Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Lying Bitch

Forgotten

31 juli 2011 - 21:30

1257

0

420



Lying Bitch


Rain en Lisa lagen op de stoelen te genieten van de zon en babbelde over de Kraven en de rest.
Aiden en Eric zijn pissig op je trouwens dat je niks hebt laten horen aan hun zei Lisa.
Hoezo dat ik heb aan Kraven gevraagd of hij het aan hun wilde uitleggen en dat heeft hij neem ik aan gedaan toch? vroeg Rain aan Lisa.
Ja, hij heeft het aan hun uitgelegd maar ze vinden dat je ons in de steek laat voor je familie.
Rain keek Lisa aan en zei: Ik ga niet kiezen als ze dat soms verwachten, ik heb eindelijk mijn moeder terug gevonden en mijn broers.
Dat heb ik dus ook al gezegd maar ze vinden je een verrader en willen geen contact meer. zei Lisa nu.
Rain keek haar aan en zei: Als hun dat willen vind ik dat prima het is niet mijn schuld hoor.
En dat riep Kraven dus ook, alleen ze hebben hem de keus gegeven.
Aangezien jij toch niet meer terug komt op school vonden ze dat een eerlijke keuze.
Rain werd boos en vroeg: Wat heeft hij gekozen?
Hij heeft voor de jongens gekozen en zou je nog bellen om dat je uit te leggen.:zei Lisa nu.
En jij, ben jij ook voor de keuze gezet vroeg Rain nu aan Lisa.
Ja dat hebben ze zeker, alleen ik heb nog niet geantwoord.
Waarom niet vroeg Rain nu.
Nou uhm ik wou eerst kijken wat ik nou precies voor jou voelde en daarna een besluit nemen. zei Lisa voorzichtig.
Rain stond langzaam op en keek neer op Lisa, Wil je me nu vertellen dat je gisteren helemaal vanuit Berlijn bent gekomen om sex te hebben en van daaruit te gaan kijken
wat je nu eigenlijk voor mij voelt?? : riep Rain nu pissig.
Tom schrok van wat hij hoorde en liep al naar de tuin toe om te kijken of alles ok was daar.
Lisa keek geschrokken naar Rain maar knikte wel eerlijk.
Rain ging door haar knieën en keek Lisa recht in der ogen aan en vroeg: En was het wat of viel het tegen?
God Rain doe niet zo, bekijk het ook eens van onze kant.
Al 3 jaar zijn we vrienden, op je pa na is er nooit iemand geweest die tussen ons allen in kwam.
Nu ben je toevallig je moeder tegengekomen en nu woon je er plots??
Ik vind je erg egoïstisch ingesteld op het moment. zei Lisa gemeen.
Tom stond op ontploffen en Bill hield hem vast bij de schouders om te zorgen dat hij het meisje niet aan zou vliegen.
Rain keek emotieloos naar Lisa en zei: Als ik zo egoïstisch ben omdat ik na al die jaren mijn moeder en broers weer heb dan denk ik dat het voor jou beter is dat je
je spullen weer in pakt en terug naar Berlijn gaat.
Maar ik zou blijven tot Zondag weet je nog piepte Lisa nu..
Rain glimlachte nu en zei: De plannen zijn gewijzigd, ga je spullen pakken en ga.
Lisa stond aarzelend op en liep richting de deur, ze schrok toen ze de twins daar zag staan met woede in hun ogen.
Ze sloeg haar ogen neer en liep stilletjes langs ze heen.
Rain stond te kijken naar waar Lisa naar binnen was gegaan en wist niet wat te doen of te zeggen.
Bill was degene die Tom richting Rain duwde, want hij wist dat als hij dat niet deed hij naar boven zou gaan om Lisa aan te pakken.
Tom liep naar Rain toe en vroeg of het ging.
Ziet het ernaar uit alsof het gaat? zei Rain zachtjes.
Ik bedoel dat komt hierheen, heeft sex met mij en komt dan met het verhaal van de jongens over keuzes maken en dat soort dingen.
Hoe laag kan iemand zijn Tom riep Rain nu.
Ik weet wat je bedoelt zei Tom nu.
Je zal nog wel vaker dit soort dingen meemaken helaas, maar Bill en ik zullen je er zoveel mogelijk ervoor behoeden.
Rain glimlachte en zei: Maak geen beloftes die je niet kan nakomen.
Tom grinnikte en zei dat hij dat niet zou doen.
Lisa was ondertussen klaar en zette haar koffer in de gang, ze liep langzaam weer naar de tuin en keek naar Tom en Rain die elkaar in de armen hadden genomen.
Rain fluisterde ze half. waarop Tom en Rain opkeken.
Tom's grip op Rain verstevigde en keek Lisa pissig aan.
Lisa kromp wat ineen maar liep toen toch de tuin in naar Rain.
Ze wilde Rain aanraken maar dat werd niet toegelaten door Tom, die trok Rain naar zich toe.
Lisa keek boos naar Tom en riep toen: 'Kijk dat is wat ik bedoel, ze claimen je helemaal nog even en je kan helemaal niks meer zelf beslissen!.
Rain keek Lisa aan en antwoordde uiterst kalm:'En dat komt uit degene die zich voor de keuze laat stellen door haar andere vrienden'.
Ik hoop dat je door hun niet teleurgesteld zult worden, daar hoef ik van mijn broers en moeder niet bang voor te zijn namelijk, en je ziet hoe snel hun
iemand laten vallen.
Zal er niet raar van opkijken als jij over een poosje er ook niet meer bij hoort om een of andere vage reden.
Lisa keek Rain aan met tranen in haar ogen.
Je hoeft voor mij geen traan te laten, dat zal ik voor jou ook niet doen je hebt nu net bewezen wat ik nou eigenlijk voor je betekende.
Dag Lisa zei Rain nu en liep zelf naar binnen toe om naar boven te gaan.
Lisa keek haar na en de tranen liepen over haar wangen.
Tom vroeg nu bot of ze nog ging of dat ze hulp nodig had..
Nee, ik ga al gaf ze als antwoord.

Bill die liep de tuin in en zei tegen Tom hoe kunnen ze haar nu zo behandelen..
Ben je onze eigen schooltijd vergeten Bill vroeg Tom weer op zijn beurt..
Nee je hebt gelijk, kinderen zijn gemeen hoe oud ze ook zijn..
Daarom zei Tom, kom we gaan bij ons zusje kijken..
Samen liepen ze de trap op en klopte bij Rain op de deur.
Binnen hoorde ze Rain roepen.
Bill opende de deur en liep naar binnen toe.
Tom volgde en ze gingen bij haar op bed zitten, gaat het een beetje vroeg Tom voorzichtig.
Waarom zou het niet moeten gaan vroeg Rain.
Ik ben hartstikke blij dat ik de mensen terug heb in mijn leven waarvan ik altijd dacht dat ze dood waren.
Ik heb hun niet nodig hoor er zijn nog meer mensen op de wereld die mijn vriendschap wel waard zijn en meisjes genoeg voegde Rain knipogend toe.
Bill kreunde en zei nee niet nog een Tom erbij.
Rain keek Bill gek aan, waar slaat dat nou op?
Nou Tom is ook een meisjes gek weet je nog..
Ja nou, ik pak niet de eerste de beste hoor.
En trouwens ik val niet op huppels..
Tom grinnikte en schudde zijn hoofd.
Simone was inmiddels ook thuisgekomen en klopte op de deur.
Ja kom maar zeiden ze allemaal tegelijk waarop ze in de lach schoten..
Hoi lieverds zei Simone nu.
Waarom staat Lisa bij de bushalte ze zou toch tot zondag blijven?
Ja zei Rain dat was ook de bedoeling totdat ik erachter kwam dat ze moest kiezen tussen mij en mijn andere EX vrienden.
dus heb de keuze voor haar gemaakt want ik laat me niet gebruiken voor alleen de sex.
Simone keek Rain aan en zei alleen sex?
Ja ze had me alleen maar voor de sex. antwoordde Rain nu weer.
Nou dan ben ik blij dat je der weg hebt gestuurd, ik hou niet van dat soort mensen.
Nee ik dus ook niet, en ik moet nu natuurlijk ook nog eens oppassen dat ze niet alleen maar vriendschap willen met me vanwege mijn broers.
Ja klopt zei Simone nu maar daar zal een stuk moeilijker achter te komen zijn ben ik bang.
Dat begrijp ik mam. zei Rain nu weer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.