Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I want a normal life(pauze) » again pain

I want a normal life(pauze)

27 juli 2011 - 23:34

609

3

347



again pain

Hij hopelijk vind je het mooi laat een reactie achter xxxx shauny

Het is nu 3 jaar geleden dat mijn moeder is gestorven.Precies op 1september,
ik heb geluk dat men vader niet thuis is. Voor zover ik hem mijn vader kan noemen. Hu, ik stap uit mijn bed en slenter naar beneden de tafel staat als gewoonlijk vol met flesjes bier .Ik ruim ze op neem een muslie reep en slenter weer naar boven. Terwijl ik men lange goudbruine haren kam eet ik mijn reep op .Ik poets mijn tanden, en trek een skinny jeans met een blauwe trui aan ,doe wat make up op en kben klaar to go the hel..... school!

Ik kruip in mijn kleine auto en zet de verwarming op het hoogste ik zit graag in mijn auto het ruikt er naar vanille en is er gezellig knus . Ik stap uit mijn auto.

" hey loser".Daar gaan we weer. ik draai me om. Taylor en zijn bende liepen mijn kant op."Hey loser":riep hij . Wat moet je taylor . Ik weet precies wat hij moet mij voor schut zetten zoals ieder jaar . Ho kweetnie kom mijn oude vriendin nog eens opzoeken.'Wat moet je taylor!'Gaan we een beetje beetje brutaal doen he .Hij nam me bij mijn schouders en schude me hevig heen en weer . Ik liet men boeken vallen."Laat me gerust taylor." ik heb jou nooit iets verkeerd gedaan. O nee !Je doet al genoeg verkeerd door hier te zijn!!Hij nam me weer bij men schouder en schudde me nog heviger door elkaar .De tranen liepen over mijn wangen .Plots word ik achteruit getrokken en voel een schok.
Ik val op de grond en hoor vaag een jongen schelden. Ik zie taylor en zijn bende weg lopen en hoor de rector roepen .Er knield een jongen naast mij neer ."gaat het ?" Vraagt hij . Ik wil wel antwoorden maar het lukt niet,alles word zwart.




Ik word wakker in een witte kamer, ik denk dat het de ziekenboeg van school was .

"mevrouw , mevrouw ze is wakker ." Hoorde ik iemand zeggen .Hallo June hoe voel je je ?vroeg een lieve vrouw .Goed denk ik ,Ik kwam recht ik voel me wat duizelig maar het gaat wel."Je bent even buiten bewust zijn geweest june ik heb je vader gebeld hij komt je op halen":Zei de lieve vrouw.
O nee kreunde ik .Is er iets zei een jongen die naast me kwam staan het was de zelfde jongen die mij hielp." Laat maar": zei ik."Ik ben laurus ik heb je geholpen ik zag dat die ene taylor te ver ging.Hij spuugde taylors naam er uit.
Ik bestudeerde laurus hij was ongeveer even groot als ik was redelijk wit en had groene ogen zijn haar was goudblond hij was echt knap ." Bedankt.":zei ik. Ik kan zo'n mooi meisje als jij tog niet in de steek laten lachte hij ik grijnsde terug.

Ik hoorde voetstappen ik wist bijna zeker dat het mijn vader was en ja hoor .De deur ging open en.... June jij achterlijk kind je eerste schooldag en ik moet je al ophalen hij nam me bij men haar . "Het is haar schuld niet": zij de lieve vrouw .Hij liet me los en trok me de deur uit.

De hele rit terug naar huis zwegen we . Toen we thuis kwamen trok hij me de keuken in .Was die glazen af dom kind.Ik begon er gelijk aan toen ik net het voorlaatste glas nam werd ik duizelig en liet hem vallen.Shit ! Dacht ik bij mezelf .June !! jij vervloekt kreng!! Men vader kwam de keuken in ik kreeg een stomp in men maag en vuist in men gezicht .


Ik moest overgeven. Toen ik klaar was ruimde ik alles op ging naar boven en staarde uit het raam.......... wachtend op mijn moeder.


Reacties:


Lovalicious
Lovalicious zei op 28 juli 2011 - 15:28:
Wauwww!
Je verhaal is nu echt heel goed doorgedacht!
Ik wil m zeker volgen!
Let alleen op de spelfoutjes, en de aanhalingstekens, voor de rest is het verhaal prima!
Als je hulp nodig hebt, of niet verder komt, dan stuur je me maar een pb!

xxxx Nadine


Hargbloem
Hargbloem zei op 27 juli 2011 - 23:26:
Ik vind het verhaal echt heel erg goed, en ik wil heel graag weten hoe het verder gaat!

Ik heb wel heel wat foutjes erin gevonden;

*Je wisselt soms van tijd. Je gaat dan van tegenwoordige tijd naar verleden tijd. Probeer een tijd aan te houden.

-Ik kruip in mijn kleine auto en zet de verwarming op het hoogste ik zit graag in mijn auto het ruikt er naar vanille en is er gezellig knus . Ik stapte uit mijn auto.

aan het begin van het stukje zit je nog in de tegenwoordige tijd, maar de laatste zin ga je naar verleden tijd.

-" hey loser".Daar gaan we weer. ik draaide me om. Taylor en zijn bende liepen mijn kant op."Hey loser":

hier begin je weer met de tegenwoordige tijd, en daarna ga je weer over in verleden tijd.

Probeer echt één tijd vorm aan te houden.

-----
*Je gebruikt of en toe "men" ik denk dat dat mijn of me moet zijn dan?
-----

*Er missen ook een aantal leestekens. Als iemand iets vraagt, moet er wel een vraagteken aan het einde van de zin staan; "Hoe gaat het met je?"

-Wat moet je taylor

Zou je kunnen veranderen in;

"Wat moet je van me, Taylor?"

Ook zie ik heel weinig komma's.

-Ik poets mijn tanden en trek een skinny jeans met een blauwe trui aan doe wat make up op en kben klaar to go the hel..... school!

kan je veranderen in;

Ik poets mijn tanden, trek een skinny jeans met daarboven een blauwe trui aan, doe nog wat make-up op en ik ben klaar to go to the hell; school!

(die zin loopt niet helemaal lekker, maar het is maar een voorbeeldje )

--------
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Ik vind het verhaal erg goed, en ik wil zeker weten hoe het verder gaat!

x


Hermelien
Hermelien zei op 27 juli 2011 - 23:09:
Super !
Maar ik help je even op weg,
In het begin maakte ik dezelfde kleine foutjes.
Maar ik geef je enkele tips om nog béter te worden dan het al is (:

- Gebruik zeker veel komma's en kijk overal goed na op spelling.
Probeer algemeen nederlands, niet iedereen begrijpt het echt.
- Vooral aanhalingstekens had ik moeite mee maar eenmaal je het onder de knie hebt is het erg makkelijk het gaat ongeveer zo.

'Wat moet je Taylor !'

Ik zag dat je ze af en toe al gebruikt maar probeer er zéker op te letten.
Verder ga ik geen commentaar geven want het is héél erg mooi kwa inhoud.
Dus laat je zeker niet ontmoedigen want dat word zeker weten een goed verhaal ! Snel verder jij (:
x