Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Super Mario Bros » Toad ontvoerdt! » Deel 2

Toad ontvoerdt!

30 juli 2011 - 9:37

340

1

381



Deel 2

Mario en Peach lopen naar het huis van Toad, waar ze een verdrietige Toadette tegen komen.
'Ach, Toadette toch,' zegt Peach meelevend. 'Was je erbij toen Toad werd ontvoerd?'
'Ja,' zegt Toadette.
Mario, die goed bevriend is met Toad zegt:'Wij gaan ervoor zorgen dat Toad hier vanavond weer is.'
'Bedankt,' zegt Toadette. 'Maar pas op jezelf.'
'Zullen we doen,' zegt Peach. 'Mogen we jullie vliegtuig even lenen?'
'Ja tuurlijk,' antwoordt Toadette. 'Ik heb er alles voor over om Toad terug te krijgen.'
'Ok, alleen nu moeten we gaan,' zegt Mario. 'Doei!'
Mario en Peach lopen naar het vliegtuig van Toad en Toadette. Mario heeft een tijdje geleden zijn vliegbrevet gehaald en hij gaat achter het stuur zitten, en Peach zit naast hem. Mario checkt alles nog even en dan vliegen ze weg. Ze vliegen over de tuin van Peach - Peach Gardens - en dan komen ze aan op DK Mountain, waar Donkey en Diddy wonen.
'Hallo,' zegt Diddy, die buiten aan het spelen is. 'Wat komen jullie doen?'
'Wij hebben een vraag aan jouw en aan jouw vader,' zegt Mario.
'Oh, kom maar gelijk binnen, ik zal papa even roepen,' zegt Diddy, en ze lopen naar binnen. Donkey is niet binnen, maar hij zit te chillen in de jacuzzi.
'Hé, Mario en Peach!' roept Donkey. 'Wat komen jullie doen?'
'Wij hebben een vraag aan jullie twee,' vertelt Peach.
'Nou, vertel het is. Wat is er aan de hand?' vraagt Donkey.
'Toad is ontvoerd, en we hebben €1000,- nodig,' zegt Mario. 'En wij dachten dat jullie wel wilden helpen met het geld, aangezien jullie pas de loterij hebben gewonnen.'
'Maar natuurlijk,' zegt Donkey. 'Dat vind jij toch ook Diddy?'
'Ja, we hebben nu genoeg geld,' zegt Diddy. 'En Toad is één van onze beste maten.'
'Ok, nou dan pakken we het geld wel even. Willen jullie er ook nog een koffertje bij?'
'Graag,' antwoordt Peach. 'Hartstikke bedankt.'
'Geen dank,' zegt Diddy.
Donkey stapt uit de jacuzzi, droogt zich af en pakt het geld. Hij stopt het in het koffertje en geeft het aan Mario en Peach. Die zeggen de Kong's gedag en ze vliegen richting Delfino Square.


Reacties:


TheDarkNerd
TheDarkNerd zei op 29 mei 2014 - 20:12:
LOL het is alleen een beetje vaag dat er telkens €1000 staat XDD