Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Super Mario Bros » Toad ontvoerdt! » Deel 3

Toad ontvoerdt!

30 juli 2011 - 9:55

587

2

401



Deel 3

Als Mario het vliegtuig wil landen op het vliegveld vlakbij Delfino Square krijgt hij een teken dat hij naar de hangar moet rijden met het vliegtuig.
'Hoezo moet dat nou weer?' vraagt Peach aan Mario.
'Ik weet het niet!' zegt Mario. 'Maar laten we maar naar de hangar gaan, straks krijg ik nog ruzie met de politie, en dat moeten we niet hebben.'
Mario rijdt het vliegtuig naar de hangar, en daarna stapt hij samen met Peach uit het vliegtuig.
'Hallo,' zegt de stem van Bowser jr. 'Leuk dat ik jullie weer eens zie.'
Bowser jr. komt tevoorschijn en hij laat een wekker zien met daarop 1:15.
'Zoveel tijd hebben jullie nog om de €1000,- bij de bank te brengen!'
'Nou, dat gaat ons wel lukken,' zegt Peach zelfverzekerd.
'Ik hoop het voor jullie,' zegt Bowser jr. 'Veel succes, en ik hoop voor jullie, en voor Toad dat het lukt.'
Bowser jr. gaat weg en Mario en Peach vertrekken naar Delfino Square. Eerst moeten ze overvaren met een pond, waar Koopa Troopa de stuurman van is. Nadat ze hem alles uitgelegd hebben stappen ze op de steiger en lopen ze naar de bank. Bij de bank lopen ze naar binnen, naar de vrouw achter de balie. Tot de verbazing van Mario en Peach staat daar een grote bekende achter de balie: Daisy.
'Hé Mario en Peach,' zegt ze. 'Wat komen jullie hier doen?'
'We moeten hier een koffertje afleveren,' vertelt Mario.
'Oh, daar had ik al wat van gehoord!' zegt Daisy. 'Dat was voor Bowser, die had weer eens zaken gedaan met iemand.'
'Nou eigenlijk heeft hij Toad ontvoerd en moeten wij hier een koffertje met €1000,- afleveren,' vertelt Peach.
'Wat erg voor Toad, en ook voor Toadette,' zegt Daisy geschrokken. 'Heeft Bowser jr. ook mee gewerkt?'
'Ja, die kwamen we op het vliegveld nog tegen,' zegt Peach.
'In de hangar,' voegt Mario er aan toe. 'Maar zorg nu maar dat het koffertje in de handen van de familie Bowser komt!'
'Zal ik doen,' zegt Daisy. 'Ik denk dat ze Toad gelijk meenemen hier naar toe dus ga maar even in mijn woonkamer zitten om te wachten.'
Niet veel later lopen Bowser en Bowser jr. binnen, met Toad opgepropt in een kleine kooi.
'Zo, daar zijn we dan,' zegt Bowser. 'Het was erg gezellig, toch Toad?'
'Ja, het was echt geweldig,' zegt Toad chagrijnig. 'Ik heb er van genoten!'
'Nou, hier is het geld,' zegt Daisy en ze overhandigt het koffertje. 'Je mag het wel even natellen met onze telmachine hoor.'
'Nee dat hoeft niet,' zegt Bowser. 'Dat we Mario, Peach en zal hun vriendjes al emotionele schade hebben gebracht is genoeg voor ons.'
Bowser jr. loopt naar de kooi van Toad en maakt hem open. Toad stapt eruit en hij loopt naar de woonkamer. Mario en Peach zijn helemaal blij als ze hem zien en ze geven hem een knuffel.
'Hé, ik heb een geweldig idee,' zegt Mario.
'Nou, vertel het is,' zegt Peach. 'Wat is je idee.'
'Als Wario nou met zijn bedrijf, Wario Airlines, al onze vrienden ophaalt dan kunnen we hier een feestje houden!' zegt Mario. 'Om te vieren dat Toad weer vrij is!'
'Ik zou het erg leuk vinden,' zegt Toad.
'Ik ook,' zegt Peach. 'Dan kunnen we lekker feesten!'
Mario belt Wario en vertelt over het avontuur. Wario vindt het een geweldig plan en gaat gelijk naar het vliegtuig. Hij haalt iedereen op en dan varen ze met zijn allen over met de pond van Koopa Troopa. Echt iedereen is er op het feest en ze feesten door tot de zon is onder gegaan.


Reacties:


TheDarkNerd
TheDarkNerd zei op 27 okt 2015 - 16:42:
Favoriete stukjes:

'Dat was voor Bowser, die had weer eens zaken gedaan met iemand.'
'Nou eigenlijk heeft hij Toad ontvoerd en moeten wij hier een koffertje met €1000,- afleveren,'

'Zo, daar zijn we dan,' zegt Bowser. 'Het was erg gezellig, toch Toad?'
'Ja, het was echt geweldig,' zegt Toad chagrijnig. 'Ik heb er van genoten!'

Mario belt Wario en vertelt over het avontuur.


TheDarkNerd
TheDarkNerd zei op 29 mei 2014 - 20:14:
Wat een romantiek.