Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The House » The House {3}

The House

24 sep 2008 - 22:57

751

0

345



The House {3}

”¯Jullie hebben het ook erg gezellig gemaakt zo te zien.”¯ Hoor ik iemand achter ons zeggen. Ik kijk om en zie Tom grijnzend staan. “Och jonge, jankt ni.”¯ Zegt Bill een beetje pissed. “Speel maar voor gids want ik wel vandaag nog naar huis.”¯ “Volg maar.”¯ Hij knipt de zaklamp terug aan en begint met lopen. Samen met Bill loop ik achter Tom aan. Na een tijdje in het bos lopen zie ik dan de weg. Ik loop naar de weg toe en begin hem te kussen. Als ik terug recht ga gaan staan kijken Tom en Bill me raar aan. “Was?”¯ Alle twee schudden ze hun hoofd. Ik haal mijn schouders op en huppel de weg op. Als ik omkijk zie ik dat Tom en Bill gewoon blijven kijken naar mij. Ik loop naar hen toe en neem van elk hun hand vast. Ik sleur ze eerst de weg op en dan gaan ze zelfstandig gaan wandelen.

Ik doe de deur open en mijn ouders komen meteen op mij toegelopen en beginnen mij te knuffelen. “Mam, pap dit zijn Tom en Bill zij hebben mij gegidst door het bos Tom dan toch.”¯ Ze geven hen een hand en daarna gaan we megt z’n allen rond de tafel gaan zitten. Bij ons drie staat er een kop warme chocolademelk voor ons en bij mijn ouders staat er een kop thee. Als we een tijdje zitten te praten komt mijn zus de trap afgelopen. “Wie zijn dat?”¯ Vraagt ze aan mij. “Tom en Bill.”¯ Ze loopt naar hen toe bekijkt ze alle twee en geeft dan aan Tom een hand. Tom schud de uitgestoken hand en zegt daarna zijn naam. “Tom.”¯ “Lies.”¯ “Ze is mijn zusje.”¯ Fluister ik in het oor van Bill.”¯ “Hoe oud is ze?”¯ Vraagt hij fluisterend terug. “8.”¯ Antwoord ik. Hij knikt. “Tom is leuk.”¯ Vertelt ze terwijl ze naar me toe komt gehuppeld. Ik begin te lachen en mijn ouders en Bill doen al vlug mee. Tom kijkt blij naar mijn zusje. “Blijven jullie anders hier slapen. Want om alleen in het donker door het bos te gaan vind ik niet zo veilig.”¯ “Dan is het ook makkelijk voor als jullie haar morgen het dorpje willen laten zien.”¯ Vult mijn vader mijn moeder aan. Bill kijkt eerst naar Tom en zegt dan; “Is goed voor ons. Waar slapen we?”¯ “We kunnen in de kamer van Anne twee matrassen leggen.”¯ “NEE!”¯ Roept mijn zusje. Allemaal kijken we haar raar aan. “Tom op mijn kamer slapen.”¯ Zegt ze terwijl ze haar armen kruist en ons aankijkt. “Tom wat zeg jij?”¯ “Voor mij goed. Beter dan dat ze iemand van jullie vermoord.”¯ Zegt hij lachend. Gelukkig heeft mijn zusje dat laatste niet verstaan. Alle drie lopen we naar boven. Eerst naar mijn kamer. Ik zet met behulp van Bill een paar dozen aan de kant en loop dan naar de kast om een matras uit te halen. Mijn moder komt naar boven gelopen met een laken en een kussensloop. Ik haal nog ene kussen en een deken uit mijn kast. Terwijl mijn moder het ‘bed’ opmaakt loop ik naar de kamer van mijn zusje. Ook daar haal ik een matras uit en leg die op de grond. Vervolgens komt mijn moeder binnen meet een laken en kussensloop. Bill heeft het kussen en het deken al uit de kast gehaalt.

Tom gaat op de matras gaan liggen en mijn zusje gaat in haar bed gaan liggen. “Slaap zacht Tom.”¯ Zeg ik en ik geef hem een kusje op zijn voorhoofd. Ik loop naar het bed van mijn zusje toe en geef haar ook ene kusje op haar voorhoofd. Ik doe het licht uit en samen met Bill loop ik naar mijn kamer. Ik neem mijn pyjama en loop naar de badkamer. Nadat ik me hem omgekleed loop ik terug naar mijn kamer. Als ik in de deuropening sta zie ik hoe Bill zijn broek van zijn kont afgleid. Met mijn tong lik ik langs mijn lippen. Ik loop de kamer stilletjes in en laat dan met een knal de deur dichtvallen. Bill springt op en draait zich verschrikt om. “Ben ik zo eng dan?”¯ “Nee, maar van die deur.”¯ Hij laat zich op de matras zakken. Ik ga op mijn bed gaan zitten. Na nog eventjes hebben gepraat besluiten we om te gaan slapen. We leggen ons neer en ik knip de lamp uit. Ik hoor hoe Bill aan het woelen is op zijn matras en uiteindelijk val ik ook in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.