Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Shoppen met Bill en Tom.

Forgotten

31 juli 2011 - 21:24

999

0

279



Shoppen met Bill en Tom.

We kwamen aan in het centrum van Berlijn en Tom parkeerde zijn auto in de parkeergarage.
Ik stapte uit en stond me uit te rekken toen ik opeens aan mijn arm werd meegesleurd..
Ik keek Bill aan en vroeg waar de brand was..
Hij grinnikte en zei dat er nog veel moest gebeuren, waarop ik nu toch wel een beetje bang werd.
Tom slofte op zijn gemak achter Bill aan, hij was het al gewent dat Bill haast had..
We liepen een winkelstraat in die ik niet kon en ik keek mijn ogen uit naar al die dure spullen die uitgestald waren in de etalages.
Bill grinnikte om mijn gezicht en trok me een winkel in waar ze mobiele telefoons verkochten.
Ik keek mijn ogen uit en had zoiets hoe moet je daar nou uit kiezen, maar zo te zien was Bill al druk in gesprek met de verkopen.
Tom kwam naast me staan en zei geef je maar aan hem over je wint het niet.
Ik keek Tom aan en vroeg hoe hij wist wat ik van plan was.
Hij haalde zijn schouders op en zei ik voelde dat aan ofzo en liep snel verder de winkel in..
Ik keek hem verdwaasd na..

Op dat moment riep Bill me bij zich.
Wat is jou lievelings kleur vroeg hij aan me.
Ik keek hem aan en zei zwart en rood natuurlijk..
Hij grinnikte ja had ik moeten weten duh zei hij nog droog..
De verkoper liep naar achteren en kwam met een telefoon aan
zetten waar ik geen flauw idee van had wat ik ermee aan moest.
Bill grinnikte om mijn gezicht en zei dat hij thuis wel uit zou leggen hoe die werkte.
Er werd mij een tas over handigd en Bill betaalde.
Ik voelde me er niet helemaal op men gemak daarmee maar Bill maakte me al snel duidelijk dat het goed was..
Mijn beurt blèrde Tom opeens door de winkel heen.
Bill trok zijn wenkbrauw weer op en zei dat hij in een winkel stond en als hij wilde dat we normaal konden rondlopen zonder aangerand te worden door de fans
hij zijn pan moest houden.


Tom werd rood en knikte naar Bill waardoor ik in de lach schoot.
Tom keek mij aan en grijnsde en gaf me een knipoog.
Bill wou een arm en zo liepen we verder naar de winkel die Tom op het oog had.
Toen we daar binnen stapte vielen mijn ogen zowat uit mijn kop.
Ik hield Tom tegen en zei dat dit niet hoefde want dit was gewoon te gek voor woorden.
Tom grijnsde alleen maar en zei laat dit maar aan je grote broer over en liep weg.
Ik wou hem nog tegen houden maar Bill sloeg zijn armen om mijn middel en gaf me een knuffel.
Ik zei nog zit me niet af te leiden jij maar hij hield me vast.
Ik merkte dat hij aan mijn haar rook en hij zei toen dat ik zijn shampoo had gebruikt.
Mijn wangen kleurde langzaam rood en hij zei dat hij het niet erg vond het rook lekker bij een ander zei hij er nog droog bovenop..
Ik grinnikte zachtjes en zag dat Tom ons raar stond aan te kijken.
Snel probeerde ik uit Bill zijn armen te komen maar hij was sterker dan ik dacht en Tom ging in een deuk.
Ik keek Tom aan en stak mijn middelvinger op waardoor Bill in de lach schoot en zijn grip verloor en ik er vandoor ging.

Tom veegde zijn tranen weg toen de verkoper aan kwam lopen met een
laptop
Ik keek Tom aan en schudde mijn hoofd en hij knikte alleen maar.
Tom bleef me grijnzend aan kijken en ik bleef verdwaasd nee schudden en toen zei ik ook dat dit niet nodig was en dat was blijkbaar voor Bill zijn teken
om me de winkel uit te trekken en buiten te gaan wachten op Tom
Zo zei Tom toen hij na een kwartier eindelijk bij kwam staan.
Bill vroeg of de man hem vanuit de fabriek moest laten komen omdat het zolang duurde.
Nee hoor zei Tom heb ook gelijk een I pod erbij genomen.
Ik begon te stuiteren en zei nee nee nee je brengt het terug ik neem het niet aan hoor echt niet.
Waardoor de twins in de lach schoten en ik met mijn voet op de grond stampte en riep dat het niet eerlijk was!.
Toen ging Tom helemaal stuk, je lijkt op Bill gilde hij door het lachen heen.
Bill stopte direct met lachen en zei HAHA very funny.
Ik keek Tom ook aan en zei mijn wraak op jou zal zoet zijn.
Hij stopte direct met lachen en keek me geamuseerd aan.
Tom stapte dichter naar me toe en bukte iets om bij mijn oor te komen en zei Ik kan niet wachten zusje..

Ik werd rood en wist even niet waar te kijken.
Bill moest erom grinniken.
Opeens stond Bill weer in stuiter modus en trok me mee.
Ik keek in wat voor een winkel we stonden en ik zag shirts met doodskoppen, leren broeken, leren vestjes maar ik bleef staan waar ik stond.
Bill keek me raar aan en zei dat ik wel mocht kijken.
Nee zei ik daarop terug, maar het is toch ook jou smaak?
Ja dat wel maar ik hoef geen kleding hoor.
Ik zou niet weten waarom niet riep hij door de winkel en ik wist niet waar ik moest kijken omdat alle ogen nu op Bill gericht waren.
Toen kwam er een luid kabaal vanuit achter de zaak en het enigste wat Tom zei was Goed zo Bill dat was het shoppen,
Tom trok me snel mee en we renden de winkel uit.
Na 10 minuten waren we bij de auto en gingen we snel zitten aangezien de fans niet ver achter ons waren.
Tom reed de garage uit en ik lag voor dood op de achterbank, ik had een schijthekel aan rennen maar ik besefte al snel dat dit vaker kon gebeuren.
Bill keek me bezorgd aan en vroeg of het ging.
Ik kon op dat moment alleen maar knikken.
Tom grinnikte en zei dat ik een uithoudingsvermogen had van een slak.
Ik kon nog steeds niks zeggen dus mijn middelvinger schoot weer de lucht in...
Tom en Bill gingen beide weer in de slappe lach en ik viel langzaam in slaap....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.