Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Rain en Lisa

Forgotten

31 juli 2011 - 21:29

1787

0

265



Rain en Lisa

Nadat de pizza op was gingen ze naar de huiskamer om een film te gaan kijken.
Tom zocht een film uit en Rain had de hoes al gezien en stond snel op om tussen Georg en Gustav in te gaan zitten.
Bill keek haar raar aan en vroeg of hij besmettelijk was geworden opeens.
Nee hoor zei Rain, Ik weet wat voor een film het is en ik wil nu gewoon zonder gevaar voor mijn leven kunnen opstaan om naar de wc te gaan.
Tom schoot in de lach terwijl Bill haar met een open gevallen mond aan zat te staren.
Gustav en Georg keken raar van Tom naar Bill en daarna naar Rain.
Tom legde alles snel uit en de andere jongens schoten nu ook in de lach.
Gustav sloeg zijn armen om Rain heen en zei dat hij haar wel zou beschermen tegen Bill.
Bill zei dat dat helemaal niet nodig was.
En Tom verzocht Gustav zijn armen van zijn zusje af te halen waardoor Rain grinnikte en zei en wat als ik dat nou niet wil?
Tom staarde haar aan en zei Dat ze nog te jong was om daar wat van te begrijpen.
Nou dan moet je me dat even uitleggen hoor zei Rain toen weer.
Tom zei dat jongens niet te vertrouwen waren en dat ze maar 1 ding wilden van meisjes en dat is tussen de benen zien te komen.
Rain giechelde alleen maar en Gustav kon een grinnik ook niet achterwege houden.
Rain draaide haar hoofd naar Gustav en vroeg of hij daar ook mee bezig was bij haar.
Nou, begon Gustav met zijn zin.
En voor Rain het wist zat ze al tussen Bill en Tom in en Gustav schoot in de lach.
Als jij haar mee wilt nemen naar een concert zal je vanaf nu moeten laten zien dat je een gentleman bent naar haar toe.
Tom zei Gustav lachend, Rain is 16 ik ben 23 wat denk je nu zelf..
Leeftijd zegt niks bij een kerel als hij sex wilt.
Ow dus jij neukt ze ook onder de 18 zei Rain nu weer.
Waardoor Gustav en Georg keihard in de lach schoten, Bill hield wijselijk zijn mond dicht want hij wist dat Tom die opmerking niet leuk zou vinden.
Nee natuurlijk niet ik ben toch geen fucking pedo schreeuwde Tom nu, waardoor Rain schrok en opstond en de kamer uit rende.
Mooie actie Tom zei Simone nu.
Rain en Gustav zaten je alleen maar te pesten, en jij neem dat wel erg serieus.
Tom stond op en wou naar boven lopen.
Laat haar maar even zei Simone nu weer,
Nee mam ik moet met haar praten ze moet weten dat ik niet zoals pa ben.
Goed dat je dat zelf inziet zei zijn moeder..
Tom klopte nadat hij boven was gekomen op Rain's deur maar kreeg geen gehoor.
Alsjeblieft Rain doe open ik wil even met je praten, het spijt me alsjeblieft...
Hij hoorde hoe de deur van het slot af werd gedraaid en hij zag een angstige Rain voor zich staan.
Tom liep op Rain af en sloot haar in zijn armen.
Het spijt me serieus ik had n iet zo mogen reageren op jou.
Ik wil niet dat je denkt dat ik zoals pa ben want ik ben niet zo.
Waarom schreeuwde je dan zo opeens.
Ik weet het niet, ik ben misschien wel een player maar ik ben niet iemand die het met iemand doet die jonger is dan 18 jaar.
Waarom ben jij een player Tom vroeg Rain nu.
Ja dat vraagt Bill me ook altijd, ik hou gewoon van vrouwen en ik hou van sex en daar maak ik gewoon gebruik van.
Rain keek hem aan en zei dat ze het wel snapte.
Tom glimlachte en zei dat ze nooit maar dan ook nooit bang voor hem hoefde te zijn, hij kon soms schelden, hij kon soms schreeuwen maar meer dan dat zou er niet gebeuren..
Rain knikte en zei zullen we dan nu maar film gaan kijken voordat iedereen denkt dat we ze vergeten zijn.
Ja dat is goed zei Tom nu en samen liepen ze hand in hand de trap af.
Alles weer goed vroeg Bill voorzichtig.Rain en Tom knikte tegelijk en ze gingen film kijken.

De volgende dag werd Rain pas om 1 uur wakker, het was nogal laat geworden de avond daarvoor en nu moest ze dus opschieten.
Ze dook onder de douche en liep in een handdoek terug naar haar kamer waar ze onderweg een half slapende Tom tegenkwam die het even niet kon laten om om te kijken..
Nadat ze een leren broek had gevonden en een leer topje trok ze der kisten aan en liep ze naar beneden.
Bill grijnsde toen hij haar zo zag, je kan zo met me mee on stage riep hij.
Forget it zei Rain op haar beurt.
Bill grinnikte en ging verder met zijn tijdschrift.
Tom kwam nu ook gewassen en wel naar beneden en plofte naast Bill op de bank.
Heb je het al gehoord zei Bill nu tegen Tom.
Wat moet ik gehoord hebben broertje zei Tom weer als respons.
Rain gaat met ons samen optreden.
Serieus zei Tom nu een stuk wakkerder.
Ja zeker ze heeft de kleding er al voor zei Bill glimlachend.
Ze loopt toch niet in der ondergoed he zei Tom met grote ogen..
Zeg hoorde hij vanuit de keuken, waar zie je me voor aan!!.
Tom grinnikte en zei nou doof is ze in ieder geval niet..
Rain kwam de keuken uit met een bordje en een beker thee.
Tom zei nu weet ik waarom je dat zei Bill en liet zijn ogen van haar schoenen naar haar top glijden.
In je mand kaulitz riep Rain direct, wat Bill aan het lachen maken en Tom ongemakkelijk zei je bent mijn zusje ik bekijk jou niet op die manier....
Waardoor Bill helemaal in een deuk ging en Rain haar tong naar Tom uitstak.
Ej heb een beetje respect voor je oudere broer wil je..
Rain keek hem aan en knipoogde alleen maar.
Ze neemt me in de zeik he vroeg hij aan niemand speciaal.
Bill kon alleen maar knikken want hij had het te druk met lachen.
Zo verstreek de middag lekker snel en Rain stuiterde bijna uit haar stoel toen ze zag dat het 5 voor vier was.
Ze rende de deur uit en ging naar de bushalte.
Mijn god ik weet niet hoe ik dit moet gaan overleven zei Tom nu tegen Bill.
Waar heb jij het nou weer over vroeg Bill.
Jou gestuiter is 1 ding maar dat van haar er ook nog eens bij.
Bill grinnikte jij kan er trouwens ook wat van hoor broer vergeet dat niet.
Tom keek hem nep boos aan en hoorde toen de voordeur.
Hij stuiterde zijn stoel uit en Bill zei 'I rest my case'
Tom keek hem nu geïrriteerd aan en zei houd je pan dicht man.

Rain opende de huiskamer deur en kwam al giechelend de kamer binnen met een meisje aan haar hand.
Tom trok zijn wenkbrauw op en keek van Rain naar het meisje die werd voorgesteld als Lisa.
Hij stelde zich netjes voor en ging toen weer in zijn stoel zitten, Bill stelde zich ook netjes voor en Rain rende de kamer alweer uit op weg naar Simone.
Tom keek naar Bill en zei wat vind je van het meisje?
Daar kan ik nog niet over oordelen aangezien ik haar nog geen 2 minuten heb gezien en ik denk dat ook niet veel langer gaat zijn als ik de blik van Rain goed heb
gelezen..
Tom zei dat hij dat ook had gezien en toch was hij er niet helemaal blij mee kon Bill van zijn gezicht af lezen.
Simone had het meisje bergroet en ze knoopte een kort gesprek aan met de dames aangezien Simone nog weg moest voor haar werk.
Rain en Lisa gingen al giechelend naar boven, onderweg werd er gekust en verder gegiecheld.
Geen van beide had Bill zien staan boven aan de trap en Rain drukte Lisa tegen de muur en begon een kus waar Bill zelfs zijn wenkbrauwen voor optrok.
Hij was niet echt van plan zich te bewegen maar toen Tom van beneden naar boven wou en Rain en Lisa zo zag staan schoot Bill in de lach om het gezicht van Tom.
Rain en Lisa schrokken zich rot en gingen giechelend naar boven toen ze de 2 broers zo zagen staan.
Bill gaf zijn zusje een knipoog en zei doe je wel je deur op slot met dat daar beneden weet je het nooit.
Rain grinnikte en knikte toen maar.
Op haar kamer aan gekomen liet Lisa zich op het bed ploffen en Rain draaide de deur op slot.
Kleed je uit beval Lisa nu.
Rain begon bij haar schoenen en ging langzaam omhoog naar haar topje.
Lisa werd ongeduldig en zei dat ze moest opschieten maar Rain luisterde niet naar haar en deed tergend langzaam verder.
Nadat eindelijk alles uit was liep Rain op Lisa af en zei Jou beurt schoonheid.
Lisa was sneller dan Rain waar Rain weer om grinnikte en zei dat Lisa moest gaan liggen.
Langzaam begonnen ze weer met zoenen en Rain kuste langzaam naar haar nek en van haar nek naar haar borsten waar ze haar tepels 1 voor 1 in haar mond nam en er op beet.
Lisa kreunde en vroeg om meer.
Rain zakte langzaam af naar haar navel en begon om haar navel kleine zachte kusjes te drukken en Lisa kronkelde onder de aanrakingen die ze kreeg.
Ondertussen streelde Rain de liezen van Lisa en vermeed daarbij haar poesje.
Rain alsjeblieft ik trek dit niet meer riep Lisa nu.
Bill die op zijn kamer zat hoorde dat en keek verbaasd naar de muur waar het geluid vandaan kwam.
Mijn god mijn zusje van 16 ligt daar gewoon sex te hebben terwijl ik maar aan het wachten ben op de ware.
Tom kwam zijn kamer in en vroeg grijnzend hoorde jij wat ik hoorde?
Natuurlijk hoorde ik dat Tom mijn kamer grenst aan haar kamer en hoe kan jij dat nu weer gehoord hebben btw?
Nou ik kwam net de badkamer uit en toen hoorde ik wat dat meisje riep.
En nu kom je hier zitten om ze verder af te luisteren zeker.
Tom zei nee zo erg ben ik ook weer niet dan kan ik net zo goed vragen of ik mag toekijken.
Als je dat maar uit je hoofd laat zei Bill toen.
Rain gaf nu kusjes in de liezen en daalde verder af naar het klitje van Lisa.
langzaam liet ze haar vingers naar binnen glippen en werkte op die manier Lisa naar een hoogte punt.
Bill hoorde het allemaal en ging dringend opzoek naar zijn Ipod want het werd hem een beetje teveel.
Nadat Lisa ook Rain tot een hoogtepunt had gewerkt gingen ze samen douchen.
Onder de douche kusten ze elkaar telkens en toen besloten ze toch maar dat ze eronder vandaan moesten.
Een maal beneden keek Tom naar Rain en zei zo zus ben je blij dat Lisa er is?
Dat moet je wel gehoord hebben zei Rain grijnzend.
Ow ja geloof me dat we jullie gehoord hebben en wiebelde stom met zijn wenkbrauwen.
Rain schoot in de lach en trok Lisa mee naar de tuin waar ze lekker in de zon gingen zitten..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.