Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » De Ring. » De Ring. - 1 -

De Ring.

11 feb 2009 - 21:06

172

5

246



De Ring. - 1 -

In dit deel word je voor gesteld aan de hoofdpersonen enzo ;)

*In het winkelcentrum.*

Isa is even naar het toilet. Ik loop verveeld rondjes om een terras. Dan zie ik wat op de grond liggen. Het schitterd in het zonlicht. Ik raap het op, en ik zie dat het een zwarte grote ring is. Hee die is mooi! Ik stop hem in mijn tas. Ik ben geen ekter die alles wat van zilver is gelijk opzoekt, maar mezelf die zwart nou eenmaal geweldig vind. Na een tijdje komt Isa naar buiten. 'Sorry! Er was een super lange rij, als het iets langer had geduurd, had ik het niet meer kunnen ophouden!' 'Oke, kom!' Ik trek Isa mee.

*Thuis*

'He, Mam!' Zeg ik en ik wil naar boven glippen. Maar ze vraagt wat ik allemaal gekocht heb toen ik aan het shoppen was met Isa. 'Een leuke broek met vlammetjes, een leuk topje van Within Temptation en een potje zwarte nagellak.' Voor mijn moeder antwoord kan geven hol ik naar mijn kamer. Ik heb nu geen zin in haar, ik wil mijn nieuwe aanwinsten aantrekken.


Reacties:


BILLSxKETTE
BILLSxKETTE zei op 13 feb 2009 - 20:07:
Begint goed!
Snel verder. Wil je het laten weten?

<3xo.


KIKAxSLET
KIKAxSLET zei op 12 feb 2009 - 20:02:
Verder! Hij is super! Ik wil vervolg!
meld je het??


SpamTijger
SpamTijger zei op 12 feb 2009 - 16:41:
Yeah, love it ^^


KimxBill
KimxBill zei op 12 feb 2009 - 13:25:
snel verder


Xx


iMissYou
iMissYou zei op 11 feb 2009 - 21:54:
Jaaaa, en een ring, ik heb het wel gezien. *fluit*
het is leuk, hoor,
ga maar snel verder.
En fuck de koekies, Krull <33