze grijnst dankbaar.





(...)18:00

'Je haar is vet'
ik had mijn haar bruin geverft al lijkt het nu nog op zwart.
Door de zon zou het wegtrekken stond er in de instructies dus jah vertrouwen d an maar
'thank you dude'zeg ik zo serieus mogelijk.

daarna schieten we in de lach.weet je zo erg is ze niet.maar wel erg genoeg dat ik er nog alles aan zal doen om mijn edward terug te krijgen.

'filmpje kijken nog?' vroeg bella.

ik knik : moet je niet eten?'vraag ik met opgetrokken wenkbrauw.

met de zelfde blik kijkt ze me terug aan :'ik hoop jij niet' weer schiet ik in de lach.

'nee gister had ik honger nu niet meer x3'

ze keek me met grote ogen aan : h.he..heb je iets gedood?' vraagt ze me nieuwsgierig.

ik schud nee :'nee jouw vriendje had iets te doen wat belangrijker was dus had ik geen tijd meer' zeg ik met een overdramatische stem.

ze grinnikt en spoelt haar gezicht masker eraf.

'nee ik heb geen honger'zegt ze dan.

ik grijns :mooi! welke film gaan we kijken?'

ze haald haar schouders op en samen lopen we naar beneden.In de hal staat een grote kast met films van wel 44 jaar geleden Ö

bella zoekt er ijverig tussen en haald er ten slotte 4 vampier films tussen uit alle vier uit een andere tijd.

ze grijnst :'zo en nu ga jij me vertellen wat er wel of niet klopt in die films'

ik begin te lachen en knik.

we ploffen op de bank en ik zet de oudste in de dvd.



(...) 00:00

'Nou de oudste film klopt gewoon helemaal niet like omg hoe wil je iemand laten transformeren met vampier bloed terwijl vampiers geen bloed hebben.

én wie gaat er nou niet dood als je een houten spies door iemand's hart doorboord --' en in de 2de klopt al wat meer,al kunnen we wel tegen licht alleen dan begint onze huid te stralen,das nogal opvallend en in de derde film klopt weer eens niets ><'bella knikt en gaapt dan.

'moe?' ze knikt.

'durf je het aan te blijven slapen of wil je liever naar huis?'

ze gaapt nog eens en glimlacht : ik vertrouw jullie'

i lach blij,een domme fout van een domme lam.

'ehh alleen 1 probleempje we hebben geen bedden,wel dekens :]'

'dan slapen we op de bank?' steld ze voor.

ik grijns : prima stay here!' ik ren naar beneden en pak een paar dekens en kussens en ren weer naar boven. in de hal kwam ik Edward tegen.toen hij me zag omhelsde hij me stevig :'dankje,echt waar je bet een schat!

'uhu i know'antwoord ik kortaf en loop de woonkamer weer in.

Ik maak de banken op en Bella laat zich moe op haar bedje vallen.

Niet veel later,viel ze in slaap.

Fijn...lig ik hier in mijn eentje te niksen ><

verveeld kijk ik uit het raam en ga zoals gewoonlijk sterren tellen...de hele ganze nacht door.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.