Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » 'Missing you » That day.

'Missing you

25 juli 2011 - 19:31

438

0

200



That day.

next morning

7uOO ;

net als elke morgen wankel ik uit m'n bed, de badkamer in. Na daar gedaan te hebben wat nodig is, zet ik koffie voor Jack boven, wanneer hij namelijk geen koffie krijgt is hij de rest van de dag chagrijning, en dat willen we niet, toch? rustig eet ik mijn ontbijt en vertrek naar m'n werk. Hoe dichter ik kom, hoe zenuwachtiger ik word, geen idee waarom, maar mijn buikgevoel slaat momenteel op hol. enthousiast val ik de winkel binnen. 'een hele goeie morgen lieverdjes!!' tier ik door de winkel. 'amaaai, iemand is hier goedgezind' lacht emilie me toe. 'oh ja helemaal hoor' lach ik terug. 'wel , dan mag jij vandaag de winkel begeleiden, we hebben namelijk.... oh je raad het nooit!!' ze slaakt een gilletje en maakt een sprongetje met haar handen in de lucht. 'wel , vertel!!' moedig ik haar aan?. 'we krijgen ... VIPS !! hoor je dat? vips in onze winkel!! ' tiert ze histerisch. 'ooohh, wie? vertel!! kan ik hem of haar ? ' vraag ik super-nieuwschierig. 'ohw ja goeie vraag...' zegt ze terwijl ze haar voorhoofd fronst. ik lach 'wowooowowo ,we hebben vips, maar je weet niet wie?' ze trekt haar linkerwenkbrauw op. 'doet het er toe? weetje wel , sterren, beroemdheden, mensen die op tv komen , in onze winkel!' bij ieder woord tiert ze luider en luider. ze smijt haar handen nogmaals in de lucht en loopt huppelend verder. ik kijk haar lachend na en ga me dan omkleden.

een 20tal minutjes later sta ik helemaal klaar voor de nog onbekende gasten. Emilie is een half springkonijn en huppelt van het ene naar het andere 'oh neen, da moet rechter liggen, plooi dat eens herop, ja zo ja en dan ... ' geloof me , ze is denk ik een beetje nerveus... wanneer ik al een half uur sta te wachten, aangezien onze famous people er nog altijd niet gearriveerd zijn, en de winkel voor hen afgesloten was vandaag, dus dat wil zeggen , geen andere klanten, tracteer ik mezelf op een tas thee. Ik heb de warme kop nog maar net in m'n handen of ik hoor geschreeuw. ok 2 opties... 1. er is daar buiten iets aan de hand, weet ik veel wat. of optie nr 2 ; onze ster is gearriveerd.. Met kop en al ga ik de kantine uit, de winkel terug in. gefocust op m'n tas thee wandel ik onhandig binnen , men kop van de ene naar de andere hand dragend, weetjewel, die dingen hebben warm. Eenmaal de winkel binnen besluit ik een blik op mistr of miss famous te wagen. ik kijk voorzichtig omhoog en laat in minder dan een seconde mijn kop vallen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.