Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I want a normal life(pauze) » I am what!!!!

I want a normal life(pauze)

30 juli 2011 - 22:20

342

2

274



I am what!!!!

hoop dat je het leuk vind ps: nadine helpt me

Ik werd wakker en keek rond, alles was zo fleurig en het rook hier zo fris naar… Ik hield op met denken want ik zag dat vijf mensen me aanstaarden.

Het waren Laurus, twee meiden en een jongen.
‘Waar ben ik?’ Vroeg ik, mijn stem klonk zwak en schor. Ik keek Laurus aan met een verwarde blik. Hij keek me kalm aan.
‘Je bent bij mij thuis, June. Je was gisteren gewond, en niet zo’n beetje ook.’
‘Herinner je het je nog?’ Vroeg één van de meisjes. Ik pijnigde mijn hersenen. De afschuwelijke beelden van gisteren kwamen weer naar boven; Taylor die me genadeloos in elkaar sloeg, zijn vuisten die langzaam op me af kwamen… Ik huiverde bij de gedachte. ‘Taylor…’ wist ik uit te stoten. Het meisje knikte.

Opeens had ik verschrikkelijk veel dorst, ik dacht aan water… Ik keek naar mijn kleding. Ik was druipnat, en zo te zien was ik niet de enige. Het meisje met blond haar was het natst. ‘Wat is er gebeurd...?’ Vroeg ik verwonderd.
‘Nou, June. Toen jij zo ernstig gewond was, konden we niets anders doen dan je veranderen als iemand van ons.’ Zei Laurus ernstig.
Waaronder Laurus en nog vier andere twee meisjes en nog een jongen.' waar ben ik?' Ik keek recht in laurus ogen .'Je bent bij mij thuis ,June je was gister serieus gewond.' Herinner je het nog?' vroeg een van de meisjes.
‘Wie zijn jullie?’ Vroeg ik met grote ogen. ‘Wat ben ik?’
‘We zijn elfen June.’ Antwoordde Laurus. Mijn handen gingen automatisch naar mijn oren, en iedereen lag opeens in een deuk. ‘Jullie nemen me in de maling.’ Zei ik beschuldigend, maar ik kon een glimlach niet onderdrukken. Elfen, wat een onzin. Opeens keek iedereen weer serieus. ‘We maken geen grap.’ Zei het meisje met krullend, kort bruin haar. Ik fronste, waar ging dit over?

‘Dit gebeurd toch alleen maar in sprookjes?’ Zei ik verward, volgens mij zat ik te dromen.
‘Kom,’ zei Laurus. ‘Laten we even gaan wandelen, dan leg ik alles in geuren en kleuren uit.’ Ik kon een grijns niet onderdrukken.


Reacties:


wordslover
wordslover zei op 1 aug 2011 - 14:40:
Ik sluit me helemaal aan bij Lore (aa)
Woow... Je bent zo ongelooflijk vooruit gegaan! (:
Het is echt heel erg goed! ;D
Verder is het ook een totaal onverwachte wending, en daar is behoorlijk wat voor nodig!
Ik zou heel erg graag meelezen, mag ik een melding als je weer verder bent?
xx


Hermelien
Hermelien zei op 30 juli 2011 - 23:28:
Wat een wendig O.o
Ik dacht eerst dat ze veranderd was in een vampier niét dus
Maar ik vind het héél goed, je bent ontzettend veel verbeterd met een beetje hulp. Het enige puntje waar jij aan kan werken is, meer gevoel.
Bv iets als dit :

Ik werd wakker en keek verward rond, alles was zo fleurig.
Een geur vulde mijn neusgaten.
Even dacht ik helemaal weg te zwijmelen maar hield me snel weer bij de realiteit toen ik vijf mensen met een serieuze uitdrukking naar me zag staren

Het hoeft dus helemaal niet zo, maar wat ik ermee bedoel is dat je veel woorden kan toevoegen, lezers zijn dol op details.
Ik hoop dat ik je hier niet mee irriteer want anders stop ik dit
Maar verder is het géweldig (:
xx