Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Forgotten » Talking with the guys..

Forgotten

31 juli 2011 - 21:31

945

0

228



Talking with the guys..

Zullen we wat.... en op dat moment ging Bill zijn mobiel af.
Hij nam op en het bleek David te zijn, hij liep even de gang op en Rain keek hem na.
Wedden dat jullie zo weg moeten? zei Rain tegen Tom.
Ik zou er ook niet raar van opkijken als ik eerlijk ben.
Bill kwam na nog geen 10 minuten stuiterend binnen en zei dat ze de volgende dag de persconferentie hadden.
Rain keek Bill stom aan en vroeg wat voor een persconferentie?
Nou uhm Tom en ik hebben gisteren zitten praten en om ervoor te zorgen dat je niet compleet afgeslacht gaat worden door de fans.
Waarom zou ik afgeslacht gaan worden door jullie fans vroeg Rain verbaasd.
De fans zijn nogal obsessed zeg maar, niet alle maar de meeste wel.
Er zullen binnenkort foto's komen van de paparazzi waar wij en jij op te zien zullen zijn, en dan zullen de fans denken dat jij het vriendinnetje van 1 van ons bent..
Rain keek hun raar aan en zei Ok en nu?
Nou gaan we morgen dus een persconferentie houden om jou voor te stellen als ons zusje..
Voor camera's en al die shit meer stotterde Rain nu zachtjes..
Ja anders heet het geen persconferentie he gekkie, zei Bill lachend.
En ik moet ook in beeld komen enzo? vroeg Rain nog steeds zachtjes.
Ja dat lijkt me wel anders kunnen we je niet voorstellen zei Tom nu..
Maar, maar, maar camera's en ik gaan niet echt samen. piepte Rain.
Tuurlijk wel zei Bill weer, je moet er gewoon even aan wennen dat is alles.
Het komt helemaal goed we gaan je erdoor loodsen morgen.
Rain knikte zachtjes en liet zich achterover vallen..
Bill ging naast haar liggen en grinnikte om rain's gezicht die toch lichtelijk bezorgd stond.
Opeens vloog ze omhoog en pakte haar laptop erbij, ze starte dat ding op en de jongens keken haar semi geschrokken aan.
Ze ging naar Google en tikte Tokio Hotel in, er kwamen vele websites tevoorschijn en ze bekeek er een aantal.
Haar mond viel af en toe open en Tom kroop toen dichterbij en hij glimlachte om wat ze aan het bekijken was.
Toen kwam ze op een website terecht van anti Tokio Hotel.
Ze schrok van sommige dingen die er geschreven waren en Tom klikte het weg en zei dat ze dat maar niet moest bekijken dat deden hun ook nooit, dus surfte ze verder op het web.
Opeens kwam er een foto van Bill tevoorschijn waar hij stond te bekken met een meisje en ze keek Bill aan en die zei dat de foto nep was.
Ah dat zou best eens kunnen heb er geen oog voor, ze begon de reacties te lezen van de fans onder de foto en ze trok steeds witter weg.
Tom keek nu ook mee en zei Snap je nu waarom we dit morgen gaan doen??
Rain kon alleen maar knikken verder was ze gefixeerd op het beeldscherm.

Gaan Georg en Gustav ook mee trouwens??
Nee want wij hebben daarna nog een fotoshoot zei Bill droog.
Ow mag ik toekijken?? vroeg Rain weer..
Uhm nee zei Bill.
aaw das zo gemeen pruilde Rain nu.
Dat is niet gemeen zei Bill nu, je moet zelf meedoen namelijk.
Whahaha erg grappig Bill.
Ik maak geen grapje hoor zei hij nu weer.
Rain keek hem grinnikend aan en zag toen de ernst in zijn ogen.
Je maakt geen grapje he? vroeg ze nu weer zachtjes.
Nee ik maak echt geen grapje meissie, we gaan met zijn drieën op de foto.
Maar waarom moet ik op de foto? ik hou niet zo van foto's namelijk.
Het komt goed, het is ook een klein cadeau voor mama..
Oow wanneer moeten jullie dan weer terug naar Hamburg?
Even denken zei Tom nu, volgens mij over anderhalve week als ik het goed heb.
Ok, dan weet ik dat zei Rain nu weer glimlachend..
Die middag hadden ze voornamelijk pratend en lachend doorgebracht, Lisa was al ver naar de achtergrond gezet en Rain had de grootste lol met haar broers..
Simone die af en toe voorbij liep om dingen te pakken of om op te ruimen moest lachen om het geluid wat er af en toe uit de kamer kwam.
Tom begon opeens over haar vader..
Heeft hij in al die jaren wel een vriendin gehad? vroeg Tom voorzichtig.
Nee niet dat ik weet in ieder geval, het was altijd hij en ik, verder niemand.
We zijn een keer verhuisd vandaar dat ik bij Kraven op school terecht kwam. zei Rain nu ook weer terug.
De jongens vertelde ook over hun schooltijd en Rain vond he vreselijk wat ze allemaal hadden meegemaakt.
Maar nu zouden die pestkoppen wel jaloers zijn aangezien ze beroemder waren dan wie dan ook.
Bill schoot in de lach en zei dat hij het echt niet zou weten hoe de pestkoppen zich nu zouden voelen.
Toen ging Rain's mobiel af en ze zag dat het Kraven was.
Ze zei tegen Bill dat het Kraven was en dat ze deze even moest opnemen en huppelde de kamer uit om in Bills bed neer te vallen.
Ze nam haar telefoon op en Kraven begon direct te schelden dat hij een huilende Lisa naast zich had zitten en dat Raven egoïstisch was.
Rain keek even raar naar haar mobiel en begon toen op normale toon tegen Kraven te praten dat Lisa had verteld wat Aiden en Eric hadden geëist.
En dat als hij een echte vriend had geweest dat hij dan wel had gezegd tegen Aiden en Eric dat ze aan de hoogste boom konden gaan hangen, maar nee dat kon je niet omdat
je te schijterig bent om tegen hun je bek open te trekken.
Uit angst dat ze je uit hun groepje trappen.
Dat is godverdomme niet waar schreeuwde hij nu door de telefoon.
Weet je Kraven word lekker gelukkig met die mislukkelingen en vergeet mij..
En zo drukte ze het gesprek weg en liet een verbaasde Kraven achter aan de andere kant van de lijn....


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.