Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » film kijken..

Forgotten

31 juli 2011 - 21:25

1388

0

288



film kijken..

Ik lag lekker te slapen op de achterbank en was ook niet echt van plan om wakker te worden tot dat ik het voelt kreeg dat ik zweefde.
Mijn ogen vlogen met een ruk open en ik keek in het gezicht van Tom.
Zo ben je er weer bij was zijn droge antwoord.
Ik werd rood en hij liep naar de bank waar hij me op liet vallen.
Ik hoorde Simone grinniken en ik keer haar met rode wangen aan.
Ondertussen zat Bill mijn mobiel gebruiks klaar te maken en de rest zat mijn nummer op te slaan in hun mobiel.
Nadat Tom dat had gedaan maakte hij de laptop klaar voor gebruik en Bill legde mij uit hoe het mobieltje werkte.
Het was inderdaad niet zo moeilijk als het leek.

Na een poosje riep Simone voor het eten en schoven we aan voor een lekker bord met lasagne.
Na het eten legde Tom uit wat ik kon doen met mijn Ipod en was verbaasd over de snufjes..
Tom hielp me daarna met muziek op dat ding te zetten en zette er ook wat van Tokio hotel op zodat ik kon luisteren wat ze deden.
Toen kwam Bill al stuiterend binnen en trok me bij Tom vandaan sleurde me mee naar boven en gooide me zowat op zijn bed.
Ik lag hem aan te kijken van what the hell ben jij nou aan het doen.
Tom kwam aan lopen en zei hij wil film kijken.
Mijn mond viel open en ik riep dat hij dat ook gewoon kon zeggen zonder mensen een hartverzakking te bezorgen..
Bill werd rood en zei sorry, waarop ik me ook weer schuldig voelde dat ik zo reageerde en ik gaf hem daarom maar een knuffel.
Niet wetende dat ik voorlopig niet meer losgelaten zou worden.
Tom had een enge film opgezet waar ik met genoegen naar zat te kijken maar nog steeds in de houdgreep van mijn trillerige broer.
Toen er een stuk kwam waar een vrouw in stukjes werd gehakt, voelde ik zijn grip nog strakker worden en ik kreeg moeite met ademen.
Tom keek om toen hij een piep hoorde en die gaf Bill een tik tegen zijn hoofd met de mededeling dat hij zijn net teruggevonden zusje nog langer nodig had dan vandaag.

Bill keek me aan en zei sorry ik wist niet dat ik zo hard kneep.
Ik zei nog stom waarom kijk je dit soort films als je weet dat je er niet tegen kan.
Bill wees alleen maar naar Tom die zwaar grijnzend achterover ging liggen.
Ik rolde met mijn ogen en wou naar de toilet gaan maar Bill had andere gedachtes blijkbaar want ik werd weer in de houdgreep genomen omdat er zo'n blond ding het op een krijsen zette.
Bill zei ik nog moeilijk tenzij je vannacht een nat matras wilt mag je me vasthouden maar serieus ik moet pissen.
Bill maakte het ieuw geluidje en liet me snel los.
Ondertussen was ik de kamer al uit gerent om naar de toilet te gaan.
Nadat ik net op tijd was liep ik weer terug naar de kamer om Bill met zijn hoofd achter een kussen te zien en ik grinnikte.
Ik ging nu maar naast Tom zitten dat leek mij het veiligst.
Tom grijnsde alleen maar en ik was er opeens niet meer zo zeker van maar keek toch verder naar de film.

Eindelijk jengelde Bill afgelopen.
Nu maar hopen dat je kan slapen he broer zei ik zo nonchalant mogelijk.
Zijn ogen werden groot en hij piepte dat ik gemeen was.
Nee het is pas gemeen om je zusje in de houdgreep te nemen terwijl die moest plassen.
Dat is niet waar want hoe kon ik weten dat jij nou moest plassen zei hij en hij kruiste zijn armen voor zijn borst.
Ik stond toch niet voor Jan lul op gaf ik weer als antwoord.
Tom zat nog steeds in het midden met een giga smile op zijn plaat en hij keek van zijn broer naar mij en weer terug, net een tenniswedstrijd.
Nou zei Bill dan moet je de volgende keer maar wat duidelijker zijn want ik had het niet door.
De volgende keer zal ik alles zeggen wat ik ga doen, zelfs als ik een schone onderbroek aan ga doen ok.
Tom schoot in de lach en rolde over Bill zijn bed heen.
Bill keek eerst stom naar hem en toen boos naar mij.
Ik zei wat jij maakt er een drama van hoor niet ik.
Ik maak nergens een drama van kreeg ik weer als weer woord.
Dat deed je wel,
Dat deed ik dus niet he.
Net dat ik weer wou zeggen dat hij dat wel deed kwam Tom ertussen door met de mededeling dat het bed tijd was.
Hij stond op en sleurde mij van het bed, gooide me over zijn schouder en dropte me in mijn kamer op mijn bed.
Ik kreeg een kus op mijn voorhoofd en hij ging weg.

Ik was verdwaasd mijn pyjama shirt wezen aan trekken en daarna mijn tanden wezen poetsen en ik zei goedenacht tegen Simone en Gordon die nog het naar een herhaling van het nieuws zaten te kijken.
Onderweg kwam ik Bill tegen die richting de badkamer ging.
Ik keek hem aan en wenste hem welterusten en hij gaf mij ook een zoen op mijn voorhoofd iets waar ik nog wel aan moest wennen maar ok.
Ik liep mijn kamer in en pakte mijn agenda en Mobieltje erbij.
Ik zette de nummers van Lisa, Kraven, Aiden en Eric erin.
En Besloot toen Kraven maar even te bellen die zal inmiddels al de politie ingeschakeld hebben bedacht ik me zo.
Ik liet hem over gaan en ik hoorde Kraven opnemen.
Hij klonk somber en bezorgd.
Hoi met mij zei ik zachtjes.
Kraven zijn stem ging gelijk de hoogte en terwijl hij mijn naam riep.
ja ik ben het echt zei ik tegen hem
Jezus mens waar hang je uit je vader wilde niks zeggen en pleurde de deur in mijn gezicht, je neemt je mobiel niet meer op en zo ging hij nog wel even door.
Ik glimlachte om zijn bezorgdheid en zei als je stil bent vertel ik je wat er aan de hand is.

Na ruim een uur had ik het hele verhaal gedaan en Kraven stond nog net niet te juichen dat ik mijn moeder gevonden had.
En toen viel het kwartje bij hem dat ik niet meer terug kwam naar Berlijn.
Ik ga je zo vreselijk missen he riep hij toen.
Ja riep ik wat denk je van mij maar we houden contact hoor ik denk niet dat mama het erg vind als je eens in de zoveel tijd hierheen komt.
En trouwens wat moet ik zonder Lisa.
AAAAAAAAAh ja jij en Lisa zei die toen lachend.
wanneer ga je haar bellen vroeg hij toen serieus.
Straks als ik klaar ben met jou, maar zou jij het aan Eric en Aiden willen vertellen bitte?
Ja natuurlijk dat weet je toch meissie ik doe alles voor jou.
Ik hou ook van jou hoor Kraven.
We hingen op en ik besloot Lisa wakker te gaan bellen.

Ze nam snikkend op en ik voelde de pijn gewoon die ze had.
Ik zei heel voorzichtig Ej Liesje met mij.
Rain zei ze zachtjes.
Ja meisje ik ben het.
Toen brak de hell los aan de andere kant en ik hiel de telefoon op veilige afstand van mijn oor tot ze was uitgeblerd.
Ik vertelde aan haar ook het hele verhaal en ze was er stil van geworden, en begon opeens te huilen dat ze me niet meer zou zien omdat ik ergens anders
naar school zou gaan en ergens anders woonde.
Ik zei dat ze daar gelijk in had maar ik wou vragen aan Simone of ze komend weekend mocht komen want ik had der echt gemist.
Toen ging mijn deur dus open en daar stond Simone.
Ik vroeg aan Lisa of ze een momentje had en ik vroeg aan Simone of er wat was.
Die zei dat ik nu echt moest gaan slapen en ik knikte en herinnerde me toen weer wat ik wou vragen aan haar.
Ow uhm mam zei ik een beetje onwennig.
Simone deed de deur weer open en keek me met glinsterende ogen aan en ik vroeg of Lisa mocht komen dit weekend.
Natuurlijk zei ze direct dat is alleen maar gezellig toch?
Ik knikte en zei haar goedenacht.
Liesje zei ik door de telefoon..
Ja Rain antwoordde ze me.
Je mag komen dit weekend.
Nou wederom werd ik doof geblèrd en ik zei dat we nog een tijd zouden afspreken zodat ik der van bushalte kon afhalen.
Ze stemde in en we zouden de volgende dag weer bellen..
We namen afscheid van elkaar en ik ging liggen en voelde me compleet.
Met dat gevoel viel ik in slaap...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.