Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » Future.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:47

283

0

206



Future.

02/08/2011 - Ryrschian - Dinsdag, 09:23.

'Meisje, zeg het me, wat zie je in de glazen bol?' Klonk professor Tarpanney's zweverige stem. 'Ik zie... twee handen. Die elkaar vasthouden.' Mompelde Capri wat afwezig. 'Volgens het boek staat dat voor een ontmoeting.' Voegde ze er aan toe. 'Ah, juist ja! Vijf punten voor Truniyun!' Zei Tarpanney. Capri zat in Truniyun. Deze afdeling stond bekend om zijn dappere en moedige leerlingen. Dominico, Elliot en Capri's kamergenoten zaten ook in Truniyun, op Violetta na. Zij zat in Larsyor. Deze afdeling stond bekend om zijn hardwerkende leerlingen. De meeste onder hen haalden erg hoge resultaten voor alle toetsen. Aurora, Damaris, Gunther en Krizia zaten in Kyutre. In dit huis werden de sluwste tovenaars en heksen van Europa geplaatst. De meeste leerlingen van Kyutre waren zowel volgers van Voldemort als van Vivica. Deze drie huizen - Truniyun, Larsyor en Kyutre - waren de enige die Ryrschian had, in tegenstelling tot de meeste toverscholen van Europa. Capri en Dominico zaten naast elkaar aan een tafel, beide met hun boek opengeslagen, en staarden naar de glazen bol. 'Ik zie een vlinder.' Merkte Dominico op. 'Ah! Een vlinder! Liefde zal jouw pad kruisen, jongeman!' Ze haaste zich naar Dominico toe. 'Ah! De vlinder zit op een blad! Dat betekend dat de liefde misschien wel dichter bij te vinden is dan je denkt!' Bij deze woorden keek ze Capri even doordringend aan. 'Mevrouw! Ellen heeft de schim!' Brulde een leerling vanaf een ander tafeltje. 'Oh, hemeltje! Ellen, jij zal nooit het zevende jaar halen!' Gilde Tarpanney, en liep snel naar Ellen toe. Capri keek Ellen medelijdend aan - ieder jaar gingen er wel een stuk of acht leerlingen dood, volgens Tarpanney. Dat mens was gestoord in haar hoofd.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.