Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » De jongens..

Forgotten

31 juli 2011 - 21:28

1457

0

294



De jongens..

Ik werd al snel wakker met een heel blij gevoel, het was Donderdag en morgen zou Lisa komen.
Ik sprong uit bed en zag op de klok dat het in middels al half 12 was dus ik liep nog net niet huppelend naar beneden waar ik Bill en Tom aantrof voor de TV.
OP de andere bank zaten nog 2 andere jongens en toen Bill mij had gezien sprong hij op en trok me verder de kamer binnen.
Kijk jongens dit is nu Rain, zij is ons zusje en mam heeft haar eindelijk weer terug in haar leven..
De jongens stonden op en stelde zich voor al Georg en Gustav.
Ik stond van de ene op de andere been te hupsen en Tom vroeg lachend of ik moest plassen.
Nee riep ik verontwaardigd maar ik ben nou niet bepaald netjes gekleed om rond te lopen tussen 4 gozers ofwel soms.
Nou van mij mag je de hele dag zo rond lopen hoor had Georg geroepen waardoor Tom hem een trap gaf en Bill een gil en mij de gang in trok om de trap op te sturen..
Ik ging giechelend naar boven en ik hoorde Tom nog zeggen dat Georg het bij zijn vriendin moest houden en niet bij zijn zusje..
Ik zocht kleding uit en ging de badkamer in.
Na een half uurtje kwam ik weer beneden in een skaters broek in legerprint en een halter shirtje met Metallica erop.
Ah zei Gustav je houd van Metallica.
Zeker zei ik hoop dat ik ze ooit eens live mag zien optreden.
Nou ze komen over 2 maanden naar Duitsland we kunnen samen gaan ik heb kaartjes.
Ik begon te stuiteren en vroeg of hij dat echt meende.
En Gustav knikte heftig en ik ging gestaag door met stuiteren en toen was er een Tom die de sfeer naar beneden trok met de zin "jij gaat niet naar een heavy metal concert"
Waarom niet riep ik luid..
Omdat liev zusje daar alleen maar mannen zijn met rare bedoelingen en daar ben jij nog te jong voor.

Heb ik even mazzel dat ik het aan mama moet vragen en niet aan jou en ik huppelde de tuin in op weg naar mam..
Mam ik heb een vraagje,
Wat is er meisje vroeg ze liefjes.
Ik ben uitgenodigd door Gustav om mee te gaan naar een concert van Metallica en ik wil ze zo graag een keertje live zien alsjeblieft mag ik gaan??
Mam keek naar mij en toen naar mijn shirt en zei je gaat zeker weten met Gustav??
Ja hij vroeg het me net maar van Tom mag ik niet gaan..
Wat heeft die daar nou weer mee te maken zei mam nog grinnikend.
Geen flauw idee maar mag het nou please?????????????????
Ja natuurlijk mag je gaan ik weet dat Gustav goed voor je gaat zorgen dus maak ik me niet druk.
Ik gaf een gil en rende naar binnen.
Bill zag mijn gezicht en begon te glimlachen terwijl Tom boos op stond en de tuin in stormde.
Ik haalde mijn schouders op en ik zei dat het mocht van mama..
Mooi zei Gustav das een date..
Ik kleurde rood en zei niks meer wat Bill aan het lachen maakte terwijl er een hoop gebrul uit de tuin kwam van Tom zijn kant uit.
Hij stampte boos de huiskamer weer in en het was duidelijk dat hij de deksel op zijn neus had gekregen.
Boos keek hij naar Gustav en zei Als haar wat overkomt dan drum je voortaan met je voeten..
Gustav grinnikte en zei dat hij VIP kaarten had en wat zou haar daar kunnen overkomen.

Genoeg siste Tom nu, er zijn genoeg jongens die haar als makkelijke prooi zullen zien.
Nou ik denk dat Rain wel voor zichzelf op kan komen denk je ook niet Tom zei Bill nu..
Jij hoort mij te steunen broertje riep Tom boos uit.
Rain zuchtte en zei dat ze ging kijken hoe laat de bussen hier rijden.
Hoezo dat vroeg Bill aan haar.
Nou zei Rain grijnzend Lisa komt morgen en blijft het weekend hier..
Bill zei dat meen je niet.
Ja echt wel eindelijk zie ik der weer en ze zuchtte.
Nou ga maar gauw kijken dan zei Bill weer lachend.
Wie is Lisa vroeg Georg toen Rain weg was.
Ja wie ze precies is weten we nog niet natuurlijk maar wat we wel weten is dat die 2 een soort van relatie hebben.
Is je zusje lesbisch vroeg Georg half in shock.
Nee dat is ze dus niet, de man die haar weet te strikken heeft onwijs veel mazzel die zal eens in de zoveel tijd een extra meisje aan zijn zijde hebben liggen.
Ow ze is van 2 kanten zei Georg nu ook met een grijns, das leuk mijn meisje ook..

Tom keek hem aan met zijn ogen half dichtgeknepen en zei alleen maar waag het niet!.
Waarop Georg in de lach schoot en zei ik zal van de week Steph meenemen naar hier, ze moeten elkaar toch een keer ontmoeten he.
Bill grinnikte om het gezicht van Tom maar zei niks..
Rain kwam weer binnen en viste haar mobiel uit der zak en begon met bellen.
Na een half uur kwam ze weer uit de keuken gehuppeld en zei dat Lisa hier om 4 uur zou zijn morgen..
Simone zei dat ze boodschappen ging doen en of iemand nog wat nodig had.
Rain en Tom riepen tegelijk Skittles!
Waar de rest om in een deuk ging en Rain rood kleurde.
Simone liep lachend de deur uit..
Rain vroeg wat de jongens van plan waren vandaag.
Nou zei Bill toen wij waren van plan om jou te laten horen wat Tokio Hotel nou in houd dus als je ons wilt volgen alsjeblieft.
Rain keek hem raar aan maar stond uiteindelijk toch op toen iedereen weg liep.
Ze gingen een deur door en daar was een trap die naar beneden ging dus ze liep achter de jongens aan.
Een maal daar aangekomen zag ze dat ze in een mini repeteer ruimte stonden.
Er stond een drumkit, een Bass + versterker, een Gitaar + versterker en 4 microfoons.

Bill stelde de microfoons af en zette er een extra naast die van hem neer.
Rain werd verzocht om plaats te nemen op de bank die er stond.
De jongens waren hun gitaren aan het stemmen en Gustav was zijn spieren een beetje aan het losmaken.
Bill warmde zijn stem op en Rain was nu al onder de indruk van de klanken die uit zijn keel kwamen..
Nadat allemaal was gedaan gingen ze aan de slag.
Nou om jou niet gelijk de stuipen op het lijf te jagen beginnen we rustig zei Tom glimlachend.
Tom zei Rain grinnikend, jullie lijken me nou niet echt een metal band, en laat ik daar nou van houden dus zo snel krijg je me niet bang..
Tom keek haar verontwaardigd aan en stak zijn neus in de lucht..
Iedereen grinnikte..
Toch begonnen ze met een rustig nummer, Reden...
Rain was verbaast om het talent en ze kon ook al een beetje niet stil zitten.
Na een klein uurtje namen ze een break en Bill vroeg wat ze er tot nu toe van vond.
Nou zei Rain heel blij ik geloof dat jullie er een fan bij hebben want dit klonk echt lekker!!.
Kan je zelf ook wat bespelen of zingen vroeg Bill voorzichtig.
Zoals je weet mocht ik niks doen met muziek en dus kan ik alleen een beetje zingen.
Ik moest een Project doen voor school samen met Kraven en toen hadden we voor het nummer van Ozzy Osbourne en Lita Ford gekozen.
Maar ja ik ben nu hier dus van zingen zal niks meer terecht komen op school.

Bill vroeg of ik wat wou zingen en Rain zei nee.
Aaaaaaaaaaaaaah kom op nou zei Tom nu ook ik wil weten wat jij met je stem kan.
Rain schudde weer met haar hoofd en zei nee ik wil niet zingen.
Gustav trok een pruil lipje en trok haar op zijn schoot.
Met puppy ogen vroeg hij of ik alsjeblieft een liedje wou zingen voor hem.
Ik keek hem verdwaasd aan en knikte toen.
Bill had een computer staan met een speciaal programma erop en hij vroeg welk nummer.
Judas priest - Love you to death antwoordde ik.
Hij stelde de computer in zodat de muziek te horen was en de stem er niet was..
Nadat het nummer was afgelopen waren de monden van de jongens opengevallen.
Het nummer was nogal dubbelzinnig en dat wist ik maar het was 1 van mijn favoriete nummers..
Georg was de eerste die wat durfde te zeggen en riep dat dat geweldig had geklonken.
Ja zei Gustav jij bent de eerste die de twins zo stil hebt gekregen en hij schoot in de lach..
Rain lachte nu ook en keek naar Bill die langzaam weer bij kwam uit de shock waar hij in had gezeten..
Ook hij was van mening dat het geweldig was en hij was van mening dat ik vaker moest zingen.
Ik knikte alleen maar en toen werd er van boven geroepen dat er pizza was, dus alles werd uit gezet en de kudde stormde de trap op.
Rain liep er hoofdschuddend achteraan en een beetje in gedachten verzonken over wat de jongens hadden gezegd...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.