Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Super Mario Bros » Toad ontvoerdt! » Deel 1

Toad ontvoerdt!

30 juli 2011 - 9:35

277

1

509



Deel 1

Het is een zonnige dag en Mario loopt door de Coconut Mall. Hij gaat winkelen, samen met Peach. Ze hebben afgesproken bij de nieuwe winkel van Waluigi. Peach laat hem schrikken.
'Hoe gaat het met je?' vraagt Peach.
'Goed hoor, zullen we naar binnen gaan?'
'Ja, is goed.'
'Welkom in mijn winkel,' zegt Waluigi.
Hij laat alles zien. Zijn winkel is gespecialiseerd in cd's, dvd's en games.
'Hé, dat is een game over ons,!' zegt Peach. 'Toen jij me weer is had gered!'
'Ja, toen die vervelende Bowser je had ontvoerdt,' zegt Mario.
'We hebben een hele afdeling gemaakt met games over ons,' vertelt Waluigi. 'Hier hebben we Mario Kart en daar is ook nog een spel over Yoshi.'
'Hele leuke winkel Waluigi,' zegt Peach.
'Bedankt, jullie komen hier toch nog wel is langs?' vraagt Waluigi.
'Ja natuurlijk,' zegt Mario. 'Het is echt een superwinkel.'
Mario en Peach lopen weg, want ze moeten nog bij de fabriek van Toad wat halen, Toad's Factory. Ze pakken één van de motors van Mario en ze rijden naar Toad's Factory. Als ze daar aankomen lopen ze naar het kantoor van Toad. Maar Toad is er niet, maar er ligt wel een brief.

Beste Mario en Peach,

Helaas voor jullie hebben we Toad ontvoerd.
Als jullie hem weer willen zien moeten jullie bij de bank op Delfino Square een koffertje achterlaten met €1000,-
Doen jullie dat niet, dan worden jullie vast gezet op de door ons gebouwde gevangenis op Rainbow Road.

Groeten Bowser en Bowser jr.

'Jeetje, wat erg voor Toad,' zegt Peach.
'Ja, maar hoe gaan we aan die €1000,- komen?' vraagt Mario.
'Donkey en Diddy hebben toch pas een loterij gewonnen? Die willen vast wel meehelpen.' zegt Peach.
'Ja, laten we naar ze toe gaan!' zegt Mario.


Reacties:


TheDarkNerd
TheDarkNerd zei op 29 mei 2014 - 20:11:
Lol dit is best grappig