Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3 » Blush.

Like nothing could go wrong. - Draco Malfoy, Harry Potter, Ron Weasley & anderen. <3

24 juli 2011 - 21:48

251

0

231



Blush.

02/08/2011 - Ryrschian - Dinsdag, 20:07.

'Dominico! Stop!' Gilde Capri lachend, en probeerde op haar buik te gaan liggen. 'Ik kan niet tegen kietelen!' Er verscheen een valse grijns op Dominico's gezicht. 'Weet ik.' Uit het niets stond Elliot in eens naast hem. 'Elliot, help even. Het is nu al een dag later en we hebben nog steeds niet een kus gekregen. Hier moet ze voor boeten.' Elliot grinnikte, en greep haar vast. Capri probeerde zich uit zijn greep te wringen, maar Elliot was te sterk. Dominico kietelde haar in haar buik en ze kreeg tranen van het lachen. 'Jongens, stop! Ik smeek het jullie!' Dominico en Elliot keken elkaar even aan, en grijnzend gemeen. 'Twee kusjes. Per persoon.' Bromde Elliot. 'Minimaal.' Voegde Dominico er met zijn gebruikelijk lage stem aan toe. Ze lieten haar los, en Capri schoot als een speer de badkamer in. Ze draaide de deur op slot. De jongens bonkten op de deur. 'Hoe langer je het uitstelt, hoe meer het er worden!' Riepen ze tegelijk, waar na ze in de lach schoten. Dominico's lage, bulderende lach vulde Capri's oren. 'Waarom willen jullie zo graag een kus?' Het viel stil. 'Ha! Daar hebben jullie niks op terug!' Sneerde ze kattig, maar schoot daarna zachtjes in de lach. Ze maakte de deur open, en zag dat beide jongens bloosden. Verdorie, dat kon er ook nog wel bij. Ze zuchte zachtjes, en liep naar haar bed. 'Zeg, kunnen jullie weggaan? Ik heb liever niet dat twee puberjongens toekijken hoe ik me omkleed.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.